Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
Er du på dagstur i København eller hvad?Stylan skrev:Alt og alle pisser mig af. Folk er idioter
OBLIGATORISK ski-tur med efterskolen fra d. 5/3... 
Når Man. Utd. spiller deres bedste er jeg tæt på orgasme - Gianluca Vialli
Ja man! En uge uden skole kan da ikke blive værre.... Du har det hårdt.LKH skrev:OBLIGATORISK ski-tur med efterskolen fra d. 5/3...
Tjek datoenYngvesson skrev:Ja man! En uge uden skole kan da ikke blive værre.... Du har det hårdt.LKH skrev:OBLIGATORISK ski-tur med efterskolen fra d. 5/3...
Er godt klar over at det er en lørdag hvis det er det du hentyder til, men man er vel ikke på ski tur kun 2 dage.Dot Bot skrev:Tjek datoenYngvesson skrev:Ja man! En uge uden skole kan da ikke blive værre.... Du har det hårdt.LKH skrev:OBLIGATORISK ski-tur med efterskolen fra d. 5/3...
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Kraft helvede da! AaB spiller hjemme mod Silkeborg! Kom nu ind i kampen.Yngvesson skrev:Er godt klar over at det er en lørdag hvis det er det du hentyder til, men man er vel ikke på ski tur kun 2 dage.Dot Bot skrev:Tjek datoenYngvesson skrev:Ja man! En uge uden skole kan da ikke blive værre.... Du har det hårdt.LKH skrev:OBLIGATORISK ski-tur med efterskolen fra d. 5/3...
Hader København!
Det er jo det de gør. Vigtigt at jeg har styr på mine datoer!alithebeast skrev:
Kraft helvede da! AaB spiller hjemme mod Silkeborg! Kom nu ind i kampen.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Kræft...
I dag har vi mistet to store personligheder til den forfærdelige sygdom.. Fucking trist!!!
"En skønne dag skal vi væk herfra, så hold min hånd mens du kan i dag. Love goes on forever
/Bang
I dag har vi mistet to store personligheder til den forfærdelige sygdom.. Fucking trist!!!
"En skønne dag skal vi væk herfra, så hold min hånd mens du kan i dag. Love goes on forever
/Bang
Ska' vi hak'?
MrBangDK skrev:Kræft...
/Bang
http://politiken.dk/kultur/tvogradio/EC ... en-toeger/" onclick="window.open(this.href);return false;
Savner Strandli!
-
Lindvang
Det pisser mig af tråden
DK har mistet en af de eneste humanister, der fik taletid. Savner ham allerede.
- alithebeast
- Allstar

-
RufusTheDog
At Celtic har ansat Komputer-Per som EDB ansvarlig. Ifølge Per var alt ordnet og skrevet under, men han kunne simpelthen ikke få den skide floppy disk ind i faxen. Bad luck!
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
evt. 2. eller 6. semesters jura stud.?alithebeast skrev:Peter Germer.
- alithebeast
- Allstar

6. :bGentleman Finn skrev:evt. 2. eller 6. semesters jura stud.?alithebeast skrev:Peter Germer.
Så det pisser mig også af, at jeg skal købe Werlauffs pisbog endnu en gang, det er satme for dårligt planlagt, ligesom det var sidste semester, hvor vi også skulle købe en bog, der allerede havde været pensum på basis.
Hvad semester er du på?
Hader København!
- Gentleman Finn
- Allstar

2. semester.alithebeast skrev:6. :bGentleman Finn skrev:evt. 2. eller 6. semesters jura stud.?alithebeast skrev:Peter Germer.
Så det pisser mig også af, at jeg skal købe Werlauffs pisbog endnu en gang, det er satme for dårligt planlagt, ligesom det var sidste semester, hvor vi også skulle købe en bog, der allerede havde været pensum på basis.
Hvad semester er du på?
Jeg snakkede med en fra jeres semester, der havde været med til at rette Werlauffs 2. udgave. Det var ham der lige understregede hvor vigtige ændringerne var midt i forelæsningen. Han tjener penge på antal solgte bøger ;- ). Nu aner jeg ikke hvor mange sider der er rettet, men det kan jo evt. scannes ind og printes
- alithebeast
- Allstar

Jeg tror også lige jeg starter med at hive fat i bogen og se, om der ikke står i dens forord, hvor meget der er rettet. Er der forresten stadig et billede af Erik på bogen?Gentleman Finn skrev:2. semester.alithebeast skrev:6. :bGentleman Finn skrev:evt. 2. eller 6. semesters jura stud.?alithebeast skrev:Peter Germer.
Hvad semester er du på?
Jeg snakkede med en fra jeres semester, der havde været med til at rette Werlauffs 2. udgave. Det var ham der lige understregede hvor vigtige ændringerne var midt i forelæsningen. Han tjener penge på antal solgte bøger ;- ). Nu aner jeg ikke hvor mange sider der er rettet, men det kan jo evt. scannes ind og printes
Hader København!
- Gentleman Finn
- Allstar

Ja, han ser lidt for glad ud, på det billede på bagsidenalithebeast skrev:Jeg tror også lige jeg starter med at hive fat i bogen og se, om der ikke står i dens forord, hvor meget der er rettet. Er der forresten stadig et billede af Erik på bogen?Gentleman Finn skrev:2. semester.alithebeast skrev:6. :bGentleman Finn skrev:evt. 2. eller 6. semesters jura stud.?alithebeast skrev:Peter Germer.
Hvad semester er du på?
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
...at blive taget røven på af bedrageriske bilforhandlere!!
Som om bilerne i DK ikke var dyre nok i forvejen.
Har i dag måtte ligge 21.000 kr i reperation af min bil, som jeg købte ved hjemkomsten til DK for snart 1 år siden. Indtil videre har jeg bekostet 56.000 kr på bilen på 11 mdr. Og selvom 3 uafhængige mekanikere har dømt bilen "et smiket lig" vil den satans fusker jeg har købt hos ikke vedkende sig en skid!
Og det var ikke en ussel øse jeg købte, det er en bil jeg måtte give 300.000 kr for.
Nu skal jeg så til at gå rettens vej for at få den forbandede fusker og svindler til at vedkende sig sit ansvar.
SÅFREMT DU OVERVEJER AT KØBE BIL ELLER FÅ REPARERET DIN GAMLE - så må du aldrig, ALDRIG tage til Guldborg Biler i Vestbjerg - for det er dér jeg er blevet tørret noget så grusomt.
(skal nævnes at bilen var direkte livsfarlig da jeg fik den - og jeg var meget tæt på at køre både mig selv og min datter, som var med, ihjel pga alvorlig fejl på bilen. Hold Jer væk fra Guldborg Biler i Vestbjerg - For Guds skyld).
Som om bilerne i DK ikke var dyre nok i forvejen.
Har i dag måtte ligge 21.000 kr i reperation af min bil, som jeg købte ved hjemkomsten til DK for snart 1 år siden. Indtil videre har jeg bekostet 56.000 kr på bilen på 11 mdr. Og selvom 3 uafhængige mekanikere har dømt bilen "et smiket lig" vil den satans fusker jeg har købt hos ikke vedkende sig en skid!
Og det var ikke en ussel øse jeg købte, det er en bil jeg måtte give 300.000 kr for.
Nu skal jeg så til at gå rettens vej for at få den forbandede fusker og svindler til at vedkende sig sit ansvar.
SÅFREMT DU OVERVEJER AT KØBE BIL ELLER FÅ REPARERET DIN GAMLE - så må du aldrig, ALDRIG tage til Guldborg Biler i Vestbjerg - for det er dér jeg er blevet tørret noget så grusomt.
(skal nævnes at bilen var direkte livsfarlig da jeg fik den - og jeg var meget tæt på at køre både mig selv og min datter, som var med, ihjel pga alvorlig fejl på bilen. Hold Jer væk fra Guldborg Biler i Vestbjerg - For Guds skyld).
Bienvenu Bassogog!