Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
Endnu et mindre hjertesuk: http://www.bold.dk/nyt/St-James-Park-skifter-navn" onclick="window.open(this.href);return false;
Mon det på et tidspunkt ender som i cykelsporten hvor holdnavnet ER firmaet?
Mon det på et tidspunkt ender som i cykelsporten hvor holdnavnet ER firmaet?
Red Bull Salzburg
Hvorfor om man må spørge? Bevares de bremsede Augus tilbagekomst et halvt år, men nok ikke fordi det var til AaB eller noget i den dur. Så hvorfor lige Red Bull Salzburg? Jeg medgiver de er lidt af en plasticklub, men der må vel være noget mere specifikt?Valsted skrev:Red Bull Salzburg
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
thomasjn skrev:Hvorfor om man må spørge? Bevares de bremsede Augus tilbagekomst et halvt år, men nok ikke fordi det var til AaB eller noget i den dur. Så hvorfor lige Red Bull Salzburg? Jeg medgiver de er lidt af en plasticklub, men der må vel være noget mere specifikt?Valsted skrev:Red Bull Salzburg
Prøv læs indlægget før Valsteds.
-
Fabbe
- Allstar

- Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
- Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra
Man skulle helt tro, at Messias steg ned for at holde en tale, når medierne går i ekstase over Norge-terroristens retssag, hvis indhold for mig er den mest ligegyldige retssag nogensinde.
Dum-dum-kugler taler alligevel højere end ord.
"Brækvik forklarer sig på mandag...." Ja, som om vi er ikke flintrende ligeglade med, hvad han vil sige. Istedet for at høre på ham, vil jeg hellere se ham dingle for enden af et reb. Men selvfølgelig ikke om halsen - det ville være for nådigt. Det skal være om anklerne. 24 timer i døgnet. Mens han skal tvinges til at samle tøjklemmer i 16 af dem.
"Brækvik forklarer sig på mandag...." Ja, som om vi er ikke flintrende ligeglade med, hvad han vil sige. Istedet for at høre på ham, vil jeg hellere se ham dingle for enden af et reb. Men selvfølgelig ikke om halsen - det ville være for nådigt. Det skal være om anklerne. 24 timer i døgnet. Mens han skal tvinges til at samle tøjklemmer i 16 af dem.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam
Fuldstændig enig. Hvorfor man søger en forklaring fra et menneske med så psykopatisk en tankegang er mig en gåde. Hvorfor give ham de små "sejre", at få lov til at få sit forfærdelige budskab ud?Fabbe skrev:Man skulle helt tro, at Messias steg ned for at holde en tale, når medierne går i ekstase over Norge-terroristens retssag, hvis indhold for mig er den mest ligegyldige retssag nogensinde.
Den største straf han kan få er at komme i glemmebogen, mens han rådner op et sted.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
De kan sagtens stå alene.jernskjorten skrev:thomasjn skrev:Hvorfor om man må spørge? Bevares de bremsede Augus tilbagekomst et halvt år, men nok ikke fordi det var til AaB eller noget i den dur. Så hvorfor lige Red Bull Salzburg? Jeg medgiver de er lidt af en plasticklub, men der må vel være noget mere specifikt?Valsted skrev:Red Bull Salzburg![]()
Prøv læs indlægget før Valsteds.
Red Bull... Lidt plastik?! Det bliver sku' da ikke mere falsk end den forpulede lorte klub. Håber deres stadion brænder ned, Red Bull går konkurs og Austria Salzburg kan genrejse sig!
Jeg får det fysisk dårligt bare at tænke på det der er sket dernede.
Evig sympati med SV Austria Salzburg.
http://www.austria-salzburg.at/en/histo ... beginning/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg får det fysisk dårligt bare at tænke på det der er sket dernede.
Evig sympati med SV Austria Salzburg.
http://www.austria-salzburg.at/en/histo ... beginning/" onclick="window.open(this.href);return false;
..skulle bare lige ha' luft. Tak ''det-pisser-mig-af''-tråden.
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Jeg vil satme ikke drikke Cult i min vodka med energidrik. Lad bare fodboldvirksomhedden dø, men lad drikken overleve.
Hader København!
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Det pisser mig af at den mand der hedder Lars Von Trier stadig har retten til at lave film. Hans seneste Melancholia er den mest mærkelige jeg har set 
jeg kan da slet ikke tage ham Morten Olsen seriøst.
Hvordan kan lars jacoksen og Okore spille så ringe i de første 45 min, og så alligevel få lov til at spille hele kampen.?? Det fatter jeg overhovedet ikke
Hvordan kan lars jacoksen og Okore spille så ringe i de første 45 min, og så alligevel få lov til at spille hele kampen.?? Det fatter jeg overhovedet ikke
Dem der ikk syntes at det er fuldt fortjent at AaB er Danske mestre 2008, vil jeg mene at de skal holde sig langt over på den anden side af storbæltsbroen de næste mange mange år.
Citat Carsten Werge
Citat Carsten Werge
Må han godt lave film, hvis nu han begynder at lave nogle, du forstår? Evt. en med Predator?Elscorpio skrev:Det pisser mig af at den mand der hedder Lars Von Trier stadig har retten til at lave film. Hans seneste Melancholia er den mest mærkelige jeg har set
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

limey skrev:Må han godt lave film, hvis nu han begynder at lave nogle, du forstår? Evt. en med Predator?Elscorpio skrev:Det pisser mig af at den mand der hedder Lars Von Trier stadig har retten til at lave film. Hans seneste Melancholia er den mest mærkelige jeg har set
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Lars Trier filmPoker-One-Kenobi skrev:limey skrev:Må han godt lave film, hvis nu han begynder at lave nogle, du forstår? Evt. en med Predator?Elscorpio skrev:Det pisser mig af at den mand der hedder Lars Von Trier stadig har retten til at lave film. Hans seneste Melancholia er den mest mærkelige jeg har set
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Det går vildt til hos de københavnske bagere.
Ansættelseskontrakterne (for en bagerjomfru!) pålægger medarbejderne tavshedspligt, og et brud kan udløse en såkaldt konventionalbod på en kvart million kroner per overtrædelse.
Så tænker jeg at jeg hellere må se det fantastiske bageri med sandkager som er hemmelige. Finder hjemmesiden og opdager den er på engelsk (amerikansk?). En hjemmeside på engelsk for et københavnsk bageri? Hvor er det latterligt. Jeg hader københavnere...
http://www.agnescupcakes.com/home.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er fcked up! Det er så over the top at it hurts, at arbejde for sådan en kæde med en så stuck up managment must suck og være fail big time. U digg?

Ansættelseskontrakterne (for en bagerjomfru!) pålægger medarbejderne tavshedspligt, og et brud kan udløse en såkaldt konventionalbod på en kvart million kroner per overtrædelse.
Så tænker jeg at jeg hellere må se det fantastiske bageri med sandkager som er hemmelige. Finder hjemmesiden og opdager den er på engelsk (amerikansk?). En hjemmeside på engelsk for et københavnsk bageri? Hvor er det latterligt. Jeg hader københavnere...
http://www.agnescupcakes.com/home.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er fcked up! Det er så over the top at it hurts, at arbejde for sådan en kæde med en så stuck up managment must suck og være fail big time. U digg?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Der er også en artikel om samme sag i Politiken. Her brokker ejeren sig over, at de piger hun ansætter aldrig laver noget... Nå, men så var det måske en idé at se på hvilke personer de ansætter i stedet for at bruge ansættelseskontrakter der straffer dem som bliver ansat...Provst i Brovst skrev:Det går vildt til hos de københavnske bagere.
Ska' vi hak'?
Ja, det er verdensklasse:MrBangDK skrev: Der er også en artikel om samme sag i Politiken. Her brokker ejeren sig over, at de piger hun ansætter aldrig laver noget... Nå, men så var det måske en idé at se på hvilke personer de ansætter i stedet for at bruge ansættelseskontrakter der straffer dem som bliver ansat...
"Da vi opstartede, havde vi en del problemer med folk, der meldte sig syge, men som ikke reelt var syge. Så vi rettede kontrakterne, da det ødelægger vores forretning, når folk ikke går på arbejde. En tredjedel eller flere af pigerne er ’wannabe reality tv-stars’, der tror, at de skal arbejde i Agnes Cupcakes, fordi ’det er simpelthen så smart, og det er uha så fedt så fedt det hele’. Flere af dem gider ikke lave noget."
Hele artiklen her
Det er en skam for deres Cupcakes er for nam - og deres koncept gennemført. Tvivler på at der ville være et marked for det i Aalborg.BoT skrev:Ja, det er verdensklasse:MrBangDK skrev: Der er også en artikel om samme sag i Politiken. Her brokker ejeren sig over, at de piger hun ansætter aldrig laver noget... Nå, men så var det måske en idé at se på hvilke personer de ansætter i stedet for at bruge ansættelseskontrakter der straffer dem som bliver ansat...
"Da vi opstartede, havde vi en del problemer med folk, der meldte sig syge, men som ikke reelt var syge. Så vi rettede kontrakterne, da det ødelægger vores forretning, når folk ikke går på arbejde. En tredjedel eller flere af pigerne er ’wannabe reality tv-stars’, der tror, at de skal arbejde i Agnes Cupcakes, fordi ’det er simpelthen så smart, og det er uha så fedt så fedt det hele’. Flere af dem gider ikke lave noget."
Hele artiklen her
- Køllen I Møllen
- Allstar

Fordi nordjyder ikke har nogen form for smag og køber deres kage i Føtex?rAaBe skrev:Det er en skam for deres Cupcakes er for nam - og deres koncept gennemført. Tvivler på at der ville være et marked for det i Aalborg.BoT skrev:Ja, det er verdensklasse:MrBangDK skrev: Der er også en artikel om samme sag i Politiken. Her brokker ejeren sig over, at de piger hun ansætter aldrig laver noget... Nå, men så var det måske en idé at se på hvilke personer de ansætter i stedet for at bruge ansættelseskontrakter der straffer dem som bliver ansat...
Hele artiklen her
Janteloven eksisterer IKKE!