Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
Nu har AaB i de seneste 3 Ligakampe tabt til de 3 FC halløj Clubber bvaadder
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Og ud af de seneste 7 kampe har vi tabt 5. Mini-krise?634 skrev:Nu har AaB i de seneste 3 Ligakampe tabt til de 3 FC halløj Clubber bvaadder
Der er ikke noget småt ved det - det er da en krise. Forhåbentlig kan vi lukke krisesnakken med at skrabe et par sejre i hus i de næste kampe.BoT skrev:Og ud af de seneste 7 kampe har vi tabt 5. Mini-krise?634 skrev:Nu har AaB i de seneste 3 Ligakampe tabt til de 3 FC halløj Clubber bvaadder
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Hvor bliver begrebet krise dog skampulet.....Pastorius skrev:Der er ikke noget småt ved det - det er da en krise. Forhåbentlig kan vi lukke krisesnakken med at skrabe et par sejre i hus i de næste kampe.BoT skrev:Og ud af de seneste 7 kampe har vi tabt 5. Mini-krise?634 skrev:Nu har AaB i de seneste 3 Ligakampe tabt til de 3 FC halløj Clubber bvaadder
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Det pisser mig af at det er moerkt naar man gaar paa arbejde og moerkt naar man skal hjem igen 
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Ja føj, tre kampe mod FC dit, dat og dut: nul point, otte mål imod og kun et enkelt reduceringsmål i den rigtige ende. Og så er vi i øvrigt ikke med i pokalen længere.634 skrev:Nu har AaB i de seneste 3 Ligakampe tabt til de 3 FC halløj Clubber bvaadder
Ovenstående pisser mig voldsomt af. Især da 'kampen' i aftes. Og det med pokalen (det er så definitivt). Og Kristian Bak. Og underlaget i Farum.
Lindmark / Vendelbokartellet
Der kan intet siges til de to sidste nederlag. Spillerne har været en gang opgivende kujoner som ikke engang har gidet kæmpe for det og det pisser mig af.
Smed han ikke bare trøjen? Det er så lamt.Pastorius skrev:
Præcis. UEFA/FIFA gør hvad de kan for at gøre fodbolden kønsløs. Hvis man ikke har lov til spontan glædesjubel udover det sædvanlige efter den præstation og dét mål, så er det altså for langt ude.Dot Bot skrev:Smed han ikke bare trøjen? Det er så lamt.Pastorius skrev:
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Bare lige for at sætte jeres indlæg i relief - ifald der er nogen der har misset hvorfor det er OK at han jubler (udover at det er hans 4. mål i en venskabskamp imod England):Pastorius skrev:Præcis. UEFA/FIFA gør hvad de kan for at gøre fodbolden kønsløs. Hvis man ikke har lov til spontan glædesjubel udover det sædvanlige efter den præstation og dét mål, så er det altså for langt ude.Dot Bot skrev:Smed han ikke bare trøjen? Det er så lamt.Pastorius skrev:
http://youtu.be/kbslWQh-R_U" onclick="window.open(this.href);return false;
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Netop! Det er så langt ude.Pastorius skrev:Præcis. UEFA/FIFA gør hvad de kan for at gøre fodbolden kønsløs. Hvis man ikke har lov til spontan glædesjubel udover det sædvanlige efter den præstation og dét mål, så er det altså for langt ude.Dot Bot skrev:Smed han ikke bare trøjen? Det er så lamt.Pastorius skrev:
Vi skal være lykkelige over at der fortsat er geniale galninge som Zlatan i spil. Tror der bliver enormt langt mellem snapsene på den front i fremtiden. Up Yours FIFA!
All Hail Zlatan!
Jeg glemmer fx aldrig et interview han gav på et tidspunkt kort efter han var blevet gift. Han blev spurgt: "Hvad gav du hende i morgengave?"
Han svarede: "Zlatan!"
Gal, genial og genneført fantastisk. Selv min hustru (som HADER fodbold) er stor Zlatan fan. Fat det FIFA.
Bienvenu Bassogog!
-
seamann
At verdens ringeste luftfartsselskab ikke kan få lov at gå konkurs i god ro og orden uden vi stakkels skatteydere endnu engang skal punge ud for det lort. De siger too big to fail - og det er vist rettere too kbh to fail.
Mine +300K bonuspoint må de så inderligt gerne få med sig til de evige DC9 marker (eller ca 81 eller hvad det nu hedder de ældgamle luftkasteller de flyver med).
Mine +300K bonuspoint må de så inderligt gerne få med sig til de evige DC9 marker (eller ca 81 eller hvad det nu hedder de ældgamle luftkasteller de flyver med).
Synes det er noget svineri hvis de får lov at gå konkurs. No fair warning til kunderne omkring køb af billetter, de siger der skal være likviditet til 12 mdr. i selskabet men der er kun til 2 - så er det jo 10 mdr. siden de skulle have meldt ud. Ledelse, Revisorer og myndigheder. Elendigt og uprofessionelt.seamann skrev:At verdens ringeste luftfartsselskab ikke kan få lov at gå konkurs i god ro og orden uden vi stakkels skatteydere endnu engang skal punge ud for det lort. De siger too big to fail - og det er vist rettere too kbh to fail.
Aalborg BK 1885!
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Adriano og Shaktar Donetsk ved 1-1 målet i aftenens CL kamp.
Det er simpelthen det mest usportslige længe set.
Kan godt være man ikke holder med de sjællandske hold i suppen, men i denne situation kan man godt.
Det er simpelthen det mest usportslige længe set.
Kan godt være man ikke holder med de sjællandske hold i suppen, men i denne situation kan man godt.
Jeg er generelt imod alt det fair play, men da det nu eksisterer, må man jo nok erkende, at den ikke er helt fin i kanten.
Jeg grinte dog... lige indtil FCN scorede.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Same here...nu må vi så se om deres træner er mand nok til at starte 2. halvleg med et selvmål.Kunji skrev:Jeg er generelt imod alt det fair play, men da det nu eksisterer, må man jo nok erkende, at den ikke er helt fin i kanten.
Og så er jeg altså flov over at der ikke bliver mere larm i parken, når sådan noget sker imod hjemmeholdet. Det er simpelthen den pinligste CL-stemning jeg nogensinde har oplevet.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det er godt nok et af de mere makabre mål jeg har set længe. Skandale at det sker i en så vigtig kamp... Men jeg er helt samme båd, jeg kunne simpelthen ikke andet end more mig over det.Kunji skrev:Jeg er generelt imod alt det fair play, men da det nu eksisterer, må man jo nok erkende, at den ikke er helt fin i kanten.
Fuldstændig enig, det er så pinligt at vi har FCN i europa ud fra den betragtning. Ikke lige den bedste reklame for den danske fanscene må man sige... I baggrunden kunne man høre den desperate megafon-knægt forsøge en kopiering af vores "op med hænderne", hvorefter maks 10 mand fik lapperne op.Pastorius skrev:Og så er jeg altså flov over at der ikke bliver mere larm i parken, når sådan noget sker imod hjemmeholdet. Det er simpelthen den pinligste CL-stemning jeg nogensinde har oplevet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Hæ hæ, nu kan de vel godt lige liste et fairplay selvmål ind, bare for at gnide lidt salt i såret.Pastorius skrev:Same here...nu må vi så se om deres træner er mand nok til at starte 2. halvleg med et selvmål.Kunji skrev:Jeg er generelt imod alt det fair play, men da det nu eksisterer, må man jo nok erkende, at den ikke er helt fin i kanten.
Og så er jeg altså flov over at der ikke bliver mere larm i parken, når sådan noget sker imod hjemmeholdet. Det er simpelthen den pinligste CL-stemning jeg nogensinde har oplevet.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Har lige set fem minutter af kampen og jeg har det helt modsat og er egentlig overrasket over hvor meget de larmer. Synes sgu de 10-15 mand gør det godt. Det havde da til gengæld været super pinligt hvis der havde været flere tusinde der havde givet den gas, når de nu engang kun har de der par håndfulde fans. Hvor skulle de ekstra komme fra sådan lige pludselig og er det ikke det vi plejer at kalde gloryhunting ?Hanga skrev:Fuldstændig enig, det er så pinligt at vi har FCN i europa ud fra den betragtning. Ikke lige den bedste reklame for den danske fanscene må man sige... I baggrunden kunne man høre den desperate megafon-knægt forsøge en kopiering af vores "op med hænderne", hvorefter maks 10 mand fik lapperne op.Pastorius skrev:Og så er jeg altså flov over at der ikke bliver mere larm i parken, når sådan noget sker imod hjemmeholdet. Det er simpelthen den pinligste CL-stemning jeg nogensinde har oplevet.