Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Worminator » 12. dec 2012, 16:22

Meelsen skrev:Jeg kom ved en fejl til at slette det indlæg jeg skrev igår, men jeg må sige at jeg syntes det er forkert at PostDanmark lader omdelerne bøde ''heftigt'' for dette. Det er Post Danmark der sender reklamerne til omdeling i første omgang og dem der sidder med et kartotek over hvem der har fået tilsendt ''nej-tak''-klistermærker.
Kartoteket er da fuldstændig ligegyldigt. Folk har vel et klistermærke på postkassen. Det er ikke til at tage fejl af.
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 12. dec 2012, 16:40

Jamen hvorfor bliver reklamerne sendt ud i første omgang, når PostDanmark godt ved, at de pågældende personer ikke skal have dem?

Jeg er enig i at et klistermærke skal respekteres, men når de ikke bliver det fra ledelsen, som jo gerne vil have reklamekronerne, så kan man heller forvente at det gør fra manden på gaden.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Sv: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hanga » 12. dec 2012, 17:37

Men Meelsen, tilbudsaviserne er jo ikke adresseret? Eller tager jeg fejl? (de ryger direkte i skraldespanden)

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 12. dec 2012, 19:29

Meelsen skrev:Jamen hvorfor bliver reklamerne sendt ud i første omgang, når PostDanmark godt ved, at de pågældende personer ikke skal have dem?

Jeg er enig i at et klistermærke skal respekteres, men når de ikke bliver det fra ledelsen, som jo gerne vil have reklamekronerne, så kan man heller forvente at det gør fra manden på gaden.
Fordi der er to typer omdeling af reklamer. De adresserede er dem PostDK har med ud med posten(der står også på omslaget "omdelt af PostDK"). Og så er der dem der omdeles af reklameomdelere(jeg tror det er Nordjyske Distribution i Aalborg). Reklamerne PostDK sender ud er bundtet så de ligger rigtigt i forhold til ruten, og de er adresseret. Disse reklamer sendes ikke ud, såfremt man er meldt rigtigt til "Nej Tak". Er der noget i reklamebundet fra PostDK, der er af "almen interesse", så kommer disse, dog er omslaget uden reklamer, eksempler på sådanne er forsendelser fra Folkeuniversitet og oplysninger om udskiftning af mønter/sedler. Reklameomdelerne får en kæmpe bunke reklamer til omdeling, og disse er ikke adresseret, de skal bare proppe et bundt reklamer i postkasserne uden "Nej Tak". De faste postomdelere er fastlønnede, afløsere i PostDK er timelønnede. Reklameomdelerene får pr. reklame(og pr. km., hvis det er på landet). :)
Hader København!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 15. dec 2012, 10:26

Cancer.... go f#¤! yourself!!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 17. dec 2012, 09:19

MrBangDK skrev:Cancer.... go f#¤! yourself!!!
What?!
Dig, eller?
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 17. dec 2012, 09:42

astonvilla skrev:
MrBangDK skrev:Cancer.... go f#¤! yourself!!!
What?!
Dig, eller?
Nope.. Min chef, gode ven og kollega døde i fredags.. 40 år, efterlader 2 børn på 7 og 10... 3. begravelse på 4 år jeg skal til, hvor cancer har været årsagen... :S
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 7. jan 2013, 20:53

Onsides 4 nyheder på en kedelig fodboldmandag i januar.....

http://onside.dk/superliga/makienok-saa ... nne-saeson" onclick="window.open(this.href);return false;

http://onside.dk/superliga/toernes-derf ... e-traening" onclick="window.open(this.href);return false;

http://onside.dk/superliga/bjur-vi-best ... -sker-ikke" onclick="window.open(this.href);return false;

http://onside.dk/superliga/onsidedk-til ... cgrath-ude" onclick="window.open(this.href);return false;
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 24. jan 2013, 10:47

At DBU, hvis den historie holder vand, er godt i gang med at forsøge at rede Brøndbys røv. Stop nu den usmagelige favorsiering

http://www.denfri.dk/2013/01/dbu-er-int ... y-stadion/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar

Indlæg af Søgaard » 24. jan 2013, 17:23

thomasjn skrev:At DBU, hvis den historie holder vand, er godt i gang med at forsøge at rede Brøndbys røv. Stop nu den usmagelige favorsiering

http://www.denfri.dk/2013/01/dbu-er-int ... y-stadion/" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er da alligevel noget af et tvivlsomt medie du har fundet dig der :)

Ideen er ikke helt håbløs for DBU, hvis de kan få kontorer og slippe for leje af Parken. Problemet er måske lidt at de kan stå med en svag lejer til sommer eller senere hvis BIF rykker ned eller går konkurs. Kender ikke til standen af deres stadion, men hvis den er god, så kunne det da godt være en god handel. Så hælder de ikke længere penge i parken og dræner BIF for midler. Glimrende i mine øjne :)

/Søgaard
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 31. jan 2013, 14:13

Fandeme fesent at man ikke kan finde gamle debatter frem igen og råbe "HVAD SAGDE JEG!". Lige nu savner jeg debatten fra dengang kujonen eller kyllingen eller hvad hullerne nu kalder sig blevet taget ud af Tour de france og der var folk herinde der forsvarede ham. En skov debat som jeg fandeme gerne ville kunne live op igen nu...

Og så er der vist en debattør herinde der burde overveje at skifte navn hurtigst muligt. Du ved hvem du er :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 31. jan 2013, 14:19

Køllen I Møllen skrev:Fandeme fesent at man ikke kan finde gamle debatter frem igen og råbe "HVAD SAGDE JEG!". Lige nu savner jeg debatten fra dengang kujonen eller kyllingen eller hvad hullerne nu kalder sig blevet taget ud af Tour de france og der var folk herinde der forsvarede ham. En skov debat som jeg fandeme gerne ville kunne live op igen nu...

Og så er der vist en debattør herinde der burde overveje at skifte navn hurtigst muligt. Du ved hvem du er :)
HAHA! Mit smil er også ekstra bredt i dag. Jeg kan nemlig også huske debatten. :D
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 31. jan 2013, 14:20

Kunji skrev:
Køllen I Møllen skrev:Fandeme fesent at man ikke kan finde gamle debatter frem igen og råbe "HVAD SAGDE JEG!". Lige nu savner jeg debatten fra dengang kujonen eller kyllingen eller hvad hullerne nu kalder sig blevet taget ud af Tour de france og der var folk herinde der forsvarede ham. En skov debat som jeg fandeme gerne ville kunne live op igen nu...

HAHA! Mit smil er også ekstra bredt i dag. Jeg kan nemlig også huske debatten. :D
Det kan jeg ikke :-/

Vi kan starte en ny om, hvorvidt der er nogen der tror på at feltet er (nogenlunde) rent nu.

EDIT: Iøvrigt kan det pisse mig af at Kyllingen i en her afleder pressens opmærksomhed fra Brøndby.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 31. jan 2013, 15:27

Sjovt, for det var også det første jeg tænkte, da jeg så nyheden. Selvfølgelig er M.R. en svindler og det burde alle have gennemskuet allerede dengang.

Men det er sgu svært at finde de debatter der er årevis gamle. Jeg kan feks. ikke finde den debat hvor du (køllen) og jeg væddede en halv fadøl om, hvorvidt Silber ville få en større udlandskarriere end Grønkjær. Med mindre Polle snart bliver solgt af OB til Juventus synes jeg nok at jeg står til at vinde. ;-)

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 31. jan 2013, 15:43

Falskheden omkring doping og cykelsport pisser mig af, de var dopede alle sammen før og de bedste er stadig dopede idag. Dengang jeg begyndte at se turen var der et stort nummer hvergang feltet passerede et sted hvor en rytter engang var faldet død af sin cykel pga. kokain! De tog deres kasketter af og der var fokus på det fra medierne. Doping har været afgørende for cykelsporten siden Merx.

At jeg ikke gider se det længere har ikke noget med doping eller medierne falskhed angående deres overraskelse og foragethed over doping i cykelsport.

Hemmeligt: Alle atleterne fra USSR var også dopede (!) - det er ikke normalt for kvinder at have hår på brysterne, adamsæble og en 10 cm lang klit.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 31. jan 2013, 15:44

limey skrev:

Sjovt, for det var også det første jeg tænkte, da jeg så nyheden. Selvfølgelig er M.R. en svindler og det burde alle have gennemskuet allerede dengang.

Men de var/er jo alle svindlere.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 31. jan 2013, 15:55

Provst i Brovst skrev:
limey skrev:

Rolf er ren!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 31. jan 2013, 16:13

limey skrev:
Provst i Brovst skrev:
limey skrev:

Rolf er ren!
Fri mig for det pis, jeres hykleri og falske forargelse.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 31. jan 2013, 16:45

limey skrev:

Men det er sgu svært at finde de debatter der er årevis gamle. Jeg kan feks. ikke finde den debat hvor du (køllen) og jeg væddede en halv fadøl om, hvorvidt Silber ville få en større udlandskarriere end Grønkjær. Med mindre Polle snart bliver solgt af OB til Juventus synes jeg nok at jeg står til at vinde. ;-)
Jeg husker den skam. Og medmindre det sker mirakler her i hans karrieres efterår står du til at inkassere en fadøl :)

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 31. jan 2013, 17:01

Provst i Brovst skrev:
limey skrev:

Selvfølgelig er de alle svindlere. Det har den nogenlunde velfungerende del af den danske befolkning da vidst i 20år. Det er ikke det der forarger mig. Det der forarger mig er at man i så mange år fastholder sin uskyld for så pludselig at indkalde til pressemøde og sige man har levet af dope i 30år. Og er ked af det! Luk røven, Michael Rasmussen.
Og så forarger det mig at der indtil for 3 timer siden stadig var folk der var så snotdumme at de troede kujonen var ren!

Besvar