Det pisser mig af tråden
Re: Det pisser mig af tråden
det er vel også det, som beskrives som tilfældet?
At medierne går i selvsving over at Cornelius har scoret et mål mod et hold fra Conference League. Det var een af tophistorierne på P3 sporten hele morgenen!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Re: Sv: Det pisser mig af tråden
Ja det er flot. Nu skal de jo skrive og snakke om noget andet end FCK når de tabte i weekenden. Heldigvis kan de så også tvære rundt AaBs resultat mod Gori her op til retur kampen.le Cid skrev:At medierne går i selvsving over at Cornelius har scoret et mål mod et hold fra Conference League. Det var een af tophistorierne på P3 sporten hele morgenen!
Men dejligt med to danske angribere der faktisk netter for deres respektive klubber. Synes meget bedre om Cornelius nu han ikke er FCK mand mere.
-
Reto
- Allstar

- Favoritspiller: Martin Rejthar
- Geografisk sted: Aalborg
http://www.bt.dk/superligaen/saa-daarli ... -AaBs-fans" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvor helvede ved de fra, at det var (en) AaB fan(s), der baldrede ruden?
Lorte journalist, du pisser mig af.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Hvem ellers?Reto skrev:http://www.bt.dk/superligaen/saa-daarli ... -AaBs-fans
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Overskriften er derimod dum, 1 eller en mindre gruppe gør X = Alle AaBs fans har gjort X. Gad vide om overskriften havde været den samme hvis det var sket for FCK.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Det er Per Bjerregard undskyldningenReto skrev:http://www.bt.dk/superligaen/saa-daarli ... -AaBs-fans
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Præcis. Lad os ikke synke så langt. Pinligt der findes den slags tosser.Provst i Brovst skrev:Det er Per Bjerregard undskyldningenReto skrev:http://www.bt.dk/superligaen/saa-daarli ... -AaBs-fans
At man ud af det blå får en knaldhamrende hovedpine og kvalme, bedst som man træder ind på Esbjerg Stadion, klar til at se de røde pikhoveder slå de fiskerfjolser for første gang i evigheder... Så slemt, at man er nød til at skride hjem i pausen og gå glip af alt det sjove!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Dehydrering?Hanga skrev:At man ud af det blå får en knaldhamrende hovedpine og kvalme, bedst som man træder ind på Esbjerg Stadion, klar til at se de røde pikhoveder slå de fiskerfjolser for første gang i evigheder... Så slemt, at man er nød til at skride hjem i pausen og gå glip af alt det sjove!
Mere sandsynligt eftervirkninger fra årtiets brandert i lørdags. Fik en cola på vej til stadion og forsøgte mig også med en sodavand på stadion, så jeg tror ikke det var dehydrering.Poker-One-Kenobi skrev:Dehydrering?Hanga skrev:At man ud af det blå får en knaldhamrende hovedpine og kvalme, bedst som man træder ind på Esbjerg Stadion, klar til at se de røde pikhoveder slå de fiskerfjolser for første gang i evigheder... Så slemt, at man er nød til at skride hjem i pausen og gå glip af alt det sjove!
Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Hanga skrev:Mere sandsynligt eftervirkninger fra årtiets brandert i lørdags. Fik en cola på vej til stadion og forsøgte mig også med en sodavand på stadion, så jeg tror ikke det var dehydrering.Poker-One-Kenobi skrev:Dehydrering?Hanga skrev:At man ud af det blå får en knaldhamrende hovedpine og kvalme, bedst som man træder ind på Esbjerg Stadion, klar til at se de røde pikhoveder slå de fiskerfjolser for første gang i evigheder... Så slemt, at man er nød til at skride hjem i pausen og gå glip af alt det sjove!
Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
Cola er ikke lige det bedste mod dehydrering, for meget sukker som faktisk forværrer dehydreringen samt coffein som også forværrer det. Det er da sikkert fra din brandert det stammer, for der bliver kroppen stærkt dehydreret, og så har et par varme dage bare tømt kroppen for væske. Jeg holder fast i min lommeteori, især fordi det lyder fuldstændigt som når jeg har været dehydreret!
Du har sikkert ret, synes bare jeg har drukket rigeligt med vand søndag og i løbet af i går, men kan selvfølgelig være at underskuddet fra lørdag var så stort, at det stadig var for lidt.Poker-One-Kenobi skrev: Cola er ikke lige det bedste mod dehydrering, for meget sukker som faktisk forværrer dehydreringen samt coffein som også forværrer det. Det er da sikkert fra din brandert det stammer, for der bliver kroppen stærkt dehydreret, og så har et par varme dage bare tømt kroppen for væske. Jeg holder fast i min lommeteori, især fordi det lyder fuldstændigt som når jeg har været dehydreret!
Nå men vores mål lød nu også godt i radioen, mens jeg kæmpede mig hjem med sammenknebne øjne
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

De mål var som skabt til radio, især selvmålet!Hanga skrev:Du har sikkert ret, synes bare jeg har drukket rigeligt med vand søndag og i løbet af i går, men kan selvfølgelig være at underskuddet fra lørdag var så stort, at det stadig var for lidt.Poker-One-Kenobi skrev: Cola er ikke lige det bedste mod dehydrering, for meget sukker som faktisk forværrer dehydreringen samt coffein som også forværrer det. Det er da sikkert fra din brandert det stammer, for der bliver kroppen stærkt dehydreret, og så har et par varme dage bare tømt kroppen for væske. Jeg holder fast i min lommeteori, især fordi det lyder fuldstændigt som når jeg har været dehydreret!
Nå men vores mål lød nu også godt i radioen, mens jeg kæmpede mig hjem med sammenknebne øjne
...at Cornelius er havnet på forsiden af PL magasinet - ved siden af personligheder som Gerrard og The Special One...!
Hvad faen er det for noget gylle? http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Premie ... 124446.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Jøsses - dog ikke så galt som det der er sket med Cardiff Citylimey skrev:Hvad faen er det for noget gylle? http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Premie ... 124446.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
...eller Red Bull etellerandet!doukas skrev:Jøsses - dog ikke så galt som det der er sket med Cardiff Citylimey skrev:Hvad faen er det for noget gylle? http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Premie ... 124446.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
At Onside får det til at lyde som om Rolf har scoret et mål i 21 HELE kampe!
Helt enig. Det er vel bare ca 5 kampe og et indhop 5 - 10 før tid hvor man er foran og taktikken går på forsvar gør det ikke nemmere at score. Synes faktisk han er blandt de 2 bedste angribere vi har.Sambaman skrev:At Onside får det til at lyde som om Rolf har scoret et mål i 21 HELE kampe!
Sendt fra min GT-I9505 med Tapatalk2