What?!white splash skrev:At man tror man skal se højdepunkter fra vinter-ol på tv2, for så i stedet at se FCK-aber der skal spille curling...
Hvorfor?!?!
Jeg har ikke andet flow-tv end DR, hvorfor jeg aldrig ser TV2. Hvad gik det ud på?

What?!white splash skrev:At man tror man skal se højdepunkter fra vinter-ol på tv2, for så i stedet at se FCK-aber der skal spille curling...
Hvorfor?!?!

Unibet har lavet nogle videoer med nogle spillere fra FCK-truppen, der spiller curling.alithebeast skrev:What?!white splash skrev:At man tror man skal se højdepunkter fra vinter-ol på tv2, for så i stedet at se FCK-aber der skal spille curling...
Hvorfor?!?!
Jeg har ikke andet flow-tv end DR, hvorfor jeg aldrig ser TV2. Hvad gik det ud på?
Ville det ikke være mere naturligt, at de havde lavet det med Brøndbys spillere? Det ligger vel mest til Vestegnen det der med at kaste med sten.A_Strandfelt skrev:Unibet har lavet nogle videoer med nogle spillere fra FCK-truppen, der spiller curling.alithebeast skrev:What?!white splash skrev:At man tror man skal se højdepunkter fra vinter-ol på tv2, for så i stedet at se FCK-aber der skal spille curling...
Hvorfor?!?!

Samme her. Det kribler overalt, men Brøndby ude er heldigvis ikke længe væk.634 skrev:Det pisser mig af at jeg ikke er rejst til Gøteborg idag.

Den linie bed jeg også mærke i, forpulet Brøndby fans, endnu en grund til at boykotte den lorte sprøjte !A_Strandfelt skrev:EB viser, hvorfor man IKKE skal følge deres liveopdateringer:

Jeg findes skam. Men jeg har valgt at bruge et alias derude i virkeligheden for jeg kan slet ikke overskue al det fi... jeg ellers ville få.Poker-One-Kenobi skrev:At Køllen ikke findes i virkeligheden....![]()
![]()
Dit alias i den virkelige verden er ellers go' humor! :-pKøllen I Møllen skrev:Jeg findes skam. Men jeg har valgt at bruge et alias derude i virkeligheden for jeg kan slet ikke overskue al det fi... jeg ellers ville få.Poker-One-Kenobi skrev:At Køllen ikke findes i virkeligheden....![]()
![]()

Du lyder sq da ellers som en rar person, kan du have en god weekend.Steve-Dave skrev:Folk der køber fødevarer hos 7-11. Så går de rundt med de der orange papirposer med ækelt bagværk eller spyd med affaldskød. Af og til sætter de sig også i stillezonen i s-toget og skrasler med posen, mens stanken af dårlig kvalitet breder sig. Har I nogensinde tænkt på, hvordan det mon vil føles at skære halsen over på et andet menneske?
Der var ikke steak til aftensmad?Steve-Dave skrev:Folk der køber fødevarer hos 7-11. Så går de rundt med de der orange papirposer med ækelt bagværk eller spyd med affaldskød. Af og til sætter de sig også i stillezonen i s-toget og skrasler med posen, mens stanken af dårlig kvalitet breder sig. Har I nogensinde tænkt på, hvordan det mon vil føles at skære halsen over på et andet menneske?

Nej. Husk nu at udtale det stiiiiiik.Pastorius skrev:Der var ikke steak til aftensmad?Steve-Dave skrev:Folk der køber fødevarer hos 7-11. Så går de rundt med de der orange papirposer med ækelt bagværk eller spyd med affaldskød. Af og til sætter de sig også i stillezonen i s-toget og skrasler med posen, mens stanken af dårlig kvalitet breder sig. Har I nogensinde tænkt på, hvordan det mon vil føles at skære halsen over på et andet menneske?
Det er sgu lidt svært når man har lært engelsk på et slagteri i Wales.Steve-Dave skrev:Nej. Husk nu at udtale det stiiiiiik.Pastorius skrev:Der var ikke steak til aftensmad?Steve-Dave skrev:Folk der køber fødevarer hos 7-11. Så går de rundt med de der orange papirposer med ækelt bagværk eller spyd med affaldskød. Af og til sætter de sig også i stillezonen i s-toget og skrasler med posen, mens stanken af dårlig kvalitet breder sig. Har I nogensinde tænkt på, hvordan det mon vil føles at skære halsen over på et andet menneske?

Der er sgu ikke noget som en god steek, men en drinks til.Steve-Dave skrev:Nej. Husk nu at udtale det stiiiiiik.Pastorius skrev:Der var ikke steak til aftensmad?Steve-Dave skrev:Folk der køber fødevarer hos 7-11. Så går de rundt med de der orange papirposer med ækelt bagværk eller spyd med affaldskød. Af og til sætter de sig også i stillezonen i s-toget og skrasler med posen, mens stanken af dårlig kvalitet breder sig. Har I nogensinde tænkt på, hvordan det mon vil føles at skære halsen over på et andet menneske?

5 min på FCM-AaB og sådan cirka 30 min med Brøndby-Esbjerg og om Aldo Petersen og det gamle / nye BrøndbyKlaus skrev:Det bliver lidt trivielt sådan hvert halve år at poste en besked i denne tråd med det samme budskab.... Men her kommer den altså igen....
Jeg HADER, HADER, HADER: Viasat, Onside, samtlige deres kommentatorer, deres annoncører og deres svenske ejere. Må de rådne op i helvede hele banden...
Arrrrrr, det var dejligt.