Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
awnaw
2. div
2. div

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af awnaw » 6. apr 2014, 23:24

At der overhovedet er nogen der stadigvæk ser Onside er mig en gåde. Folk må da efterhånden vide, hvad der venter.

Lad dem lave deres propaganda for dem selv og de folk, de har haft held til at hjernevaske. Som sagt før: Fodboldmagasinet på DR1 varer en halv time og er 100 gange bedre. Det er selvom de undertiden ikke har styr på hverken statistik eller noget så udfordrende som navnene på spillerne. Det er også tarveligt at forvente mere af den danske bestand af middelmådige sportsjournalister nu om stunder.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 7. apr 2014, 09:01

Jeg har planer om at stemme med fødderne om man vil i nærmeste fremtid. Yousee giver som noget nyt mulighed for selv at blande sin TV-pakke. Hvis det kan svare sig økonomisk eller ikke er dyrere blander jeg min egen TV pakke. Derefter vil jeg sende en mail til Viashit med, at jeg har fravalgt TV3+ da jeg ikke ønsker at betale for et produkt med overdrevent fokus på Brøndby IF. Dog tror jeg helt klart, at dette ville batte mest, hvis flere gjorde det.

seamann

Indlæg af seamann » 10. apr 2014, 11:33

Produktionsstøtte til EB, Nordjyske m.fl.

fx går jeg på arbejde og betaler tonsvis af direkte og indirekte skatter - og de bruger dem gudhjælpemig på at støtte disse foretagender. EB, BT og Nordjyske hæver hver 17,5 mio pr år ved kasse 1 PLUS de er momsfritaget på deres salg. Arrgh.

http://www.kulturstyrelsen.dk/fileadmin ... meside.pdf

PS.
Dette er ikke et politisk budskab, det er blot en konstatering af at vi betaler for EB's dækning af AaB og BIF (nåh nej - vi betaler for EB's dækning af BIF).
Og de kalder sig kommercielle foretagender. Arrghh.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 10. apr 2014, 14:38

Hvordan kan sådan en gang affald som EB få produktionstøtte. Godt nok er kultur mangfoldig, men en løgnagtig smædekampange-avis bliver sgu adlrig kultur.

dick@darlington
Drenge
Drenge
Favoritspiller: Ahlmann
Geografisk sted: 9220

Indlæg af dick@darlington » 11. apr 2014, 08:16

Misbrug af ordet "skamrose". Man kan næsten ikke åbne internettet, uden den ene eller den anden skamroser til højre og venstre, blandt andet her på siden, hvor en debattør nævner at AaB "skamroses (fortjent), hvad må siges at være lidt af et paradoks. Skamros er ikke stor ros, ligesom bjørnetjeneste ikke er en stor tjeneste.

Brugeravatar
Trickster
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Trickster » 11. apr 2014, 08:35

dick@darlington skrev:Misbrug af ordet "skamrose". Man kan næsten ikke åbne internettet, uden den ene eller den anden skamroser til højre og venstre, blandt andet her på siden, hvor en debattør nævner at AaB "skamroses (fortjent), hvad må siges at være lidt af et paradoks. Skamros er ikke stor ros, ligesom bjørnetjeneste ikke er en stor tjeneste.
Skamros er vel stor ros, men samtidig ufortjent ros.

'Bjørnetjeneste' betyder ikke kun det samme som i gamle dage. Dansk Sprognævn accepterer begge betydninger, og ikke kun som den som kom til udtryk i La Fontaines fabel 'Bjørnen og gartneren'.

Vi danskere vrøvler altid med sproget.
Hair is not a right: it´s a privilege!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 11. apr 2014, 08:58

Trickster skrev:
dick@darlington skrev:Misbrug af ordet "skamrose". Man kan næsten ikke åbne internettet, uden den ene eller den anden skamroser til højre og venstre, blandt andet her på siden, hvor en debattør nævner at AaB "skamroses (fortjent), hvad må siges at være lidt af et paradoks. Skamros er ikke stor ros, ligesom bjørnetjeneste ikke er en stor tjeneste.
Skamros er vel stor ros, men samtidig ufortjent ros.

'Bjørnetjeneste' betyder ikke kun det samme som i gamle dage. Dansk Sprognævn accepterer begge betydninger, og ikke kun som den som kom til udtryk i La Fontaines fabel 'Bjørnen og gartneren'.

Vi danskere vrøvler altid med sproget.
Ja, det er herligt at man har den holdning at når folk bruger ordene forkert, så retter vi bare betydningen af ordet. Det giver jo ikke meget mening at ordet "bjørnetjeneste" både kan betyder stor tjeneste og selvforskyldt ulykke.

Det ville svare til at ordet "lykke" betød både glæde og sorg.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar

Indlæg af doukas » 18. apr 2014, 23:18

At den her ikke giver rødt kort:

http://onside.dk/superligaen/tv-skal-ka ... -stempling" onclick="window.open(this.href);return false;

Hvor er linjen dommeren!? :@
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Narildsen
2. div
2. div
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Narildsen » 19. apr 2014, 20:45

To kampe i træk hvor BIF slipper for rødt!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 20. apr 2014, 17:44

Ronnie Schartz den lille forræder.

Sav ham over drenge!!!

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 20. apr 2014, 17:49

thomasjn skrev:Ronnie Schartz den lille forræder.

Sav ham over drenge!!!
Skal vi nu ikke lige.. AaB havde ikke interesse i at bruge Schwartz, og han tog skridtet til 1. division, det kan jeg ikke have ondt i røven over, og det synes jeg heller ikke vi skal.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

BoomZ0R
Allstar
Allstar

Re: Sv: Det pisser mig af tråden

Indlæg af BoomZ0R » 20. apr 2014, 18:54

jonas386 skrev:
thomasjn skrev:Ronnie Schartz den lille forræder.

Sav ham over drenge!!!
Skal vi nu ikke lige.. AaB havde ikke interesse i at bruge Schwartz, og han tog skridtet til 1. division, det kan jeg ikke have ondt i røven over, og det synes jeg heller ikke vi skal.
Jeg tror det er skrevet i frustration... Der kan umuligt være nogen der er sure på Sorte for andet end at han lige har scoret imod os.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 22. apr 2014, 14:51

Selvfølgelig var det skrevet i frustration.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 28. apr 2014, 11:47

En sportsjournalist på Berlingske (BT) skriver på sin Twitter :

https://mobile.twitter.com/LarsBartoli/ ... 1951011840" onclick="window.open(this.href);return false;
Janteloven eksisterer IKKE!

BoomZ0R
Allstar
Allstar

Indlæg af BoomZ0R » 28. apr 2014, 11:48

Haha, hold nu kæft en idiot! Mon han er OB fan?

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar

Indlæg af doukas » 28. apr 2014, 11:48

Køllen I Møllen skrev:En sportsjournalist på Berlingske (BT) skriver på sin Twitter :

https://mobile.twitter.com/LarsBartoli/ ... 1951011840" onclick="window.open(this.href);return false;
Det må være Hekler/Steinlein der har hacket hans profil. Det kan man jo ikke skrive i ramme alvor!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 28. apr 2014, 11:49

Køllen I Møllen skrev:En sportsjournalist på Berlingske (BT) skriver på sin Twitter :

Gad vide hvor mange penge han havde på OB? Det er da helt hen i vejret at komme med sådan en udtalelse!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 28. apr 2014, 12:03

Der er flere der har skrevet til ham men han har (endnu) ikke reageret. Pinligt for ham, egentlig.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 28. apr 2014, 12:12

Køllen I Møllen skrev:Der er flere der har skrevet til ham men han har (endnu) ikke reageret. Pinligt for ham, egentlig.
Han skriver lidt mere senere i hans feed.

Helt principielt burde det jo være sådan som han gerne vil, men det er vel ikke rimeligt at Wütrz skal kaldes svans, fordi han ikke som den første bryder med traditionen indenfor fodbold.

Det burde være sådan at dommeren kunne spørge spillerne om hvad der var sket i en situation og få et reelt svar, og derefter dømme ud fra det. Hvis man så efterfølgende blev taget i bevidst snyd så var det årelange karantæner.

Andre steder kan sådan noget lade sig gøre:
http://youtu.be/RXoBNFOxlQM" onclick="window.open(this.href);return false;

...også i golf er vi vores egne dommere, og man dømmer selvfølgelig de fejl på sig selv som man er bevidst om. Og der er eksempler på spillerede der har idømt sig selv straf, selvom ingen har haft mulighed for at opdage det, og det har kostet dem sejre og mange penge.
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 28. apr 2014, 12:48

Iøvrigt meget fedt at tale højt og flot om moral og hvordan spillerne skal indrømme når de laver fejl og så samtidig være fan af cykling.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar