"Jeg søger en....." - tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
RØDESVIN
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Vejgaard

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af RØDESVIN » 19. jan 2011, 12:28

Jeg søger steder hvor man kan købe "christania cykler" altså ikke de orginale da jeg syntes de er en smule storetunge og kluntede, men jeg har set den del efterligninger kører rundt i bybilledet men har ingen anelse om hvor de kan købes !!! Nogen der kan hjælpe ?? :) Og er der evt nogen der har erfaring med den slags cykler, der evt kunne hjælpe lidt med fordele ulemper osv

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 19. jan 2011, 12:44

RØDESVIN skrev:Jeg søger steder hvor man kan købe "christania cykler" altså ikke de orginale da jeg syntes de er en smule storetunge og kluntede, men jeg har set den del efterligninger kører rundt i bybilledet men har ingen anelse om hvor de kan købes !!! Nogen der kan hjælpe ?? :)
http://nihola.dk/ og mange andre.

Ladcykler er noget fanden har skabt. Men de er satme praktiske i forhold til fx unger eller indkøb.

Brugeravatar
RØDESVIN
Superliga
Superliga

Indlæg af RØDESVIN » 19. jan 2011, 12:47

Lindvang skrev:
RØDESVIN skrev:Jeg søger steder hvor man kan købe "christania cykler" altså ikke de orginale da jeg syntes de er en smule storetunge og kluntede, men jeg har set den del efterligninger kører rundt i bybilledet men har ingen anelse om hvor de kan købes !!! Nogen der kan hjælpe ?? :)
http://nihola.dk/ og mange andre.

Ladcykler er noget fanden har skabt. Men de er satme praktiske i forhold til fx unger eller indkøb.
Ha ha jeps meget enig men bor i midtbyen og der er unger på vej, vi har en bil men syntes behovet ikke er stort nok til en bil nr 2 da en ladybike burde kunne klare indkøb afhentning af ungers osv :-)

Simon-RS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Indlæg af Simon-RS » 24. jan 2011, 10:28

Jeg søger en fra AaBfan.dk, som kan give mit net adgang til siden, eller det er skolens fællesnet, men jeg kan ikke åbne det, da nettet er blevet bannet.. Please åben!
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 24. jan 2011, 10:54

Simon-RS skrev:Jeg søger en fra AaBfan.dk, som kan give mit net adgang til siden, eller det er skolens fællesnet, men jeg kan ikke åbne det, da nettet er blevet bannet.. Please åben!
Det er skolens fællesnet, jeg kan heller ikke komme ind Simon.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 24. jan 2011, 11:16

Dot Bot skrev:
Simon-RS skrev:Jeg søger en fra AaBfan.dk, som kan give mit net adgang til siden, eller det er skolens fællesnet, men jeg kan ikke åbne det, da nettet er blevet bannet.. Please åben!
Prøv gennem: http://hidemyass.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 24. jan 2011, 11:19

A_Strandfelt skrev:
Dot Bot skrev:
Prøv gennem: http://hidemyass.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Det funker, tak!

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 24. jan 2011, 11:27

Dot Bot skrev:
A_Strandfelt skrev:
Dot Bot skrev:
Det funker, tak!
Velbekomme!
Hvilken skole har i øvrigt valgt at blokere for AaBfan.dk?

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 24. jan 2011, 11:33

A_Strandfelt skrev:
Dot Bot skrev:
A_Strandfelt skrev:
Dot Bot skrev:
Det funker, tak!
Velbekomme!
Aalborg Handelsskole, Turøgade :)
Men der kommer denne besked frem, når man går ind på siden:

Kære bruger

Vi forlanger seriøst debat om AaB på et sobert plan. Det har du ignoreret for mange gange.
Derfor er du blevet sendt til afkøling et stykke tid, indtil du følger sidens regler.

AaBfan.dk

Der er nok en der har skrevet lidt for dumt fra skolens IP :)

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 24. jan 2011, 11:34

Dot Bot skrev:
A_Strandfelt skrev: Velbekomme!

Kære bruger

Vi forlanger seriøst debat om AaB på et sobert plan. Det har du ignoreret for mange gange.
Derfor er du blevet sendt til afkøling et stykke tid, indtil du følger sidens regler.

AaBfan.dk

Nåå, på den måde.
Troede, at det var skolens administrator, som havde blokeret AaBfan.dk ;)

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 24. jan 2011, 11:36

A_Strandfelt skrev:
Dot Bot skrev:
A_Strandfelt skrev: Velbekomme!

Kære bruger

AaBfan.dk

Nåå, på den måde.
Troede, at det var skolens administrator, som havde blokeret AaBfan.dk ;)
Nej nej, det tror jeg ikke han kunne finde på. Han er skam en helt fin fyr ;)

Krushave
1. div
1. div
Geografisk sted: Nørresundby

Indlæg af Krushave » 24. jan 2011, 11:51

Dot Bot skrev:Nej nej, det tror jeg ikke han kunne finde på. Han er skam en helt fin fyr ;)
Er det dig?? :P

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 24. jan 2011, 12:23

Krushave skrev:
Dot Bot skrev:Nej nej, det tror jeg ikke han kunne finde på. Han er skam en helt fin fyr ;)
Er det dig?? :P
Dog ikke, er bare elev ;)

Brugeravatar
Quentin T
1. div
1. div
Geografisk sted: 9000

Indlæg af Quentin T » 25. jan 2011, 15:44

Et godt og stabilt TV i prisklassen 4000-7000 kroner. Help!
Savner Strandli!

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 25. jan 2011, 16:14

Quentin T skrev:Et godt og stabilt TV i prisklassen 4000-7000 kroner. Help!
Panasonic G20. Køb.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 25. jan 2011, 16:26

Konsulenten skrev:
Panasonic G20. Køb.
Det ville også være mit forslag.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Bech
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Kontakt:

Indlæg af Bech » 25. jan 2011, 16:59

Doovde?
𝖁𝖊𝖏𝖌𝖆𝖆𝖗𝖉 𝕿𝖊𝖗𝖗𝖔𝖗 𝕶𝖔𝖗𝖕𝖘

Brugeravatar
Quentin T
1. div
1. div
Geografisk sted: 9000

Indlæg af Quentin T » 25. jan 2011, 17:03

Hanga skrev:
Konsulenten skrev:
Panasonic G20. Køb.
Det ville også være mit forslag.
Kort og præcist. Tak.
Savner Strandli!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 4. feb 2011, 22:14

Køllen I Møllen skrev:
astonvilla skrev:Tak for input begge to!
Da det er uden unger denne gang (ren afslapning) tror jeg at jeg vil give Viking en chance.
Maden er ikke så vigtig - vi kender et par gode steder inde i Sæby hvor vi har i sinde at gå ind til om aftenen.
Skal nok vende tilbage med "anmeldelse" efter besøget (sidste weekend i denne måned).
Jeg holder stadig på at I skal tage til Romulus i Skallerup Klit. De har også en fancy restaurant som jeg dog ikke har stiftet nærmere bekendtskab med...

Omvendt kunne jeg også godt bruge en anmeldelse fra Viking :)
Skylder lige en tilbagemelding på ovennævnte.
Men først forslag: Måske vi skulle oprette en "Jeg vil gerne anbefale/fraråde tråd"? eller blir det for meget?

Viking er alt i alt et super sted!
Der var lige lidt issues ved at vi blev kaldt hjem til Aalborg lørdag i et par timer, pga et sygt barn. Men det var jo også en kvalitet i sig selv, da man kan køre hjem på 30-40 min. Og i øvrigt ikke Vikings problem...

Negativt: Maden! Vi fik en 3-retters på huset den første aften (fredag). Det var simpelthen ikke værd at æde. Tæt på uspiseligt. Morgenmaden var også direkte ulækker. Man skal bare holde sig til Müsli osv.

Positivt: Selv spa området. Lang bedre end jeg i min vildeste fantasi havde turde håbe på! Har ofte være på spa ophold i St. Moritz - og dette hold sku egentlig godt vand (sorry) med de bedste steder. Indendørs og udendørs bad. Boblebad. To sauna (et aroma) og et steam (min favorit). Gode liggestole og et aflukket relax-rum. Ingen børn i sigte. Virkelig godt.

Værelset var også godt. Vi havde balkon og udsigt til vandet. Skønt med morgensolen over havet osv.

Betjeningen var yderst venlig og behagelig. Der er fri mini-bar (ohne alkohol) som bliver fyldt op hver dag. Så masser at drikke.

Sæby: en skøn lille by - meget smuk. Grundet den ringe mad på Viking, spiste vi inde i Sæby lørdag og søndag aften. Der er nogle gode steder (flere åbne under sæsonen naturligvis). Fik en lækker og lidt avanceret middag på en fiskerestaurent på havnen lørdag (kan ikke huske hvad den hedder) og fik en genial og "nytænkningsburger" med fritter på Cafe Lange søndag aften. Derfor er maden på Viking i virkeligheden ikke et problem. Blot en god undskyldning for at komme lidt ud. Jeg anbefaler at man tager en gåtur langs stranden om eftermiddagen ind til byen og spiser derinde (og evt en taxa hjem). Fantasktis sceneri, både vinter og sommer.

Vil sige, karakter 4 ud af 5! Hvis målsætningen er en friweekend uden ungerne og afslapning.

Køllen: Når man skal have ungerne med - hvordan var Skallerup Klit så??
Bienvenu Bassogog!

seamann

Indlæg af seamann » 4. feb 2011, 23:21

MrBangDK skrev:
alithebeast skrev:
KK5700 skrev:
MrBangDK skrev:Når man flyver over Atlanten til det store land Amerika, kan man så pakke øl ned i sin indtjekkede bagage? Jeg tænker på, om det er frostfrit i lastrummet?

/Bang

De springer ikke på vej til Kina, mon ikke det er nogenlunde samme antal grader i 11kms højde uanset om det er i østlig eller vestlig retning!? :D
Er det dåser eller flasker, du pakker - jeg tænker jeg mest på, om de kan tåle den "lidt" hårde omgang der er med bagage, der finder sted i en lufthavn?

ifølge dette link, er temperaturen over frysepunktet http://www.rejser.net/rejseforberedelse ... gage.shtml
Super - det er flasker. Jeg har sådan nogle flamingo æsker der slutter tæt om, og så med en gang bobleplast rundt om - det må kunne gøre det. Skal have nogle flasker med til en kammerat som driver et fantastisk værtshus i Wisconsin. De har få af hver, men ca. 450 forskellige øl på lager. Fantastisk sted!!

/Bang
Interesting - hvor i Wisconsin ?
Kommer indimellem i Milwaukee og omegn - må sige at blody mary's med chasers er specialiteten i det tidliger Favre land.

Besvar