16-05-2010 AaB - HB Køge - Der må næsten falde en kæmpe gave af der
Det får smilet frem tråden
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Det får smilet frem tråden
At sidste spillerunde i suppen falder på min fødselsdag næste år!
- Winning doesn't really matter as long as you win.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
-
Oliverl
- 1. div

- Favoritspiller: Martin P
- Geografisk sted: 9480
- Kontakt:
Glemte du ikke at skrive det med lyserødt?astonvilla skrev:Liverpool - Astonvilla : 1 - 3
'nuff said !!!
"Milk is for babies, when you grow up you have to drink beer"
At se denne tribute lavet i LEGO, om de gode gamle computerdage hvor grafik og musik blev lavet i svimlende 8-bit...
- Køllen I Møllen
- Allstar

A P O E L N I C O S I A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Janteloven eksisterer IKKE!
at vi er videre i pokalen og agf er ude!
- vandmelonen
- 1. div

- Favoritspiller: Mæhle
at fck er ude af cl 
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Don Ø da han skulle svare på, hvad ord han så ville sætte på følelsen han stod med, hvis det ikke måtte være fiasko.
PS&Es CHL exit, det forstærker også indtrykket af AaBs sidste sæson.
Alle tudefjæsernes udtryk om deres exit.
Til deres fans som nu synes det er ærgeligt for dansk fodbold at de ikke kan hente point til Danmark, det kan de jo stadig fordi PS&E fortsætter i Europa League.
Alle tudefjæsernes udtryk om deres exit.
Til deres fans som nu synes det er ærgeligt for dansk fodbold at de ikke kan hente point til Danmark, det kan de jo stadig fordi PS&E fortsætter i Europa League.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Kender I det?
En eller anden journalist, som man ikke kan døje, fordi han er lige så inkompetent som resten af standen og i øvrigt bare dum i knolden, siger pludselig et eller andet der kan få en til at dreje på tallerken:
En eller anden journalist, som man ikke kan døje, fordi han er lige så inkompetent som resten af standen og i øvrigt bare dum i knolden, siger pludselig et eller andet der kan få en til at dreje på tallerken:
Ekstra Bladets fodboldredaktør, Allan Pedersen, kalder slet og ret indsatsen for pinlig.
"Man kan ikke tale om stolpe ud eller sort uheld - alene om elendighed. I sidste sæson var FCK-træneren ikke imponeret, da AaB kvalificerede sig til Champions League, fordi vejen var gået over "to tegneseriehold." Nu er hans eget hold blevet elimineret af nummer 177 på den europæiske rangliste. Hvem sagde nemesis!", skriver han.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Tja, når man skyder med spredehagl som Allan Pedersen konstant gør, skal man jo ramme noget en gang imellem. Især nu når FuCKerne tilsyneladende var lige så sløve som en gammel forædt skovdue, for nu at forblive i jagtterminologierne.Pastorius skrev:Kender I det?
Ekstra Bladets fodboldredaktør, Allan Pedersen, kalder slet og ret indsatsen for pinlig.
"Man kan ikke tale om stolpe ud eller sort uheld - alene om elendighed. I sidste sæson var FCK-træneren ikke imponeret, da AaB kvalificerede sig til Champions League, fordi vejen var gået over "to tegneseriehold." Nu er hans eget hold blevet elimineret af nummer 177 på den europæiske rangliste. Hvem sagde nemesis!", skriver han.
Jeps, men ramte gjorde han dene gang - så godt at det samtidig lykkedes mig at fortrænge hvornår og til hvem vi røg ud i år....men det hører vist til i en anden tråd.limey skrev: Tja, når man skyder med spredehagl som Allan Pedersen konstant gør, skal man jo ramme noget en gang imellem. Især nu når FuCKerne tilsyneladende var lige så sløve som en gammel forædt skovdue, for nu at forblive i jagtterminologierne.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
FCK-fans...
De har på pendant til denne side en tråd om FCK i Europa, hvor de nu er begyndt at diskutere hvilke modstandere, de kunne ønske sig i Europa League-gruppespillet.
De har på pendant til denne side en tråd om FCK i Europa, hvor de nu er begyndt at diskutere hvilke modstandere, de kunne ønske sig i Europa League-gruppespillet.
Så kender man FCK-fans og deres latte-mentalitet igen...Jeg vælger:
1. HSV - dejlig by, verdensklasse away
2. FCK -
3. Bilbao - fantastisk by tæt ved san sebastian. 2 restauranter med top michelin mad
4. Fulham - Craven Cottage og en lille pint
Der kan laves away til en "billig" penge!!
Heinz
Hvad sagde Ståle om AaB’s succes?
FCK-træneren var ikke meget for at give AaB kredit for deres europæiske bedrifter – måske er der nogen der griner i Nordjylland i dag?
Ståle Solbakken bryder sig ikke om, at kalde hans cypriotiske koldstart for en fiasko, men tidligere var han ikke bleg for at give sin mening om AaB’s triumf i sidste års turnering.
- Med al ære og respekt for AaB så mener jeg, at det er for tidligt at kalde dem en succes i Europa endnu. De har mødt to tegneseriehold i kvalifikationen (Modrica og Kaunas, red.), som nok mere passer til den danske 1. Division end SAS Ligaen. Så var det et fint resultat mod Celtic, men der skal mere til, før jeg vil kalde det for en succes, sagde Solbakken dengang til Ekstra Bladet.
Mogren, Stabæk og Apoel... jah… eller Gorica og Aberdeen… det er vel også tegneserie-hold, men de første tre betød i hvert fald, at Ståle Solbakken ikke fik muligheden for at matche AaB's uafgjorte på Parkhead.
Senere spillede AaB uafgjort mod Manchester United og Villarreal i Champions League, samt vandt over Celtic.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=56702" onclick="window.open(this.href);return false;
Man kan jo ikke andet end at grine!
/Jesper
FCK-træneren var ikke meget for at give AaB kredit for deres europæiske bedrifter – måske er der nogen der griner i Nordjylland i dag?
Ståle Solbakken bryder sig ikke om, at kalde hans cypriotiske koldstart for en fiasko, men tidligere var han ikke bleg for at give sin mening om AaB’s triumf i sidste års turnering.
- Med al ære og respekt for AaB så mener jeg, at det er for tidligt at kalde dem en succes i Europa endnu. De har mødt to tegneseriehold i kvalifikationen (Modrica og Kaunas, red.), som nok mere passer til den danske 1. Division end SAS Ligaen. Så var det et fint resultat mod Celtic, men der skal mere til, før jeg vil kalde det for en succes, sagde Solbakken dengang til Ekstra Bladet.
Mogren, Stabæk og Apoel... jah… eller Gorica og Aberdeen… det er vel også tegneserie-hold, men de første tre betød i hvert fald, at Ståle Solbakken ikke fik muligheden for at matche AaB's uafgjorte på Parkhead.
Senere spillede AaB uafgjort mod Manchester United og Villarreal i Champions League, samt vandt over Celtic.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=56702" onclick="window.open(this.href);return false;
Man kan jo ikke andet end at grine!
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
- Køllen I Møllen
- Allstar

-Larsen skrev:AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
JA! Jeg ved udemærket hvad du hentyder til og jeg er med dig hele vejen! Fantastisk!!!!!!!!
Janteloven eksisterer IKKE!
Lindvang skrev:Desværre er det vel primært pommes frites-fysik, DC har.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 212688.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Denne artikel bragte smilet frem. Og den evige EB Nationen fnidder gjorde det bare endnu bedre.
Denne artikel bragte smilet frem. Og den evige EB Nationen fnidder gjorde det bare endnu bedre.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
At jeg netop har taget "brugerundesøgelsen" på http://www.aabsport.dk" onclick="window.open(this.href);return false; - jeg fik ikke lige udfyldt feltet med min alder, og jeg blev så gjort opmærksom på det: "Angiv din alder, som skal være mellem 0-115" 
Ska' vi hak'?
at AaB stadig i ubesejret hjemme og at FcMuuh ligger til nedrykning