Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
JSJ
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JSJ » 20. maj 2008, 00:03

Alando skrev:
JSJ skrev:...Når man går ned på den lokale Y/X tank her kl. 22, og ser en ung fyr komme gående i en FCM trøje sammen med sine venner.. Så er det satme svært at holde sin kæft!!

/Jesper
Du fik vel sagt nogle mindre pæne gloser til ham så?
Næ du.. Havde satme lyst til det, men tror det var nok at jeg fulgte ham til døren! Skulle så godt nok selv ud, men godt så det ud.. :P

Gider sgu ikke rende rundt og råbe af sådan en stakkel - Han må ha' det hårdt nok i forvejen..

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

aaby
Junior
Junior

Indlæg af aaby » 21. maj 2008, 09:47

JSJ skrev:
aaby skrev:
JSJ skrev:Det pisser mig af, at flere folk herinde ikke fatter at søge nogle informationer selv!

Fx. "Hvad er nummeret til AaB Sport & Fashion?"!!!!!!!!!

Come on mand!!

Det var vist det hele for den her gang ;-)

/Jesper

det pisser mig af at folk tror de proffessorer fordi de kan finde nummeret til sport&fashion way to go
Jamen jeg er da imponeret over, at du overhovedet evner at skrive herinde - Det er jo på grænsen til at være sværre, at benytte debatside.dk end det er at finde et telefonnummer på nettet! :o

Og så pisser "Vi er mestrene" sangen mig også usansynligt meget! Faktisk mere end folk der ikke formår at finde et telefonnummer!

/Jesper
det pisser mig af at en der ikke kan stave kan finde et nummer jeg ikke kan

derudover pisser det mig dobbelt af at de hoveder derinde aldrig tager røret

JSJ
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af JSJ » 21. maj 2008, 10:33

aaby skrev:

Uhh... ;-)

At kommentere på folks evner til at stave, er vist en klar overtrædelse af retningslinierne...!

Men troede lige du var gået helt kold - men godt at se et så hurtigt comeback flere dage efter! :thumbsup:

Og for at holde mig til topic - Så pisser det mig af..

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Flower » 21. maj 2008, 11:01

Det pisser mig i den grad af at min Cypress Hill CD er gået i ridset til ukendelighed :thumbsdown:
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
J Nørgaard L
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Jydepotten, arbejde, Mallorca Bar, sportsarena eller 3.th

Indlæg af J Nørgaard L » 21. maj 2008, 19:27

Flower skrev:Det pisser mig i den grad af at min Cypress Hill CD er gået i ridset til ukendelighed :thumbsdown:
Det pisser mig af, at folk i det hele taget ejer Cypress Hill cd'er ... ;)
ACS-medlem #6 John Deacon og selve Aalborg Cykel Support leve!
SUV I STRIBER!!!
Selvom man er fra provinsen, kan man godt være #1 <-- NU SOM KENDSGERNING!!!!
Profil nedlagt. John Deacon i brug igen...

Brugeravatar
Vejern
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Indlæg af Vejern » 22. maj 2008, 00:44

det pisser mig af, at jeg er i tyrkiet når vi får pokalen
det pisser mid af, at Tjelsky fans ikke kan se, at det var en overbevisende Man U sejr ;)
det pisser mig af, at jeg nu kun har impotens, rollator, pension og et møde hos bedemanden at se frem til.....

Brugeravatar
jbc
2. div
2. div

Indlæg af jbc » 22. maj 2008, 10:15

Det pisser mig af med alt den f******g hype der bliver ved med at være omkring Laudrup og han at sættes i forbindelse med alle storklubber der gang på gang vælger andre trænere, men Laudrup er i og åhh så god en træner!!!!!!!
Frank Standstill. "Fedeste" spiller i AaB historie!!!!
Ej det gas han var sgu genial!!!!!!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 22. maj 2008, 12:23

Motorcyker og alle de forbandede bøsserøve der kører på dem pisser mig af...

Vælt og brænd!
Janteloven eksisterer IKKE!

aaby
Junior
Junior

Indlæg af aaby » 22. maj 2008, 13:16

JSJ skrev:
aaby skrev:

Uhh... ;-)

At kommentere på folks evner til at stave, er vist en klar overtrædelse af retningslinierne...!

Men troede lige du var gået helt kold - men godt at se et så hurtigt comeback flere dage efter! :thumbsup:

Og for at holde mig til topic - Så pisser det mig af..

/Jesper

det pissede mig så meget af at jeg ikke kunne få fat i dem at jeg ikke havde kræfter til at svare

Bøgehøj
Superliga
Superliga

Indlæg af Bøgehøj » 22. maj 2008, 14:40

aaby skrev:det pisser mig af at en der ikke kan stave kan finde et nummer jeg ikke kan

aaby skrev:det pissede mig så meget af at jeg ikke kunne få fat i dem at jeg ikke havde kræfter til at svare
Det pisser mig af, at folk, der brokker sig over stavefejl, ikke bruger tegnsætning eller stort begyndelsesbogstav.
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson

Brugeravatar
FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR???
2. div
2. div
Geografisk sted: Himlen...

Indlæg af FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR??? » 22. maj 2008, 18:40

Lina Rafn´s stemmer pisser mig i den grad af!! Kan simpelthen ikke klare den.... :@

Og så pisser det mig af, at en fugl har skidt 1000 steder på min bil...
Aalborg BK Semper Fideus...

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Indlæg af Metal'n Roll » 22. maj 2008, 20:25

Bøgehøj skrev:
aaby skrev:det pisser mig af at en der ikke kan stave kan finde et nummer jeg ikke kan

aaby skrev:det pissede mig så meget af at jeg ikke kunne få fat i dem at jeg ikke havde kræfter til at svare
Det pisser mig af, at folk, der brokker sig over stavefejl, ikke bruger tegnsætning eller stort begyndelsesbogstav.
Der skal da heller ikke være komma efter "folk"... :S

Det pisser mig af at man de ikke har Creme Fraiche-dressing i København... Det eneste sted jeg har set det er den lille pølsebod nede mellem skinnerne på hovedbanegården.. Men det der pisser mig mest af, er dem der bare siger "jaja", og så fyrer Fransk dressing i... Eller dem der (og det gør de cirka hver 2.gang) siger "nej, altså vi har Fransk hotdog-dressing..." ...øøøh, nå det har I godt nok, det var sgu da noget af et civiliseret land det der "Sjælland", har I også det dersens ketchup??
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 22. maj 2008, 21:04

Metal'n Roll skrev:
Bøgehøj skrev:

Det pisser mig af at man de ikke har Creme Fraiche-dressing i København... Det eneste sted jeg har set det er den lille pølsebod nede mellem skinnerne på hovedbanegården.. Men det der pisser mig mest af, er dem der bare siger "jaja", og så fyrer Fransk dressing i... Eller dem der (og det gør de cirka hver 2.gang) siger "nej, altså vi har Fransk hotdog-dressing..." ...øøøh, nå det har I godt nok, det var sgu da noget af et ciciliseret land det der "Sjælland", har I også det dersens ketchup??
Måske du skulle få din franske UDEN dressing af nogen art og så tage den hen til den nærmeste shawarma-bar, hvor du med statsgaranti kan få creme fraiche-dressing!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 22. maj 2008, 22:13

Lindvang skrev:
Måske du skulle få din franske UDEN dressing af nogen art og så tage den hen til den nærmeste shawarma-bar, hvor du med statsgaranti kan få creme fraiche-dressing!
Natten efter BIF kampen bevægede jeg mig på en lummer shawarma bar på Istedgade - de havde alle mulige slags dressing, og jeg valgte deres "hvidløgs power" dressing.. Tror det var den der fik mig til at smide suppen på arbejde dagen efter.. Se, dét pisser mig af - for jeg jeg er helt pjattet med hvidløg :thumbsup:
Ska' vi hak'?

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 22. maj 2008, 22:17

MrBangDK skrev:
Lindvang skrev:
Natten efter BIF kampen bevægede jeg mig på en lummer shawarma bar på Istedgade - de havde alle mulige slags dressing, og jeg valgte deres "hvidløgs power" dressing.. Tror det var den der fik mig til at smide suppen på arbejde dagen efter.. Se, dét pisser mig af - for jeg jeg er helt pjattet med hvidløg :thumbsup:
Tja, jeg ynder også at bruge sætningen "Jeg må have fået noget dårlig mad i går", når jeg har været på kamp-druk... ;)

Brugeravatar
mindre_gult_og_blåt_tak
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Århus

Indlæg af mindre_gult_og_blåt_tak » 22. maj 2008, 23:17

Metal'n Roll skrev:
Bøgehøj skrev:

Jo der skal efter den gamle kommaregel.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 23. maj 2008, 05:45

Og den nye kommaregel pisser mig af...

Brugeravatar
Sven Tveskæg
Landshold
Landshold
Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld

Indlæg af Sven Tveskæg » 23. maj 2008, 07:29

mindre_gult_og_blåt_tak skrev:Der skal da heller ikke være komma efter "folk".
Jo der skal efter den gamle kommaregel.
Hvorfor dog det? Ud fra hvilken regel?
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere

Brugeravatar
Sven Tveskæg
Landshold
Landshold
Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld

Indlæg af Sven Tveskæg » 23. maj 2008, 07:31

Køllen I Møllen skrev:Og den nye kommaregel pisser mig af...
ENIG! Lorte, spasser, kommeregel, hvor, man, må, sætte, sine, kommaer, som, man, vil,!
Og nu vi er ved det, Dansk Sprognævn pisser mig af! Hvordan i hede hule helvede kan man finde på at tillade majonæse, svejts mv.?!?!?!? :@ :@ :@
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 23. maj 2008, 07:48

Sven Tveskæg skrev:
Køllen I Møllen skrev:Og den nye kommaregel pisser mig af...
ENIG! Lorte, spasser, kommeregel, hvor, man, må, sætte, sine, kommaer, som, man, vil,!
Og nu vi er ved det, Dansk Sprognævn pisser mig af! Hvordan i hede hule helvede kan man finde på at tillade majonæse, svejts mv.?!?!?!? :@ :@ :@
Det er jeg også enig med dig i. Specielt den med majonæse!

Det pisser mig dog også af at jeg endnu ikke ved hvem du er! Kunne du ikke afsløre dig selv i anledningen af guldet? Så giver jeg en guldbajer imorgen....

Besvar