Det hedder udannede mennesker! Det er satme skræmmende, så ringe det er. Jeg må give jer ret: P3 holder som den eneste radiostation i DK og har alle dage gjort det. Desuden er det fedt, at jeg er blevet så gammel, at jeg snart sikkert også skal til at høre P1.Steve-Dave skrev:Enig. Jeg lytter heller ikke til den slags kanaler, men det hænder, jeg ufrivilligt kommer til det, f.eks. når jeg er passager i en bil eller på besøg hos smagløse mennesker. Det er ren tortur.le Cid skrev:Reklamefinancieret radio (og folk der lytter til lortet) pisser mig voldsomt af! Hvorfor *&£ß#!!! vil man forurene sit hoved med de åndsvage reklamer?
Næh - P3 ved man hvad er. Skal man bare høre musik uden snak, er der masser af af den slags kanaler på nettet! Radioreklamer er skabt til brug for tortur!
Det pisser mig af tråden
-
Lindvang
Re: Det pisser mig af tråden
Rapidshares download-system, hvor koden består af de bogstaver eller tal, der hænger sammen med en gnidret tegning af en missekat, pisser mig voldsomt af.
Det kan fandme ikke passe, at det ikke kan laves bedre.
Det kan fandme ikke passe, at det ikke kan laves bedre.
GAIS, GAIS, Baby!
Gu så pisse enig jeg er i det!le Cid skrev:Reklamefinancieret radio (og folk der lytter til lortet) pisser mig voldsomt af! Hvorfor *&£ß#!!! vil man forurene sit hoved med de åndsvage reklamer?
Næh - P3 ved man hvad er. Skal man bare høre musik uden snak, er der masser af af den slags kanaler på nettet! Radioreklamer er skabt til brug for tortur!
Styrer med hård hånd radioen på kontoret og der står den fast på P3 - jeg vil satme hellere høre en medley med Randers FC sange end jeg vil lytte til Voice, 100FM eller hvad de skralderværkskanaler nu ellers hedder!
Allan Kuhn er Liverpool fan!
-
Lindvang
Det er sgu så fantastisk at få sin daglige dosis nordjyske herinde!!!Gerrard skrev:Gu så pisse enig jeg er i det!le Cid skrev:Reklamefinancieret radio (og folk der lytter til lortet) pisser mig voldsomt af! Hvorfor *&£ß#!!! vil man forurene sit hoved med de åndsvage reklamer?
Styrer med hård hånd radioen på kontoret og der står den fast på P3 - jeg vil satme hellere høre en medley med Randers FC sange end jeg vil lytte til Voice, 100FM eller hvad de skralderværkskanaler nu ellers hedder!
Det endegyldige bevis på at der ikke er nogen vej tilbage til ungdommen.Lindvang skrev: Det hedder udannede mennesker! Det er satme skræmmende, så ringe det er. Jeg må give jer ret: P3 holder som den eneste radiostation i DK og har alle dage gjort det. Desuden er det fedt, at jeg er blevet så gammel, at jeg snart sikkert også skal til at høre P1.
-
Lindvang
Præcis... Jeg gruer også lidt for den dag, jeg hellere tuner hen på P1 end P3!limey skrev:Det endegyldige bevis på at der ikke er nogen vej tilbage til ungdommen.Lindvang skrev: Det hedder udannede mennesker! Det er satme skræmmende, så ringe det er. Jeg må give jer ret: P3 holder som den eneste radiostation i DK og har alle dage gjort det. Desuden er det fedt, at jeg er blevet så gammel, at jeg snart sikkert også skal til at høre P1.
-
Lindvang
Knallerter pisser mig ekstremt af! Der findes ikke noget så bonderøvs-agtigt som at køre på knallert. "Har du set min scooter?" "Det er ikke en scooter, det er en knallert!"
Desuden pisser folk, der kører sprit mig grænseløst af!
Desuden pisser folk, der kører sprit mig grænseløst af!
Hov hov... De folk der kører rundt med sprit er yderst vigtige!Lindvang skrev: Desuden pisser folk, der kører sprit mig grænseløst af!
Folk der kører rundt med sprit i blodet er en helt anden sag.
Hvem der bare var irsk
-
Lindvang
Hehe, det er selvfølgelig rigtigt...JLB skrev:Hov hov... De folk der kører rundt med sprit er yderst vigtige!Lindvang skrev: Desuden pisser folk, der kører sprit mig grænseløst af!
Folk der kører rundt med sprit i blodet er en helt anden sag.
Folk, der kører spritkørsel, pisser mig af så!
Nu lytter jeg personligt stort set kun til Radio City, og i den sammenhæng hader jeg reklamerne for Carglass i Brøndby og Bailine Aabybro. Hvorfor sætter man en mekaniker fra Brøndby til at indtale et spot? Og hvor mange gange kan man egentlig sige Bailine på så kort tid????
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Sprængte colaer i ens fryser!!!
Lige pludselig får kylling i cola en helt anden betydning. Kylling i cola pisser mig desuden også af.. Hvad fanden er det for noget pis?!
Lige pludselig får kylling i cola en helt anden betydning. Kylling i cola pisser mig desuden også af.. Hvad fanden er det for noget pis?!
- Kim Niemann
- 1. div

- Geografisk sted: Lindholm (CPH)
"Carglass repair, carglass replace"Kunji skrev:Nu lytter jeg personligt stort set kun til Radio City, og i den sammenhæng hader jeg reklamerne for Carglass i Brøndby og Bailine Aabybro. Hvorfor sætter man en mekaniker fra Brøndby til at indtale et spot? Og hvor mange gange kan man egentlig sige Bailine på så kort tid????
Det var en sorgens dag, da Klumpe og Dumpe kom til byen...
Sikkert blevet postet før...!
Men noget der virkelig kan få mit pis er kog er NIBE Festivals reklame ting på http://www.nordjyske.dk !!!
Men noget der virkelig kan få mit pis er kog er NIBE Festivals reklame ting på http://www.nordjyske.dk !!!
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Det pisser mig af, at Lindvang altid er pissed over et eller andet pis - og så bliver han altid pissed over det før mig.. Det er noget pis! 
Ska' vi hak'?
- Steve-Dave
- Landshold

Hvorfor cola i fryser?Kenneth K skrev:Sprængte colaer i ens fryser!!!![]()
Nu ved jeg godt det her gæt er totalt langt ude, men jeg forsøger alligevel. Og som sagt - jeg ved godt det er et åndssvagt bud - men jeg tror at han forsøgte at få colaen kold.Steve-Dave skrev:Hvorfor cola i fryser?Kenneth K skrev:Sprængte colaer i ens fryser!!!![]()
Jeg ved godt at man kan bruge en fryser til så meget andet, men det er ihvertfald mit bud.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Køllen I Møllen
- Allstar

- Køllen I Møllen
- Allstar

En frysers primære funktion er at gøre cola koldt. Den kan så have sekundære funktioner, grænsende til det ligegyldige, såsom at holde kød og andre madvarer frosne...
En 1½ cola skal have en time på den ene side, derefter vendes (så den ikke fryser til is) og have ½ time på den anden side. 2 liters colaer skal have 1½ time på den ene side, vendes og have op til ½ time på den anden side. Naturligvis afhængig af fryserens temperatur.
Al dette er en videnskab og det skal udføres med præcision!
Folk der drikker varm cola (som er alt over frysepunktet) pisser mig af!
En 1½ cola skal have en time på den ene side, derefter vendes (så den ikke fryser til is) og have ½ time på den anden side. 2 liters colaer skal have 1½ time på den ene side, vendes og have op til ½ time på den anden side. Naturligvis afhængig af fryserens temperatur.
Al dette er en videnskab og det skal udføres med præcision!
Folk der drikker varm cola (som er alt over frysepunktet) pisser mig af!
Janteloven eksisterer IKKE!
- MichaelLarsen
- Landshold

Det lyder rigtig godt, men skal man benytte samme køletider til Fanta 
Non scholae, sed vitae discimus
- Steve-Dave
- Landshold

Folk der putter latterlige ting som sodavand i fryseren pisser mig af! Den eneste drikkevare, der må køles i en fryser, er brændevin! BRÆNDEVIN!Kunji skrev:Nu ved jeg godt det her gæt er totalt langt ude, men jeg forsøger alligevel. Og som sagt - jeg ved godt det er et åndssvagt bud - men jeg tror at han forsøgte at få colaen kold.
Jeg ved godt at man kan bruge en fryser til så meget andet, men det er ihvertfald mit bud.