Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 16. jun 2008, 15:42

Steve-Dave skrev:
le Cid skrev:Reklamefinancieret radio (og folk der lytter til lortet) pisser mig voldsomt af! Hvorfor *&£ß#!!! vil man forurene sit hoved med de åndsvage reklamer?
Næh - P3 ved man hvad er. Skal man bare høre musik uden snak, er der masser af af den slags kanaler på nettet! Radioreklamer er skabt til brug for tortur!
Enig. Jeg lytter heller ikke til den slags kanaler, men det hænder, jeg ufrivilligt kommer til det, f.eks. når jeg er passager i en bil eller på besøg hos smagløse mennesker. Det er ren tortur.
Det hedder udannede mennesker! Det er satme skræmmende, så ringe det er. Jeg må give jer ret: P3 holder som den eneste radiostation i DK og har alle dage gjort det. Desuden er det fedt, at jeg er blevet så gammel, at jeg snart sikkert også skal til at høre P1.

Brugeravatar
Dübelius
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Syd for Sydafrika

Indlæg af Dübelius » 16. jun 2008, 15:54

Rapidshares download-system, hvor koden består af de bogstaver eller tal, der hænger sammen med en gnidret tegning af en missekat, pisser mig voldsomt af.

Det kan fandme ikke passe, at det ikke kan laves bedre.
GAIS, GAIS, Baby!

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Indlæg af Gerrard » 16. jun 2008, 16:36

le Cid skrev:Reklamefinancieret radio (og folk der lytter til lortet) pisser mig voldsomt af! Hvorfor *&£ß#!!! vil man forurene sit hoved med de åndsvage reklamer?
Næh - P3 ved man hvad er. Skal man bare høre musik uden snak, er der masser af af den slags kanaler på nettet! Radioreklamer er skabt til brug for tortur!
Gu så pisse enig jeg er i det!

Styrer med hård hånd radioen på kontoret og der står den fast på P3 - jeg vil satme hellere høre en medley med Randers FC sange end jeg vil lytte til Voice, 100FM eller hvad de skralderværkskanaler nu ellers hedder!
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 16. jun 2008, 16:40

Gerrard skrev:
Gu så pisse enig jeg er i det!

Styrer med hård hånd radioen på kontoret og der står den fast på P3 - jeg vil satme hellere høre en medley med Randers FC sange end jeg vil lytte til Voice, 100FM eller hvad de skralderværkskanaler nu ellers hedder!
Det er sgu så fantastisk at få sin daglige dosis nordjyske herinde!!!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 16. jun 2008, 20:37

Lindvang skrev: Det hedder udannede mennesker! Det er satme skræmmende, så ringe det er. Jeg må give jer ret: P3 holder som den eneste radiostation i DK og har alle dage gjort det. Desuden er det fedt, at jeg er blevet så gammel, at jeg snart sikkert også skal til at høre P1.
Det endegyldige bevis på at der ikke er nogen vej tilbage til ungdommen.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 16. jun 2008, 21:28

limey skrev:
Lindvang skrev: Det hedder udannede mennesker! Det er satme skræmmende, så ringe det er. Jeg må give jer ret: P3 holder som den eneste radiostation i DK og har alle dage gjort det. Desuden er det fedt, at jeg er blevet så gammel, at jeg snart sikkert også skal til at høre P1.
Det endegyldige bevis på at der ikke er nogen vej tilbage til ungdommen.
Præcis... Jeg gruer også lidt for den dag, jeg hellere tuner hen på P1 end P3!

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 16. jun 2008, 21:33

Knallerter pisser mig ekstremt af! Der findes ikke noget så bonderøvs-agtigt som at køre på knallert. "Har du set min scooter?" "Det er ikke en scooter, det er en knallert!"

Desuden pisser folk, der kører sprit mig grænseløst af!

JLB
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Her

Indlæg af JLB » 16. jun 2008, 21:37

Lindvang skrev: Desuden pisser folk, der kører sprit mig grænseløst af!
Hov hov... De folk der kører rundt med sprit er yderst vigtige!

Folk der kører rundt med sprit i blodet er en helt anden sag.
Hvem der bare var irsk

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 16. jun 2008, 21:39

JLB skrev:
Lindvang skrev: Desuden pisser folk, der kører sprit mig grænseløst af!
Hov hov... De folk der kører rundt med sprit er yderst vigtige!

Folk der kører rundt med sprit i blodet er en helt anden sag.
Hehe, det er selvfølgelig rigtigt...

Folk, der kører spritkørsel, pisser mig af så!

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 17. jun 2008, 08:28

Nu lytter jeg personligt stort set kun til Radio City, og i den sammenhæng hader jeg reklamerne for Carglass i Brøndby og Bailine Aabybro. Hvorfor sætter man en mekaniker fra Brøndby til at indtale et spot? Og hvor mange gange kan man egentlig sige Bailine på så kort tid????
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 17. jun 2008, 10:05

Sprængte colaer i ens fryser!!! :@

Lige pludselig får kylling i cola en helt anden betydning. Kylling i cola pisser mig desuden også af.. Hvad fanden er det for noget pis?!

Brugeravatar
Kim Niemann
1. div
1. div
Geografisk sted: Lindholm (CPH)

Indlæg af Kim Niemann » 17. jun 2008, 10:13

Kunji skrev:Nu lytter jeg personligt stort set kun til Radio City, og i den sammenhæng hader jeg reklamerne for Carglass i Brøndby og Bailine Aabybro. Hvorfor sætter man en mekaniker fra Brøndby til at indtale et spot? Og hvor mange gange kan man egentlig sige Bailine på så kort tid????
"Carglass repair, carglass replace" :thumbsdown: Giver mig myrekryb!!!
Det var en sorgens dag, da Klumpe og Dumpe kom til byen...

Brugeravatar
Mini-p
Landshold
Landshold
Geografisk sted: NEW YORK

Indlæg af Mini-p » 17. jun 2008, 10:58

Sikkert blevet postet før...!

Men noget der virkelig kan få mit pis er kog er NIBE Festivals reklame ting på http://www.nordjyske.dk !!! :@
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 17. jun 2008, 11:37

Det pisser mig af, at Lindvang altid er pissed over et eller andet pis - og så bliver han altid pissed over det før mig.. Det er noget pis! :cheers:
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold

Indlæg af Steve-Dave » 17. jun 2008, 15:18

Kenneth K skrev:Sprængte colaer i ens fryser!!! :@

Lige pludselig får kylling i cola en helt anden betydning. Kylling i cola pisser mig desuden også af.. Hvad fanden er det for noget pis?!
Hvorfor cola i fryser?

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 17. jun 2008, 15:22

Steve-Dave skrev:
Kenneth K skrev:Sprængte colaer i ens fryser!!! :@

Hvorfor cola i fryser?
Nu ved jeg godt det her gæt er totalt langt ude, men jeg forsøger alligevel. Og som sagt - jeg ved godt det er et åndssvagt bud - men jeg tror at han forsøgte at få colaen kold.

Jeg ved godt at man kan bruge en fryser til så meget andet, men det er ihvertfald mit bud.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 17. jun 2008, 15:49

Ups...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 17. jun 2008, 15:51

En frysers primære funktion er at gøre cola koldt. Den kan så have sekundære funktioner, grænsende til det ligegyldige, såsom at holde kød og andre madvarer frosne...

En 1½ cola skal have en time på den ene side, derefter vendes (så den ikke fryser til is) og have ½ time på den anden side. 2 liters colaer skal have 1½ time på den ene side, vendes og have op til ½ time på den anden side. Naturligvis afhængig af fryserens temperatur.

Al dette er en videnskab og det skal udføres med præcision!

Folk der drikker varm cola (som er alt over frysepunktet) pisser mig af!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold

Indlæg af MichaelLarsen » 17. jun 2008, 16:57

Det lyder rigtig godt, men skal man benytte samme køletider til Fanta :S
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold

Indlæg af Steve-Dave » 17. jun 2008, 17:06

Kunji skrev:Nu ved jeg godt det her gæt er totalt langt ude, men jeg forsøger alligevel. Og som sagt - jeg ved godt det er et åndssvagt bud - men jeg tror at han forsøgte at få colaen kold.

Jeg ved godt at man kan bruge en fryser til så meget andet, men det er ihvertfald mit bud.
Folk der putter latterlige ting som sodavand i fryseren pisser mig af! Den eneste drikkevare, der må køles i en fryser, er brændevin! BRÆNDEVIN!

Besvar