Til kamp mod AGF på arbjedspladsen

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Fabhund
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 16
Tilmeldt: 17. jul 2005, 18:21
Geografisk sted: 8381 Tilst

Til kamp mod AGF på arbjedspladsen

Indlæg af Fabhund » 9. aug 2013, 10:46

Hey

Gammel AaB fan bosat i Århus, har brug for hjælp. På mit arbejde i Silkeborg sidder jeg ved ved siden af en AGF fan.
Fornyligt besluttede jeg at drille ham ved at købe AaB flaget fra AaB-shoppen. Det er nu installeret på væggen bag min arbejdsplads. Til stor fornøjelse for mig og de AaB der findes i virksomheden.
Jeg har ferie, men har fået at vide, at" AGF kollegaen" nu har erhvervet et meget stort AGF flag som er sat op ved siden af AaB flaget (højre side at white boardet)......og det går jo ikke!

Er det muligt at erhverve nogle gamle små tifoer (ca 3*3m), eller andre gode forslag, så det smukke AaB logo igen kan være det dominerende i lokalet.
Jeg har ledt og ledt men kan ikke finde noget udover stof, badeforhæng og dynebetræk :)

Billede

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2164
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Til kamp mod AGF på arbjedspladsen

Indlæg af Fabbe » 10. aug 2013, 23:27

Herligt.

Det er sådan noget, man ligefrem savner, når man arbejder på en totalt AaB-domineret arbejdsplads, hvor næsten alle holder med de røde. Men det er jo også skønt.

Du må bare i gang med selv at sy og male! Brug overhead-metoden. Kender du den ikke - så tager vi den derfra.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12535
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: Til kamp mod AGF på arbjedspladsen

Indlæg af jonas386 » 11. aug 2013, 04:37

Evt kan det vel lade sig gøre at kontakte TIFO Kaos, mon ikke de har et gammelt banner eller sådan de gerne vil sælge?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Fabhund
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 16
Tilmeldt: 17. jul 2005, 18:21
Geografisk sted: 8381 Tilst

Re: Til kamp mod AGF på arbjedspladsen

Indlæg af Fabhund » 13. aug 2013, 17:50

Jeg prøver sgu lige at høre TIFO Kaos om de ikke har noget liggende :)

Jeg har lige fået et opdateret billede fra slagmarken, ikke just godt nyt.
Billede

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Til kamp mod AGF på arbjedspladsen

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 13. aug 2013, 17:54

Det her kan blive en rigtig god tråd!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Til kamp mod AGF på arbjedspladsen

Indlæg af thomasjn » 13. aug 2013, 23:14

Hvad med denne?
http://viewitem.eim.ebay.dk/Aalborg-Bol ... 02936/item" onclick="window.open(this.href);return false;

Er selvfølgelig også bare logoet, men det kunne vel påføres din kollegas bord eller lignende og kan se det kan laves i forskellige størrelser.

Brugeravatar
Fabhund
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 16
Tilmeldt: 17. jul 2005, 18:21
Geografisk sted: 8381 Tilst

Re: Til kamp mod AGF på arbjedspladsen

Indlæg af Fabhund » 14. aug 2013, 07:57

Godt spottet :)
1,5mx1,5m, der er muligheder i det. Tak for linket :cheers:

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2164
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Til kamp mod AGF på arbjedspladsen

Indlæg af Fabbe » 19. aug 2013, 16:36

Du skal regne med, at ATK's lager ikke er beregnet til kontorudsmykning. Det er sikkert møgbeskidt og sovset ind i stadionbodernes forfriskninger. Deres flag er typisk malet med lidt grove streger og ser glimrende ud på 10 meters afstand, men ikke på en afstand af én meter.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Besvar