»
» Vi vil gerne have, hvis i kunne besvare følgene spørgsmål.
»
» 1) Hvorfor engagere i jer for fodbold? Er det fællesskabet?
»
» 2) Hvorfor vælger man, at blive hooligan?
»
» 3) Hvad vil man opnå med det?

Dette er jo et fanforum og således ikke et hooligan forum, som er to vidt forskellige ting.andersbager skrev:» hej jeg og to andre har projektuge i skolen og vi har valgt om hooligans
»
» Vi vil gerne have, hvis i kunne besvare følgene spørgsmål.
»
» 1) Hvorfor engagere i jer for fodbold? Er det fællesskabet?
»
» 2) Hvorfor vælger man, at blive hooligan?
»
» 3) Hvad vil man opnå med det?


Er det dig Brent??andersbager skrev:» hej jeg og to andre har projektuge i skolen og vi har valgt om hooligans
»
» Vi vil gerne have, hvis i kunne besvare følgene spørgsmål.
»
» 1) Hvorfor engagere i jer for fodbold? Er det fællesskabet?
»
» 2) Hvorfor vælger man, at blive hooligan?
»
» 3) Hvad vil man opnå med det?

Det må være en virus. CTRL-ALT-DELETE ASAP.le Cid skrev:Favoritspiller: Anders Due
Seriøst???

♬♬ "They see me trolling - they hating" ♬♬white splash skrev:Er det dig Brent??andersbager skrev:» hej jeg og to andre har projektuge i skolen og vi har valgt om hooligans
»
» Vi vil gerne have, hvis i kunne besvare følgene spørgsmål.
»
» 1) Hvorfor engagere i jer for fodbold? Er det fællesskabet?
»
» 2) Hvorfor vælger man, at blive hooligan?
»
» 3) Hvad vil man opnå med det?

http://www.youtube.com/watch?v=OyJTfuvJa9g" onclick="window.open(this.href);return false;andersbager skrev:» hej jeg og to andre har projektuge i skolen og vi har valgt om hooligans
»
» Vi vil gerne have, hvis i kunne besvare følgene spørgsmål.
»
» 1) Hvorfor engagere i jer for fodbold? Er det fællesskabet?
»
» 2) Hvorfor vælger man, at blive hooligan?
»
» 3) Hvad vil man opnå med det?


Lindmark skrev:♬♬ "They see me trolling - they hating" ♬♬white splash skrev:Er det dig Brent??andersbager skrev:» hej jeg og to andre har projektuge i skolen og vi har valgt om hooligans
»
» Vi vil gerne have, hvis i kunne besvare følgene spørgsmål.
»
» 1) Hvorfor engagere i jer for fodbold? Er det fællesskabet?
»
» 2) Hvorfor vælger man, at blive hooligan?
»
» 3) Hvad vil man opnå med det?

What, skal jeg nu til at tabe mig for at være med i det gode selskab?vandmelonen skrev:Velkommen på debatside.dk.
Her lever den gennemsnitlige midaldrende mand, med kone, børn, parcelhus og fire kilo for meget. Han bruger sin i forvejen sparsomme tid på at diskutere verdenssituationens, som oftest, uendelige ligegyldigheder. Tilfælles har disse mænd alle en forkærlighed for fodbold og AaB.
Om han ved en masse om hooliganisme, ved jeg ikke.

Alle er da velkommen i det gode selskab! Også to folkeskoleelever, der søger hjælp til deres projetopgave.Pastorius skrev:What, skal jeg nu til at tabe mig for at være med i det gode selskab?vandmelonen skrev:Velkommen på debatside.dk.
Her lever den gennemsnitlige midaldrende mand, med kone, børn, parcelhus og fire kilo for meget. Han bruger sin i forvejen sparsomme tid på at diskutere verdenssituationens, som oftest, uendelige ligegyldigheder. Tilfælles har disse mænd alle en forkærlighed for fodbold og AaB.
Om han ved en masse om hooliganisme, ved jeg ikke.

4 kilo...må jeg være fri!vandmelonen skrev:Hej drenge.![]()
Velkommen på debatside.dk.
Her lever den gennemsnitlige midaldrende mand, med kone, børn, parcelhus og fire kilo for meget. Han bruger sin i forvejen sparsomme tid på at diskutere verdenssituationens, som oftest, uendelige ligegyldigheder. Tilfælles har disse mænd alle en forkærlighed for fodbold og AaB.
Om han ved en masse om hooliganisme, ved jeg ikke.
Jeg tror i vil få mere ud af, at lave en spørgeskemaundersøgelse.
Eksempelvis på da.surveymonkey.com
Held og lykke med opgaven og god dag!


Fordi David siger det???:-)Køllen I Møllen skrev:Nogen der kan fortælle mig hvorfor Tippeligaen må spille under VM når alle (?) andre ligaer bliver pålagt af FIFA at få afsluttet deres turneringer inden VM?
Fordi FIFA udemærket er klar over at der ikke er en eneste landsholdsspiller i miles omkreds deroppe.Køllen I Møllen skrev:Nogen der kan fortælle mig hvorfor Tippeligaen må spille under VM når alle (?) andre ligaer bliver pålagt af FIFA at få afsluttet deres turneringer inden VM?

Stabæks målmand er ellers til VM med Elfenbenskysten.Yngvesson skrev:Fordi FIFA udemærket er klar over at der ikke er en eneste landsholdsspiller i miles omkreds deroppe.Køllen I Møllen skrev:Nogen der kan fortælle mig hvorfor Tippeligaen må spille under VM når alle (?) andre ligaer bliver pålagt af FIFA at få afsluttet deres turneringer inden VM?

Jeg har gået og skumlet over det samme!Køllen I Møllen skrev:Nogen der kan fortælle mig hvorfor Tippeligaen må spille under VM når alle (?) andre ligaer bliver pålagt af FIFA at få afsluttet deres turneringer inden VM?