Det pisser mig af, at folk herinde har set Jungledyret Hugo!Emerek skrev:Mikkel Thygesens stemme pisser mig af. Han lyder som den der ræv fra jungledyret Hugo
Det pisser mig af tråden
- J Nørgaard L
- Landshold

- Geografisk sted: Jydepotten, arbejde, Mallorca Bar, sportsarena eller 3.th
ACS-medlem #6 John Deacon og selve Aalborg Cykel Support leve!
SUV I STRIBER!!!
Selvom man er fra provinsen, kan man godt være #1 <-- NU SOM KENDSGERNING!!!!
Profil nedlagt. John Deacon i brug igen...
SUV I STRIBER!!!
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
Hvorfor dog det?J Nørgaard L skrev:Det pisser mig af, at folk herinde har set Jungledyret Hugo!Emerek skrev:Mikkel Thygesens stemme pisser mig af. Han lyder som den der ræv fra jungledyret Hugo
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Selvom det vistnok har været oppe før - så kan jeg ikke understrege nok, hvor meget det pisser mig af, når folk overplastrer deres indlæg med Smilies i alle muglige afskygninger - nu i sådan en grad at man snart ikke kan finde teksten!
FOR HELVEDE!
Skriv en ny retningslinie, der anfører, at brugen af mere en een smiley i et indlæg, medfører udstedelse af et stk. envejsbillet til Guantanamo!
Jeg sender Scary, Scary Chris Dingman efter Jer! (193 cm / 112 kg)
BØH!
FOR HELVEDE!
Skriv en ny retningslinie, der anfører, at brugen af mere en een smiley i et indlæg, medfører udstedelse af et stk. envejsbillet til Guantanamo!
BØH!
Bienvenu Bassogog!
Om det er én eller flere smileys, er totalt ligegyldigt. DET ER OG BLIVER LORT!astonvilla skrev:Selvom det vistnok har været oppe før - så kan jeg ikke understrege nok, hvor meget det pisser mig af, når folk overplastrer deres indlæg med Smilies i alle muglige afskygninger - nu i sådan en grad at man snart ikke kan finde teksten!
FOR HELVEDE!
BØH!
Det pisser mig af, at der er glat i lorte Danmark. Har lige kørt galt med 40km i timen og smadret min bil fordi der var glat. Har godt nok kasko og det hele, men stadigvæk 2500kr i selvrisiko her op til jul...
Fucking 40km i timen, og bilen er måske totalskadet.
Bare fordi jeg ville ned og se bold...
Hvem der bare var irsk
- Steve-Dave
- Landshold

I hear that. Is og sne stinker!JLB skrev:Det pisser mig af, at der er glat i lorte Danmark. Har lige kørt galt med 40km i timen og smadret min bil fordi der var glat. Har godt nok kasko og det hele, men stadigvæk 2500kr i selvrisiko her op til jul...
- AaB4tehwin
- Allstar

Det pisser mig af, når den lyd med en scoring kommer på http://www.forza.dk
den er jo for fanden til at blive sindssyg af!
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Vinter pausen der næsten varer et halvt år pisser også mig af... hvorfor have 4 måneders pause midt i sæsonen, men kun 4 uger fra en sæson til den næste? Lad os nu få vendt den skide turnering så det hænger sammen og alle hold ikke starter forfra midt i det hele, det er fandme for åndsvagt.
Onside pisser mig af, mere end noget andet...hvad helvede er det for et lorteprogram, og hvorfor kalder de det stadig Onside, når det i virkeligheden er deres "fantomsucces" 2100 sport de stadig kører? Det program har ikke en skid med et fodboldprogram at gøre længere.
Onside pisser mig af, mere end noget andet...hvad helvede er det for et lorteprogram, og hvorfor kalder de det stadig Onside, når det i virkeligheden er deres "fantomsucces" 2100 sport de stadig kører? Det program har ikke en skid med et fodboldprogram at gøre længere.
- J Nørgaard L
- Landshold

Det pisser mig af, at folk ikke kan finde ud af at køre bil med sølle 40 km/t!!
(Elsker personligt is og sne).
Steve-Dave skrev:I hear that. Is og sne stinker!
JLB skrev:Det pisser mig af, at der er glat i lorte Danmark. Har lige kørt galt med 40km i timen og smadret min bil fordi der var glat. Har godt nok kasko og det hele, men stadigvæk 2500kr i selvrisiko her op til jul...
SUV I STRIBER!!!
SUV I STRIBER!!!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Det pisser mig af at det "makrelsalat" man kan købe i butikkerne består af 90% mayonaise og en lille sur klat makrel i bunden...
Og så pisser det mig af når folk absolut skal køre i det midterste eller yderste spor på motorvejen selvom de er mutters alene. HOLD SGU DA FOR HELVEDE TIL HØJRE, NARREHATTE!
Og så pisser det mig af når folk absolut skal køre i det midterste eller yderste spor på motorvejen selvom de er mutters alene. HOLD SGU DA FOR HELVEDE TIL HØJRE, NARREHATTE!
Janteloven eksisterer IKKE!
Det er fordi de snart skal til venstreKøllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at det "makrelsalat" man kan købe i butikkerne består af 90% mayonaise og en lille sur klat makrel i bunden...
Det pisser i øvrigt MIG af, at skulle tørlægge sig selv efter fem dages euforidruk.
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson
Charles Manson
- J Nørgaard L
- Landshold

Jeg håber dælme ikke de snart skal til venstre på motorvejen!Bøgehøj skrev:Det er fordi de snart skal til venstreKøllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at det "makrelsalat" man kan købe i butikkerne består af 90% mayonaise og en lille sur klat makrel i bunden...
Det pisser i øvrigt MIG af, at skulle tørlægge sig selv efter fem dages euforidruk.
SUV I STRIBER!!!
SUV I STRIBER!!!
Det er ligefør vi skal ha' en "Det pisser mig af trafikken" tråd man kan svovle og bande i.
Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at det "makrelsalat" man kan købe i butikkerne består af 90% mayonaise og en lille sur klat makrel i bunden...
Det pisser mig af at jeg normalt ikke har problemer med is og sne, da jeg nok samlet har brugt over 1,5uge på glatbane, qua mine kørekort samt omskolinger i det danske forsvar. Det var bare et rigtigt uheldigt sted.J Nørgaard L skrev:Det pisser mig af, at folk ikke kan finde ud af at køre bil med sølle 40 km/t!!(Elsker personligt is og sne).
Prisen er kommet nu: 45.000kr, men heldigvis dækker kasko.
Hvem der bare var irsk
- J Nørgaard L
- Landshold

Det pisser så til gengæld mig af, at der kan være folk, der kan være så rolige...Lindvang skrev:Jeg kan se på det hele, at jeg desværre ikke kan deltage i denne tråd, da intet her i verden kan pisse mig af og bringe mig ud af min stoiske ro... Det ligger simpelthen bare ikke til mig!
SUV I STRIBER!!!
SUV I STRIBER!!!