Ja eller som Otto skriver...2-3 kampe og et snit på 12,5 eller 7,5 øl pr. kamp, det er vel ikke helt urealistisk!Det det medlemsskab er jo tjent hjem på 2-3uger
medlemskort til Utopia
- MichaelLarsen
- Landshold

Re: medlemskort til Utopia
Non scholae, sed vitae discimus
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Det er klart, hvis man ikke gider at drikke 4-5 liter øl på en søndag må man være en nærig joakim von and, andre forklaringer kan ikke findes.MichaelLarsen skrev:Ja eller som Otto skriver...2-3 kampe og et snit på 12,5 eller 7,5 øl pr. kamp, det er vel ikke helt urealistisk!Det det medlemsskab er jo tjent hjem på 2-3uger.... medmindre man selvfølgelig spekulerer i, om man skal drikke en eller to øl, for evt. at have en ekstra 20'er med hjem i lommen
Der er flere som har givet udtryk for at de ikke fandt sidste års ordning attraktiv, nogen af dem bor nok ikke i nærheden af Utopia og har ikke brug for at kunne drikke øl med rabat når AaB ikke spiller. Hvis man vil have fat i dem, skal der nok en ny ordning på banen, hvis man syntes det er vigtigere at man altid kan sidde på utopia og hænge ud til en billig fadøl, er man nok tilfreds med sidste års ordning. I sidste ende er det jo Eamonn som enerådigt bestemmer, og sådan skal det være. Men at man ikke kan snakke om hvilken ordning der kan skaffe flest AaB-fans på utopia, og derved bedst stemning, uden at få at vide at man bare kan købe kortet eller lade være osv, det er sgu for lamt. Den eneste som kan sige sådan, er vel Eamonn?
Der er absolut ingen kritik af hverken Eamonn eller den glimrende bar, som jo efterhånden er svøbet godt og grundigt ind i rødt og hvidt, tværtimod er det ud af en lyst til at få så mange som muligt til at komme derned og se kampene.
- MichaelLarsen
- Landshold

Ja kære Poker-One-Kenobi nu er mit indlæg skrevet med en smule ironi, men det skal man selvfølgelig passe på med, for det tolkes måske ikke sådan! Jeg kan sg. heller ikke drikke øl i det omfang som beskrevet, men drikker 1 Guinness pr. halvleg og en i pausen, så efter de tidligere gældende regler vil jeg slet ikke være berettiget til rabat, da det kun gælder alm. fadøl mrk. Tuborg.
Omvendt og uden at sammenligne andre med en tegneseriefigur, så vil jeg personligt aldrig spekulere i, om jeg drikker en, to eller flere øl og skal betale en pris, der ligger 13 kr. over, hvad en rabataftale i den tidligere aftale kunne berettige til!
Men jeg tror på, at en AaB-fan, der ikke bor i umiddelbar nærhed af Utopia ALTID vil dukke op på denne lille/hyggelige beværtning og nyde det gode selskab med andre ligesindede og se de AaB kampe, der vises på en, i forhold til stedets beskedne størrelse, fin storskærm uden at spekulere i, om han skal betale ”normal” pris på 38 kr. for en øl eller evt. vand(ved faktisk ikke, hvad vand koster, men det ved Otto måske
)? Det er ikke det afgørende for den beslutning!
Det vil være fint, at der forhandles en rabataftale på plads og Utopia bliver samlingssted for endnu flere AaB fans, hvad enten de er medlem af ASC(hvilket jeg selvfølgelig kun kan opfordre til) eller blot kigger forbi til en enkel kamp. Kommer de der, kun for at se enkelte kampe over en hel sæson, som du skriver, så er min personlige mening, at så kan de vel også betale en normalpris for de øl, de evt. ønsker at nyde under kampen – det er vel rimeligt nok?
Vedr. din bemærkning, om enten eller og for lamt, så må det vel relatere til Ottos bemærkning og den beroede vel på en misforståelse af den mening, som han skrev det i? Det redegjorde han for i svaret umiddelbart efter dit tidligere indlæg! Det er vel også en klar overfortolkning at skrive, at nogen mener, at det i aftalen er vigtigere at man altid kan sidde på Utopia og hænge ud med billig fadøl, for det er som jeg læser det, ikke skrevet i tråden. Jeg kan dog anbefale at kigge forbi Utopia på andre tidspunkter end på kampdagene, idet en solskinsdag på terrassen med en kold øl er hyggelig eller en tur med fruen efter en tur i biffen, fint kan afsluttes med en god Irish Kaffe og en hyggesnak med Aemonn i roligere omgivelser.
Vi ses til en ny spændende sæson – rabat eller ej!
Omvendt og uden at sammenligne andre med en tegneseriefigur, så vil jeg personligt aldrig spekulere i, om jeg drikker en, to eller flere øl og skal betale en pris, der ligger 13 kr. over, hvad en rabataftale i den tidligere aftale kunne berettige til!
Men jeg tror på, at en AaB-fan, der ikke bor i umiddelbar nærhed af Utopia ALTID vil dukke op på denne lille/hyggelige beværtning og nyde det gode selskab med andre ligesindede og se de AaB kampe, der vises på en, i forhold til stedets beskedne størrelse, fin storskærm uden at spekulere i, om han skal betale ”normal” pris på 38 kr. for en øl eller evt. vand(ved faktisk ikke, hvad vand koster, men det ved Otto måske
Det vil være fint, at der forhandles en rabataftale på plads og Utopia bliver samlingssted for endnu flere AaB fans, hvad enten de er medlem af ASC(hvilket jeg selvfølgelig kun kan opfordre til) eller blot kigger forbi til en enkel kamp. Kommer de der, kun for at se enkelte kampe over en hel sæson, som du skriver, så er min personlige mening, at så kan de vel også betale en normalpris for de øl, de evt. ønsker at nyde under kampen – det er vel rimeligt nok?
Vedr. din bemærkning, om enten eller og for lamt, så må det vel relatere til Ottos bemærkning og den beroede vel på en misforståelse af den mening, som han skrev det i? Det redegjorde han for i svaret umiddelbart efter dit tidligere indlæg! Det er vel også en klar overfortolkning at skrive, at nogen mener, at det i aftalen er vigtigere at man altid kan sidde på Utopia og hænge ud med billig fadøl, for det er som jeg læser det, ikke skrevet i tråden. Jeg kan dog anbefale at kigge forbi Utopia på andre tidspunkter end på kampdagene, idet en solskinsdag på terrassen med en kold øl er hyggelig eller en tur med fruen efter en tur i biffen, fint kan afsluttes med en god Irish Kaffe og en hyggesnak med Aemonn i roligere omgivelser.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Ironi misforståes hele tiden i sådanne debatter, så det er sikkert forekommet også her, jeg synes bare det var vigtigt at det ikke skulle være en debat om at være nærig eller ej, blot fordi man har en holdning til hvad en sådan ordning skulle indeholde. Jeg vil gerne understrege, at jeg ikke mener at Eamonn skylder os noget som helst, han har allerede generøst sat sin bar til benyttelse for en gruppe mennesker som andre nok kunne være bange for ville skræmme stam-publikummet væk.="MichaelLarsen"]Ja kære Poker-One-Kenobi nu er mit indlæg skrevet med en smule ironi, men det skal man selvfølgelig passe på med, for det tolkes måske ikke sådan! Jeg kan sg. heller ikke drikke øl i det omfang som beskrevet, men drikker 1 Guinness pr. halvleg og en i pausen, så efter de tidligere gældende regler vil jeg slet ikke være berettiget til rabat, da det kun gælder alm. fadøl mrk. Tuborg.
Men jeg tror på, at en AaB-fan, der ikke bor i umiddelbar nærhed af Utopia ALTID vil dukke op på denne lille/hyggelige beværtning og nyde det gode selskab med andre ligesindede og se de AaB kampe, der vises på en, i forhold til stedets beskedne størrelse, fin storskærm uden at spekulere i, om han skal betale ”normal” pris på 38 kr. for en øl eller evt. vand(ved faktisk ikke, hvad vand koster, men det ved Otto måske)? Det er ikke det afgørende for den beslutning!
Jeg er fuldstændig enig i, at folk kan betale det en øl koster, og at det må være op til ejeren af stedet at bestemme hvad det skal være. Pointen er blot, at hvis man står og skal forklare folk hvorfor de endelig skal dukke op på utopia, og gerne vil lave lidt reklame for stedet, ja så er det sgu noget nemmere at sige at vi har rabat på øl til kampene, end at forklare dem at hvis de betaler 300 kr og så drikker 23 fadøl, så begynder de at spare penge. Om det afholder nogen fra komme eller ej skal jeg ikke kunne sige, men der er ihvertfald allerede tre i denne tråd som har tilkendegivet at de ikke var interesserede i en ordning som den fungerede under sidste sæson. Meningen må vel være at lave en ordning som flest AaB-fans bliver glade for? Ligesom du, drikker jeg osse selv helst alt muligt andet end den øl som omfattet ordningen, så det er altså ikke ud fra en personlig interesse, men derimod fordi jeg under sidste sæson kunne fornemme på flere at de ikke syntes ordningen var noget for dem.
-
Lindvang
Nu drikker jeg jo ikke så forfærdeligt meget øl, grundet min asketiske livsstil.
Alligevel tog jeg mig den frihed i foråret at tage en lille snak med Eamon om "principperne" for en rabatordning. Det var ingenlunde for at gå ASC eller andre i bedene, blot en lille uformel snak om, hvordan man ellers kunne skrue en ordning sammen. Vi var begge ret enige om (sådan forstod jeg det i hvert fald), at den nuværende ikke er så fed. Jeg tror vi begge var ret enige om, at der i stedet ville være god grund til at lave noget a la i Brittanien, hvor der er en art "happy hour" i en times tid før kampen og evt. under denne. Jeg fik aldrig snakket videre med ham, inden ferien begyndte, så noget konkret er der ikke. Personligt tror jeg også, at det vil trække lidt flere mennesker og måske holde på lidt flere efter slut-fløjtet.
Mht., om det skal være i ASC-regi med rabatordning, så vil jeg personligt vægre mig meget mod en sådan løsning. Selvfølgelig fordi jeg selv er ikke-medlem, men dog er en meget hyppig bruger af stedet. Men også mere generelt, da jeg synes det er helt forkert principielt, når nu det reelt ikke er ASC's bar.
Alligevel tog jeg mig den frihed i foråret at tage en lille snak med Eamon om "principperne" for en rabatordning. Det var ingenlunde for at gå ASC eller andre i bedene, blot en lille uformel snak om, hvordan man ellers kunne skrue en ordning sammen. Vi var begge ret enige om (sådan forstod jeg det i hvert fald), at den nuværende ikke er så fed. Jeg tror vi begge var ret enige om, at der i stedet ville være god grund til at lave noget a la i Brittanien, hvor der er en art "happy hour" i en times tid før kampen og evt. under denne. Jeg fik aldrig snakket videre med ham, inden ferien begyndte, så noget konkret er der ikke. Personligt tror jeg også, at det vil trække lidt flere mennesker og måske holde på lidt flere efter slut-fløjtet.
Mht., om det skal være i ASC-regi med rabatordning, så vil jeg personligt vægre mig meget mod en sådan løsning. Selvfølgelig fordi jeg selv er ikke-medlem, men dog er en meget hyppig bruger af stedet. Men også mere generelt, da jeg synes det er helt forkert principielt, når nu det reelt ikke er ASC's bar.
-
otto the great
- Drenge

- Geografisk sted: Hjørring
Så har jeg snakket med Eamonn. Prisen for kortet er 300,- så de samme regler gælder som sidste år. Dog skal det siges at hvis man købte kortet sidste år, får man det til halv pris altså 150,-.
Jeg ved godt at det ikke er det optimale for alle parter, men det var hvad det kunne blive til. Håber dog der er et par enkelte der er glade for denne løsning.
Håber at se jer alle i morgen.
Jeg ved godt at det ikke er det optimale for alle parter, men det var hvad det kunne blive til. Håber dog der er et par enkelte der er glade for denne løsning.
otto
Jeg er glad for jeg skal bare ha nogle øl og se noget bold ikke så meget brok

9000 kilo
Nu er det jo svært at tilfredsstille alle og denne ordning er sandsynligvis ikke den bedste løsning, men det er dog en ordning, hvilket jeg i sig selv synes er plausibelt.otto the great skrev:Så har jeg snakket med Eamonn. Prisen for kortet er 300,- så de samme regler gælder som sidste år. Dog skal det siges at hvis man købte kortet sidste år, får man det til halv pris altså 150,-.
Mine 150kr blev da i øvrigt næsten tjent ind - alene i går!!!
Allan Kuhn er Liverpool fan!
Sådan - halv pris for trofaste kunder. Det er god stil. Selvom jeg aldrig selv modtog kortet, og Eamonn hver eneste gang chargede mig for 38 til at starte med for så kort tid efter at udslynge irske forbandelser og fiske mønter op af kassen til mig.
-
Lindvang
Du rørte sgu da ikke alkohol i går! Jo, én gang, hvor du neglede min frisktappede pint...Gerrard skrev:Nu er det jo svært at tilfredsstille alle og denne ordning er sandsynligvis ikke den bedste løsning, men det er dog en ordning, hvilket jeg i sig selv synes er plausibelt.otto the great skrev:Så har jeg snakket med Eamonn. Prisen for kortet er 300,- så de samme regler gælder som sidste år. Dog skal det siges at hvis man købte kortet sidste år, får man det til halv pris altså 150,-.
Ja, det er rigtigt...Lindvang skrev:Du rørte sgu da ikke alkohol i går! Jo, én gang, hvor du neglede min frisktappede pint...Gerrard skrev:Nu er det jo svært at tilfredsstille alle og denne ordning er sandsynligvis ikke den bedste løsning, men det er dog en ordning, hvilket jeg i sig selv synes er plausibelt.otto the great skrev:Så har jeg snakket med Eamonn. Prisen for kortet er 300,- så de samme regler gælder som sidste år. Dog skal det siges at hvis man købte kortet sidste år, får man det til halv pris altså 150,-.
- MichaelLarsen
- Landshold

og iflg. Lindvang drak du intet, hvordan tjente du så pengeneGerrard: "Nu er det jo svært at tilfredsstille alle......
-
Lindvang
Det var noget ude på toilettet i pausen...MichaelLarsen skrev:og iflg. Lindvang drak du intet, hvordan tjente du så pengeneGerrard: "Nu er det jo svært at tilfredsstille alle......
Tror jeg fik min andel - og hov, vist også en enkelt af Tores...MichaelLarsen skrev:og iflg. Lindvang drak du intet, hvordan tjente du så pengeneGerrard: "Nu er det jo svært at tilfredsstille alle......
-
Lindvang
Okay, okay, jeg giver mig. Du ER Utopias mest sugende personage! I hvert fald af dem, der kommer der for bold...Gerrard skrev:Tror jeg fik min andel - og hov, vist også en enkelt af Tores...MichaelLarsen skrev:og iflg. Lindvang drak du intet, hvordan tjente du så pengeneGerrard: "Nu er det jo svært at tilfredsstille alle......