Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 22. jul 2008, 13:33

Det pisser mig af at sidde og lave årsplaner i min sommerferie! Desuden pisser det mig af at være i DK og i særdeleshed i København.

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Indlæg af Worminator » 22. jul 2008, 15:49

MichaelLarsen skrev:Det pisser mig af, at I ikke ved, at reklamen forsvinder fra jeres login, når I HAR støttet det gode formål ;)
Så er det da underligt at den ikke har opdaget at jeg proppede en tyver i raslebøssen i søndags.
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 22. jul 2008, 15:51

Lindvang skrev:limey pisser også mig af!
Hov hov.

Kasper Møller
AaB Tifo Kaos
AaB Tifo Kaos
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Kasper Møller » 22. jul 2008, 15:56

Lindvang skrev:Det pisser mig af at sidde og lave årsplaner i min sommerferie! Desuden pisser det mig af at være i DK og i særdeleshed i København.
Det pisser mig af, at jeg ikke har 7 ugers sommerferie.......

Chriller
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Midtbyen

Indlæg af Chriller » 22. jul 2008, 16:22

Det pisser mig af at være tilbage i Danmark fra en fantastisk uge i Tyrkiet / Alanya.

Væk fra det gode vejr, den lækre strand, den naturlige menneskelige kontakt, vilde scandinaviske piger og 3/4 etagers diskoteker der får Jomfru Ane Gade til at ligne en bæverdingle.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 22. jul 2008, 22:16

Kasper Møller skrev:
Lindvang skrev:Det pisser mig af at sidde og lave årsplaner i min sommerferie! Desuden pisser det mig af at være i DK og i særdeleshed i København.
Det pisser mig af, at jeg ikke har 7 ugers sommerferie.......
Det pisser også mig af. Både at du ikke har, men også at jeg ikke har!

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 22. jul 2008, 22:17

Chriller skrev:Det pisser mig af at være tilbage i Danmark fra en fantastisk uge i Tyrkiet / Alanya.

Væk fra det gode vejr, den lækre strand, den naturlige menneskelige kontakt, vilde scandinaviske piger og 3/4 etagers diskoteker der får Jomfru Ane Gade til at ligne en bæverdingle.
Det ville pisse mig af, hvis jeg havde været der...

Desuden pisser det mig af, at jeg har gjort limey ked af det!

Det pisser mig i øvrigt også af, at så mange mænd drikker Somersby! Og at der er herrer på facebook (deriblandt herrer på min venneliste!!!), der erklærer sig fans af dette! Nuvel, det smager da godt nok, hvis man er tørstig, men det er satme fimset at sidde med på en bar!

Få jer nu en bajer ellers er I ikke gamle nok til at drikke!

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 22. jul 2008, 22:39

Lindvang skrev:Det pisser mig i øvrigt også af, at så mange mænd drikker Somersby! Og at der er herrer på facebook (deriblandt herrer på min venneliste!!!), der erklærer sig fans af dette! Nuvel, det smager da godt nok, hvis man er tørstig, men det er satme fimset at sidde med på en bar!
Akkurat det samme pisser mig af. Metroseksualitet på dåse og flaske; jøsses!

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 22. jul 2008, 22:43

Kenneth K skrev:
Lindvang skrev:Det pisser mig i øvrigt også af, at så mange mænd drikker Somersby! Og at der er herrer på facebook (deriblandt herrer på min venneliste!!!), der erklærer sig fans af dette! Nuvel, det smager da godt nok, hvis man er tørstig, men det er satme fimset at sidde med på en bar!
Akkurat det samme pisser mig af. Metroseksualitet på dåse og flaske; jøsses!
Københavneri af værste skuffe!!!

JLB
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Her

Indlæg af JLB » 23. jul 2008, 02:37

Chriller skrev:Det pisser mig af at være tilbage i Danmark fra en fantastisk uge i Tyrkiet / Alanya.

Er der så lavt til loftet, eller er selve etagen så bare lille? Ville fanmde være træt af det, hvis de pludselig sænkede loftet 25% inde i byen.
Hvem der bare var irsk

JLB
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Her

Indlæg af JLB » 23. jul 2008, 02:52

Desuden pisser det mig af, at man kan sidde på en ø ude midt i stillehavet, en ø der eftersigende er fyldt med sol, kvinder, bajere og kort arbejdstid, og så få sig selv til at tænke på Anne-Grethe Bjarup Riis, den klamme kost.
Frygah skrev:Anne-Grethe Bjarup Riis eller hvad fanden hun nu hedder...

Hun kan virkelig bringe mit pis i kog!
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Indlæg af Gerrard » 23. jul 2008, 14:03

Det pisser mig af at der er så pisse meget der pisser Lindvang af.
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Coma » 23. jul 2008, 15:27

Metroseksualitet, Hip Hopper, Techno og Poppere pisser mig af...

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 23. jul 2008, 18:08

Gerrard skrev:Det pisser mig af at der er så pisse meget der pisser Lindvang af.
Det pisser mig af, at det bliver fremlagt som om der er meget, der pisser mig af; jeg er langt fra den med flest indlæg i denne tråd... ;)

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Coma » 23. jul 2008, 18:21

Lindvang skrev:
Gerrard skrev:Det pisser mig af at der er så pisse meget der pisser Lindvang af.
Det pisser mig af, at det bliver fremlagt som om der er meget, der pisser mig af; jeg er langt fra den med flest indlæg i denne tråd... ;)
man bliver bare bitter af at bo i kbh ik ? :D

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 23. jul 2008, 18:37

Coma skrev:
Lindvang skrev:
Tværtimod faktisk. Boede jeg stadig i Aalborg-området, ville jeg nemlig være ramt af den uskrevne regel om, at man inden sit 28. år er omme skal:

- Være husejer i en forstad 20-40 kilometer fra Aalborg
- Være forlovet med sin kæreste på tredje år
- Hade København af uransagelige årsager
- Avle 2.3 børn
- Finde Nibe-festival og Kim Larsen/Lars Lilholt i Skovdalen for årets kulturelle højdepunkter
- Mindst én gang have været på ferie med svigerforældrene og egentlig finde det ganske hyggeligt

Se dét er da lige til at blive bitter over.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 23. jul 2008, 18:41

Konsulenten skrev:
Coma skrev:
Lindvang skrev: Det pisser mig af, at det bliver fremlagt som om der er meget, der pisser mig af; jeg er langt fra den med flest indlæg i denne tråd... ;)
Tværtimod faktisk. Boede jeg stadig i Aalborg ville jeg nemlig være ramt af den uskrevne regel om, at man inden sit 28. år er omme skal:

- Være husejer i en forstad 20-40 kilometer fra Aalborg
- Være forlovet med sin kæreste på tredje år
- Hade København af uransagelige årsager
- Avle 2.3 børn
- Finde Nibe-festival og Kim Larsen/Lars Lilholt i Skovdalen for årets kulturelle højdepunkter
- Mindst én gang have været på ferie med svigerforældrene og egentlig finde det ganske hyggeligt

Se dét er da lige til at blive bitter over.
Aaaah, det er vist at stramme den lidt. Hvis det skulle opfyldes ville udgangspunktet ikke skulle være Aalborg, men netop din første "pind". I så fald passer det nu meget godt...

Coma: Jo, man gør. Men omvendt er jeg født relativt bitter, så det har ikke ændret sig så meget ;)

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga

Indlæg af Konsulenten » 23. jul 2008, 18:45

Noteret. Jeg har gjort den mere spiselig for dig Lindvang.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 23. jul 2008, 18:48

Konsulenten skrev:Noteret. Jeg har gjort den mere spiselig for dig Lindvang.
Hehe... Vil nu bare mene, at det ikke gør sig gældende for folk fra Aalborg. Tror nu egentlig, at det er landsdækkende for danske byer med under 20.000 indbyggere...

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga

Indlæg af Konsulenten » 23. jul 2008, 18:50

Lindvang skrev:
Konsulenten skrev:Noteret. Jeg har gjort den mere spiselig for dig Lindvang.
Hehe... Vil nu bare mene, at det ikke gør sig gældende for folk fra Aalborg. Tror nu egentlig, at det er landsdækkende for danske byer med under 20.000 indbyggere...
Aalborg er vel også at betragte som Danmarks største landsby, så jeg mener egentlig, at det er meget dækkkende.

Besvar