Ja, men så sammme tid også rystendele Cid skrev:At der er 3 af skribenterne herinde, der ikke mener at AO deponerede hjernen inden kampen mod Ikast, er altså det der skal til at more folk fra indavlens højborg? Imponerende!Ankermand skrev:Jeg tror egentlig en del FCM'ere har det på samme måde med debatsiden. Jeg tror ikke jeg er den eneste som finder det morsomt at læse, når diverse AaB'ere forsøger at bortforklare MP's udvisning, og dermed give Claus Bo skylden for nederlaget. Et nederlag i jo i bund og grund kun kan give evnebrikken Martin Pedersen skylden for.Frygah skrev: EDIT: Jeg vil i oevrigt gerne lige understrege at jeg ikke deltager i debatter paa Ulvegraven, men blot laeser med derinde til megen morskab.
Så morskaben afhænger nok af øjnene der ser.
Hvorfor hade FCM 2
Re: Hvorfor hade FCM 2
Rød hele vejen igennem, AaB og Liverpool......
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Forskellen er så at vi er betydeligt flere der giver MP skylden for det røde kort, hvorimod det er lige omvendt inde ved jer, der er dem der kan se Thyge også burde have haft et rødt kort i klart undertal. Sidst men ikke mindst så er den store forskel den hær af FCM folk der gang på gang skal ind for at forsvarer FCM og prøve at nedgøre andre klubber. Jeg har intet imod folk udefra kommer på debatten, tværtimod kan det give en god vekselvirkning, men jeg har meget imod når folk kommer herind for at missionere og derefter virker forundrede at folk ikke kan se hvor fantastiske FCM er.Ankermand skrev:Jeg tror egentlig en del FCM'ere har det på samme måde med debatsiden. Jeg tror ikke jeg er den eneste som finder det morsomt at læse, når diverse AaB'ere forsøger at bortforklare MP's udvisning, og dermed give Claus Bo skylden for nederlaget. Et nederlag i jo i bund og grund kun kan give evnebrikken Martin Pedersen skylden for.Frygah skrev: EDIT: Jeg vil i oevrigt gerne lige understrege at jeg ikke deltager i debatter paa Ulvegraven, men blot laeser med derinde til megen morskab.
Så morskaben afhænger nok af øjnene der ser.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Det har du selvfølgelig ret i. Jeg tænkte bare vi er på side 11 i denne diskussion, så det kunne være der er andre af FC Møgjyllands bønder der rangerede højere.Funky skrev:Der er noget HELT galt med listen hvis Ørgaard kun figurerer som nr. 50. Han må ligge helt fremme i feltet, side om side med T. Thomasberg. Jøsses for et makkerpar...Elscorpio skrev:Grund nr. 50 til at hade FCM:
Deres latterlige direktør Jens Ørgaard og hans "Vi er langt bedre end jer andre i Jylland" attitude.
Det kunne vel tænkes at være fordi MP's er langt mere tydelig til rødt end Thygesens. Man skal vidst være AaB-fan eller FCM-hader for at sige at Thygesens forseelse er til klart rødt. Til gengæld skal man nok være FCM'er for ikke at ville indrømme at et rødt kort sagtens kunne forsvares.jydenfranord skrev:Ankermand skrev: Forskellen er så at vi er betydeligt flere der giver MP skylden for det røde kort, hvorimod det er lige omvendt inde ved jer, der er dem der kan se Thyge også burde have haft et rødt kort i klart undertal. Sidst men ikke mindst så er den store forskel den hær af FCM folk der gang på gang skal ind for at forsvarer FCM og prøve at nedgøre andre klubber. Jeg har intet imod folk udefra kommer på debatten, tværtimod kan det give en god vekselvirkning, men jeg har meget imod når folk kommer herind for at missionere og derefter virker forundrede at folk ikke kan se hvor fantastiske FCM er.
Jeg prøver på ingen måde at missionere noget herinde (modsat andre af mine medfans fra FCM). Og jeg er da glad for at du ikke har noget imod fans fra andre klubber der debatterer på jeres forum, for det er ikke altid tilfældet for dine meddebattører herinde (eller hos FCM-fans på ulvegraven for den sags skyld)
- John Deacon
- Allstar

- Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D
Hvorfor hade FCM? Fordi deres fans ikke kan holde pølserne fra en tråd om at hade dem!
I er velkomne i alle andre tråde!
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell
George Orwell
- Køllen I Møllen
- Allstar

John Deacon skrev:Hvorfor hade FCM? Fordi deres fans ikke kan holde pølserne fra en tråd om at hade dem!
Arh, hvis der var en tråd på deres side om hvor meget de hadede AaB var det vel også den første en AaB`er ville blande sig i blandt mange ualmindeligt spændende tråde på deres fantastiske forum...
Janteloven eksisterer IKKE!
Jeg tror sgu de har efterlignet vores tråde, på direktionsgangen i parken, ihvertfald skinnede det ret tydeligt igennem hvad man kalder FCM på de egne 
http://www.onside.dk/node/13188
En klar fortalelse af Hr. Glistrup, men der er vist ingen tvivl om det FCM af folk ansat i parken kaldes FC Midtafrika, for det kom helt naturligt ud af hans mund, som om det var det mest naturlige i verden.
En klar fortalelse af Hr. Glistrup, men der er vist ingen tvivl om det FCM af folk ansat i parken kaldes FC Midtafrika, for det kom helt naturligt ud af hans mund, som om det var det mest naturlige i verden.
Rød hele vejen igennem, AaB og Liverpool......
Jeg var så færdig af grin da han sagde det..Dahl9000 skrev:Jeg tror sgu de har efterlignet vores tråde, på direktionsgangen i parken, ihvertfald skinnede det ret tydeligt igennem hvad man kalder FCM på de egne
Sad lige og tænkte lidt om han havde arvet noget fra hans far (Mogens Glistrup), og så kom det bare flyvende ud af hans mund.. "FC MidtAfrika"!.. hahaha, og journalisten forsatte bare sine spørgsmål, som det var det mest naturlige han lige havde sagt..
"I do not play against a particular team, I play against the idea of losing"
- Eric Cantona
- Eric Cantona
Nu er du skyld i at jeg lige var forbi deres forum! Ud over de er så søde, at de vil klappe af alt hvad Bangor City gør, så er der mange diskutioner. Blandt andet diskutionen om en sang - hørt på youtube, som på Anfield lyder FEEEED... men hvad skal man synge?Køllen I Møllen skrev:Arh, hvis der var en tråd på deres side om hvor meget de hadede AaB var det vel også den første en AaB`er ville blande sig i blandt mange ualmindeligt spændende tråde på deres fantastiske forum...
dadadadadadada og lålålålålålålå det kan da være det samme
og en tråd der hedder:tekst: lålålålålålålålålålålålålålålålå
alle kan synge med på den, og det lyder da mega godt. ( bare et foreslag )
Og så er de satme sure over Glistrup, som de kalder racistisk med grunden:Samarbejde med Bondestuen
Derudover tror jeg måske lyset er ved at dæmre for jj derinde - han mangler bare den sidste hjælp:hvis det havde været i Sverige i stedet for Nigeria vi havde en samarbejds-klub, tror du så han havde kaldt os for FC Sverige? Jeg tvivler stærkt.
LuresDet ligner en form for antipati mod FCM som jeg ikke ved hvor kommer fra. Dernæst navnehånen og henvisningen til akademiet synes jeg grænser på grænsefladen mellem rent uetisk og racisme. Men i en ret tror jeg heller ikke på det er racistisk.
Cx
"Vi vinder guld i år...."
Og hvorfor kommer jeg altid til at tænke på Baune, når talen falder om FCM!
Lures
Cx
Lures
Cx
"Vi vinder guld i år...."
- Køllen I Møllen
- Allstar

Et samarbejde med Bondestuen? Bondestuen er et herligt sted! VI skal have et samarbejde med Bondestuen!!!
Hvorfor det? Der kræver sgu da at man ser kampene og ikke sidder bag en skærm i Norge 
Hader kbh
-
jydenfranord
- Allstar

- Kontakt:
Jeg kan især meget godt lide at en bruger mener dette
Der er heldigvis flere brugere derinde der siger de ikke mener han har helt tjek på hvad han siger. Men hvorfor er der altid en FCM fan der skal bruge "de er misundelige på os" uanset hvad emnet er.Ligeledes bunder jalousien vel også i, at FCM snuppede to af de største danske spiller, der var til salg (Kim C og Borring), foran næsen på mange andre. FCK nåede ikke engang at komme med bud eller opdage, at der var mulighed for spillersalg. De har simpelthen sovet i timen. Sløvt! Men så længe de kan nøjes med semipro svenskere, der knap kan gøre det i en top-fem klub i superligaen og halv-gamle brasillianere er det vel også fint.... (kunne ikke lade være)![]()
- Køllen I Møllen
- Allstar

Hvis vi havde et samarbejde med Bondestuen ville jeg se ALLE kampene der!JacobL skrev:Hvorfor det? Der kræver sgu da at man ser kampene og ikke sidder bag en skærm i Norge
- Silvermoon
- 1. div

- Geografisk sted: Terndrup
Fordi de piver over hvilken lodtrækning de fik til Uefa Cuppen.
-
Onkel Franz
- Superliga

Her til aften besøgte jeg (for en yderst sjælden gang) Ulvegraven for at læse reaktioner på Glistrups FC Midtafrika-udtalelse, og faldt over følgende:

Og i et senere indlæg:"..Ligeledes bunder jalousien vel også i, at FCM snuppede to af de største danske spiller, der var til salg (Kim C og Borring), foran næsen på mange andre."
..Og jeg griner stadig. Alene det at sammenligne en back med en angriber"..Men jeg er ikke helt enig i at Kim ikke er den bedste dansker ligenu, der var til salg/på fri transfer. Jeg mener ikke den bedste dansker generelt, men blot til salg :-)
Iøvrigt bedre en AaB's nyankomne Kasper Bøgelund... "
Jomfru Ane gade: AaB's største aktiv i jagten på svenske profiler.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Åhh, hvor det varmer mit røvformede hjerte, at FCM trak den værste modstander, overhovedet muligt, i 2.kval.
Det er høj, høj klasse.Onkel Franz skrev:Her til aften besøgte jeg (for en yderst sjælden gang) Ulvegraven for at læse reaktioner på Glistrups FC Midtafrika-udtalelse, og faldt over følgende:
Og i et senere indlæg:"..Ligeledes bunder jalousien vel også i, at FCM snuppede to af de største danske spiller, der var til salg (Kim C og Borring), foran næsen på mange andre."
..Og jeg griner stadig. Alene det at sammenligne en back med en angriber"..Men jeg er ikke helt enig i at Kim ikke er den bedste dansker ligenu, der var til salg/på fri transfer. Jeg mener ikke den bedste dansker generelt, men blot til salg :-)
Iøvrigt bedre en AaB's nyankomne Kasper Bøgelund... "
Man kan heller ikke forvente mindre fra Danmarks roligste mand, der stemmer på SF og er pladderhumanistisk.
GAIS, GAIS, Baby!
-
Nyggi
Hold op, hvor vil jeg have det ambivalent når FCM spiller City ud af banen de første 10 minutter og derefter kommer bagud 4-0 i den første kamp. Det er skidt for dansk fodbold, hvis det sker men omvendt under jeg FCM intet godt. Jeg hader FCM så meget, at jeg hellere ville melde mig ind i Brøndby Support end unde FCM noget godt. Og jer andre herinde ved vel, hvor meget jeg hader BIF. Så ville helt klart højest græde med det ene øje. Ligeledes vil jeg glæde mig til at høre Thomasberg, Poulsen og alle de andre tudefjæs efter kampen.
Derudover glæder jeg mig til at høre FCM fansene forsvare den midtjyske variant af 6+5 reglen, som i FCM betyder 6 afrikanere + 5 østeuropæere om nogle år.
Derudover glæder jeg mig til at høre FCM fansene forsvare den midtjyske variant af 6+5 reglen, som i FCM betyder 6 afrikanere + 5 østeuropæere om nogle år.
-
jydenfranord
- Allstar

- Kontakt:
Jeg ønsker at de danske hold skal komme så langt som muligt i europa, men jeg kunne da ikke lade være med at sidde og fryde mig lidt da det var FCM der fik den sværeste modstander. Men omvendt mener jeg også det burde være en modstander de har en chance imod, men det virker til de har opgivet nede på heden, både træner og fans har jo været ude og sige hvor svært, for ikke at sige umuligt det vil være at vinde over City. OB spillede nogenlunde lige op med Aston Villa i år, sidste år var det os der sendte Sampdoria ud. Det kræver held og dygtighed, men hvis man opgiver på forhånd kunne man jo lige så godt lade være med at stille op, og jeg synes det virker til FCM har givet op.Nyggi skrev:Hold op, hvor vil jeg have det ambivalent når FCM spiller City ud af banen de første 10 minutter og derefter kommer bagud 4-0 i den første kamp. Det er skidt for dansk fodbold, hvis det sker men omvendt under jeg FCM intet godt. Jeg hader FCM så meget, at jeg hellere ville melde mig ind i Brøndby Support end unde FCM noget godt. Og jer andre herinde ved vel, hvor meget jeg hader BIF. Så ville helt klart højest græde med det ene øje. Ligeledes vil jeg glæde mig til at høre Thomasberg, Poulsen og alle de andre tudefjæs efter kampen.