http://www.dailytech.com/Duke+Nukem+Dev ... e15081.htm
Det pisser mig af at 3'eren aldrig bliver til noget nu

Danmarks Riges Grundlov §85.JLB skrev:Der render ufattelig mange soldater rundt herhjemme, der alle er uddannede til at ordne det. Når politiet har deres kampuniform på, så har militæret den der er en tak over, såkaldt grøn kæde. Den fungerer ganske udmærket i Kosovo og til uroligheder andre steder, samt politiet i udlandet bruger den. Hvorfor ikke bruge de resourcer herhjemme?MrBangDK skrev:Politiets manglende indsats pisser mig også af - omend jeg har forståelse for deres beslutning.. Manglende mandskab mod 400 hærgende autonome - jeg ved godt hvad jeg selv havde valgt... Samfundets prioriteringer har spillet fallit!! Satme skidt at se politiet stå og se på en mand stå en stige og male grafitti i 2. sals højde uden at de gør noget..Yankee skrev:Især fedt at politiet kan sende hundredevis af betjente og være super-offensive til fodboldkampe mens så voldsomt hærværk og plyndring ikke bliver stoppet selvom politiet er på stedet.

Grundloven pisser mig af. Skyd de autonome!Lindvang skrev:Danmarks Riges Grundlov §85.
Hvorfor vælge den lette løsning? Nej de skal ydmyges ved at man fratager dem deres hus og lader dem tvangsarbejde for den storkapital som de foragter såsom at pudse sko for Hr. Møller ellers vaske Keld Kirks privatfly mens der bliver lagt film af det ud på Youtube til skræk og advarsel for de semiautonome der overvejer at smadre ting der ikke er deres egne.Køllen I Møllen skrev: Grundloven pisser mig af. Skyd de autonome!

Ville du lade en autonom vaske din bil? Nej vel....Slyboy skrev:Hvorfor vælge den lette løsning? Nej de skal ydmyges ved at man fratager dem deres hus og lader dem tvangsarbejde for den storkapital som de foragter såsom at pudse sko for Hr. Møller ellers vaske Keld Kirks privatfly mens der bliver lagt film af det ud på Youtube til skræk og advarsel for de semiautonome der overvejer at smadre ting der ikke er deres egne.Køllen I Møllen skrev: Grundloven pisser mig af. Skyd de autonome!

Welcome to Kapitalism!limey skrev:At man i USA vælger at uddele lange fængselsstraffe til teenagere, som i kådhed har sendt en MMS med et billede af dem selv uden tøj på, samtidigt med at erhvervsfolk og spekulanter kan slippe afsted med bevidst at snyde og bedrage det globale aktiemarked for ufatteligt mange milliarder dollars.
Lindvang skrev:Welcome to Kapitalism!limey skrev:At man i USA vælger at uddele lange fængselsstraffe til teenagere, som i kådhed har sendt en MMS med et billede af dem selv uden tøj på, samtidigt med at erhvervsfolk og spekulanter kan slippe afsted med bevidst at snyde og bedrage det globale aktiemarked for ufatteligt mange milliarder dollars.