Lig iøvrigt mærke til flagkaos ved 2:36. God stil!
Et lille tip:
Når du poster en video, hvor du vil vise noget midt i videoen, kan man sætte "&start=XX" bagpå adressen, du sætter mellem [youtube] og [/youtube]. XX er tiden i sekunder.
Pastorius skrev:
Der er ikke et alternativ til at holde på ham som sponsor, medmindre de kan finde en anden der vil smide det samme. De har simpelthen ikke økonomi til at smide ham ud, uden at gå konkurs.
Brøndby problemer giver altid et lille smil..
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
JSJ skrev:Mikkel Kesslers sejr i lørdags - Også selvom det var på en lidt billig baggrund, så er det sgu lækkert nok at se endnu en sikker sejr til Kessler!
/Jesper
Ro på. Perdomo viste sig jo vagere end Kaare Sagans argumenter efter endnu et regnskab fra helvede.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
AaBs førsteplads nyerobrede førsteplads her til aften.
Derudover så jeg lige Hutelihut eller hvad det hedder på TV2. Det bragte et kæmpe latterbrøl fra mig frem at Jacob Nielsen, Randers's junior direktør, først snakkede om at Randers ikke havde tabt til Esbjerg siden 1975 (før sidste runde). For derefter at nævne, at aftenens kamp måske var den vigtigste i Randers's relativt korte historie fra 2003 til nu.
At FA og klubberne i PL endelig har fået lavet en ordning, som på sigt vil mindske antallet af udlændinge i engelsk fodbold: http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Int.fo ... 134604.htm" onclick="window.open(this.href);return false;