Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Gentleman Finn » 17. sep 2009, 23:24

Det pisser mig af, at jeg havde for store forventninger til at TV2 sport med Århus drengen nu ville fokusere lidt på den nuværende nummer 1, AaB, eftersom man de sidste mange fodboldforspil havde fokuseret på nummer 1.

Tilgengæld var der stor fokus på hvordan Silkeborg skulle få point med fra Aalborg, og århus drengen ville selvfølgelig gerne snakke om at man nu ikke forventer Silkeborg tager point heroppe.

:@

gwailo
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af gwailo » 18. sep 2009, 00:20

Gentleman Finn skrev:Det pisser mig af, at jeg havde for store forventninger til at TV2 sport med Århus drengen nu ville fokusere lidt på den nuværende nummer 1, AaB, eftersom man de sidste mange fodboldforspil havde fokuseret på nummer 1.

Tilgengæld var der stor fokus på hvordan Silkeborg skulle få point med fra Aalborg, og århus drengen ville selvfølgelig gerne snakke om at man nu ikke forventer Silkeborg tager point heroppe.

Øhh... hvem er Århus drengen på TV2sport?
// gwailo

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad

Indlæg af Flower » 18. sep 2009, 10:27

gwailo skrev:
Gentleman Finn skrev:Det pisser mig af, at jeg havde for store forventninger til at TV2 sport med Århus drengen nu ville fokusere lidt på den nuværende nummer 1, AaB, eftersom man de sidste mange fodboldforspil havde fokuseret på nummer 1.

Hr. Rieper - tror jeg!
- Winning doesn't really matter as long as you win.

JSJ
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af JSJ » 18. sep 2009, 10:36

Flower skrev:
gwailo skrev:

Hr. Rieper - tror jeg!
Nej - Claus Elming, Poul Hansen og så en eller ander Københavner mand..

Ingen af dem er fra Århus - Men anyways.. ;)

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 18. sep 2009, 10:44

Elming er fra Herning, Poul Hansen er fra Sønderjylland og Anders Sigdal er fra Roskilde. Men derfor er de alligevel GF-liderlige bastards hele banden!!!...

gwailo
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aarhus N

Indlæg af gwailo » 18. sep 2009, 10:52

Og det fodboldforspil jeg så var med Claus Elming (Herning), Martin Birn (Farum/eller Nordsjælland et sted) og Michael Madsen (København/måske Amager).
Men det er nu rigtigt nok. Der var ikke det store fokus på AaB, men mere på Silkeborg, Jesper Bech og interview med Christian Holst.
// gwailo

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 18. sep 2009, 12:48

Elming lyder som en århus dreng, SÅ :@

Jeg har ellers nydt at se fodboldforspil et stykke tid, indtil jeg blev spammet 4 gange i træk med århusiansk storhedsvanvid leveret af de herre Poul og Claus, der virkelig havde stor brug for at trumfe ud på skærmen med deres glæde og stolthed. Det er jo ikke tv AGF, det var jo grænsende til det pinlige som gf blev talt op, specielt poul må da ha lidt faglig stolthed.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 18. sep 2009, 13:26

Gentleman Finn skrev:Elming lyder som en århus dreng, SÅ :@

Jeg har ellers nydt at se fodboldforspil et stykke tid, indtil jeg blev spammet 4 gange i træk med århusiansk storhedsvanvid leveret af de herre Poul og Claus, der virkelig havde stor brug for at trumfe ud på skærmen med deres glæde og stolthed. Det er jo ikke tv AGF, det var jo grænsende til det pinlige som gf blev talt op, specielt poul må da ha lidt faglig stolthed.
Mon ikke bare du skal affinde dig med at sportskommentatorer er usaglige og lader sig rive med af sindsstemninger.

Poul Hansen var helt oppe at ringe over os i mandags, indtil Magnus Pehrsson kom og sagde at i situationerne omkring målene havde vi da spillet meget godt, men ellers var vores passningsspil dårligt, og vores forsvarsspil var heller ikke op til standard og kun pga Zaza kom vi ikke i alvorlige problemer af den grund. Poul Hansen valgte så bare at imponeres over at vores træner efter sådan en præstation kunne være utilfreds med spillet, fremfor at overveje om han måske havde ladet sig gribe af stemningen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Thorshauge

Indlæg af Thorshauge » 18. sep 2009, 16:27

Det pisser mig af at den ene nabo er ved at få nyt badeværelse (læs: lufthammer) og den anden har en knægt med nyt anlæg (Læs: Techno-Bas).

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 18. sep 2009, 17:30

Thorshauge skrev:Det pisser mig af at den ene nabo er ved at få nyt badeværelse (læs: lufthammer) og den anden har en knægt med nyt anlæg (Læs: Techno-Bas).
Sidstnævnte er KLART værst!

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg Øst

Indlæg af tegner » 18. sep 2009, 17:42

Jeg har engang haft en LP med lufthammer,.. eller var det Hellhammer..??
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 18. sep 2009, 19:31

tegner skrev:Jeg har engang haft en LP med lufthammer,.. eller var det Hellhammer..??
Det var sgu da MCHammer du havde :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 18. sep 2009, 22:28

Det pisser mig af at jeg for 2. uge i træk går glip af AaBs kamp pga. arrangementer med arbejde, som jeg meldte mig til inden kampene blev flyttet :@
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Indlæg af Hinrup85 » 18. sep 2009, 23:34

Hanga skrev:Det pisser mig af at jeg for 2. uge i træk går glip af AaBs kamp pga. arrangementer med arbejde, som jeg meldte mig til inden kampene blev flyttet :@
Haha skal du til idrætsdag i Billund?

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Indlæg af John Deacon » 19. sep 2009, 06:48

Det pisser mig af, at der ikke bliver spillet mere techno på P4!
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

danielnoll
Superliga
Superliga

Indlæg af danielnoll » 19. sep 2009, 11:39

...

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Indlæg af Metal'n Roll » 19. sep 2009, 12:33

danielnoll skrev:
John Deacon skrev:Det pisser mig af, at der ikke bliver spillet mere techno på P4!
Techno generelt pisser mig af.
Indie Pop og andet pismusik, hvor det handler om at have en alternativ 'vokal', og nogle underlige frisurer, fordi de skal se åh så musikalske ud...
Ja, det pisser mig af... Dø ved mit sværd!!! aaargh
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Bratbjerg
1. div
1. div
Geografisk sted: 9460

Indlæg af Bratbjerg » 19. sep 2009, 14:29

At jeg rent faktisk holder med FCM i næste kamp AAAAAARRRGGHHHH :@

danielnoll
Superliga
Superliga

Indlæg af danielnoll » 20. sep 2009, 16:46

...

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 20. sep 2009, 19:31

Vild med dansk, Talent 2009, X-Factor, Robinson Ekspeditionen og andre popsminkede programmer pisser i den grad mig af!!! :@

Besvar