Shit, hvem har pisset på din sushi idag?MrBangDK skrev:Hvad med for en gang skyld at lukke fissen, når du ikke har noget relevant at byde ind med?Konsulenten skrev:Eller Weber - The musical?Lindvang skrev:
Fuck, udsolgt af Tamra Rosanes?
Det pisser mig af tråden
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
Re: Det pisser mig af tråden
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
- Konsulenten
- Superliga

- Favoritspiller: Steve-Dave
- Geografisk sted: Frederiksberg
Pas på blodtrykket. Må jeg anbefale dig at falde til ro ved at proppe dåser op i røven på diverse dyr, eller hvad der nu ellers plejer at virke afslappende for dig.MrBangDK skrev:
Hvad med for en gang skyld at lukke fissen, når du ikke har noget relevant at byde ind med?
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Lindvang, Konsulenten og Martin pisser mig ufatteligt meget af!!!Lindvang skrev:Ikke så grimme ord, Bang, det er meget ukristeligt!
Ska' vi hak'?
MrBangDK pisser mig af!
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
You just made the list!Dot Bot skrev:MrBangDK pisser mig af!

når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
-
Elegia
ad artiklen i Information:Lindvang skrev:Du nægter jo åbenlyst at forholde dig til fakta i dit forsøg på at sværte en gruppe mennesker, der kæmper hårdt for anstændighed og ministeransvar! Og finder du ikke disse menneskers skæbne alvorligere end burkaforbud og kamphundeproblematik, så siger det vel bare alt. Vi ligger meget fjernt i menneskesyn og -opfattelse samt dét at tage vare på andre og så er den vel ikke meget længere.
Lidt læsning til morgenkaffen:
http://www.information.dk/204718
Hvis det står til troende, at Søren Pind bevidst har "valgt" at misforstå informationerne fra Rigspolitiets Udlændingeafdeling, pisser det mig i høj grad af.
Og uden at det skal lyde som et forsvar for, at Søren Pind har "valgt" at misforstå informationer og derefter viderebragt dem (et forhold jeg alligevel ingenlunde kan undskylde), er det også mere det principielle i præsten og hans ledsageres opførsel, jeg er imod.
I håb om at min pointe vækker gehør, vil jeg rykke den herop og svare på resten af indlægget nedenfor:
Jeg har naturligvis intet imod den gruppe af søde mennesker, der ønsker at hjælpe disse irakere.
Hvad jeg ikke forstår er, hvorfor disse 282 mennesker skulle være så langt mere fortryllende fantastiske end så mange andre mennesker – også her til lands – der hver dag har det ad helvede til.
Hvorfor skal der pludselig marcheres på gaderne, oprettes hjemmesider og andet til fordel for disse mennesker, når ældre, svage, syge og handicappede hver dag har det skidt i Danmark?
Mit klare bud er, at det er fordi, at en gruppe – anført af bl.a. ham præsten – har set deres snit til samtidig at aflevere et politiske budskab med denne sag. Et budskab som det ville være svært at få ud i medierne, hvis man ”bare” beskæftigede sig med at lette livet for fx psykisk syge hver dag.
Og dét finder jeg uappetitligt.
Da jeg kender dit politiske standpunkt – og endvidere må skuffe dig med, at det ligger uhyggeligt tæt på mit eget – ved jeg, at du er bekendt med, at der er masser af anden uretfærdighed eller bare elendighed at tage fat på.
Hvor har disse 100% good guy-godhjertede præster været i alle disse sager?
Tilbage til dit indlæg:
Hvordan du får kamphunde og burkaer ind i debatten forstår jeg ikke. Men det siger åbenbart alt for dig, og så må det vel være tilfredsstillende på en måde.
Jeg tror ikke, det er i menneskesyn, vi ligger langt fra hinanden, med derimod selvopfattelse.
Jeg har ikke nægtet at forholde mig til noget som helst, men var ikke bekendt med Information-artiklen før, du sendte linket i dag. Tværtom var det såmænd dig selv, der fejede faktuelle citater af banen ved henkastet at skrive, at Kristeligt Dagblad ikke havde nuance nok...
P.S.: Nu bliver der skudt efter manglende nuancer i både B.T. og Kristeligt Dagblad, så man KUNNE jo komme med en vittig kommentar om, hvor nuanceret Information(!) af alle aviser lige er, men eftersom det åbenbart denne gang er dem, der har ret, må jeg hellere lade være.
P.P.S.: For en god ordens skyld: jeg har pr. d.d. aldrig stemt på et af regeringspartierne og har heller ikke umiddelbare planer om det. Videre er jeg heller ikke religiøs men derimod agnostiker.
Hvad er "det mest veldokumenterede faktum i verden"?limey skrev:I stedet for at benægte det mest veldokumenterede faktum i verden, holder de det religiøse i det rum hvor det hører til, nemlig som en moralsk overbygning eller en "guideline to decency" om man vil.
// gwailo
- Walther
- 1. div

- Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
- Geografisk sted: 9000
Chuck Norris er det mest veldokumenterede faktum i verden.gwailo skrev:Hvad er "det mest veldokumenterede faktum i verden"?limey skrev:I stedet for at benægte det mest veldokumenterede faktum i verden, holder de det religiøse i det rum hvor det hører til, nemlig som en moralsk overbygning eller en "guideline to decency" om man vil.
Og det pisser mig af at du ikke er klar over det.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein
- Albert Einstein
- Steve-Dave
- Landshold

Tror du på en almægtig Gud, Gwailo?gwailo skrev:Hvad er "det mest veldokumenterede faktum i verden"?limey skrev:I stedet for at benægte det mest veldokumenterede faktum i verden, holder de det religiøse i det rum hvor det hører til, nemlig som en moralsk overbygning eller en "guideline to decency" om man vil.
Ja.Steve-Dave skrev:Tror du på en almægtig Gud, Gwailo?gwailo skrev:Hvad er "det mest veldokumenterede faktum i verden"?limey skrev:I stedet for at benægte det mest veldokumenterede faktum i verden, holder de det religiøse i det rum hvor det hører til, nemlig som en moralsk overbygning eller en "guideline to decency" om man vil.
// gwailo
- Steve-Dave
- Landshold

Hvordan forholder du dig til det onde, der sker i verden? Hvis der findes en almægtig Gud, er denne vel ansvarlig for, at der sker ondt i verden?Steve-Dave skrev:Ja.gwailo skrev:Tror du på en almægtig Gud, Gwailo?
- Sven Tveskæg
- Landshold

- Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld
STOP NU FOR HELVEDE MED AT DEBATTERE I DENNE TRÅD!!!!
Opret nu en tråd og lad denne tråd være hvad den er - en tråd hvor man kan fortælle alt hvad der pisser en af uden at det skal kommenteres af andre!
Opret nu en tråd og lad denne tråd være hvad den er - en tråd hvor man kan fortælle alt hvad der pisser en af uden at det skal kommenteres af andre!
Det er, at verden befinder sig i en lang række konstante aktive processer, som gør at livet eksempelvis udvikler og forandrer sig konstant for på den måde at tilpasse sig det miljø det befinder sig i. Det kan man se hvis man kigger på noget så banalt som en klat mug, som over et par dage forandrer sig til noget andet, eksempelvis pga. ydre omstændigheder som luftfugtighed osv. Det er med den forståelse at alle naturvidenskaberne opererer igennem, fra kvantefysik til geologi over til mikrobiologi og genforskning - altså den klassiske positivistiske erkendelseslære, hvor alt kan måles, vejes eller bevises.gwailo skrev:Hvad er "det mest veldokumenterede faktum i verden"?limey skrev:I stedet for at benægte det mest veldokumenterede faktum i verden, holder de det religiøse i det rum hvor det hører til, nemlig som en moralsk overbygning eller en "guideline to decency" om man vil.
Denne videnskabsgren bør efter min mening adskilles helt fra det teologiske område (som ellers er helt vildt spændende), - ellers bliver det noget værre rod.
Rart at høre at der er andre der - sikkert i deres ungkarleliv - har filosoferet over opvasken fremfor at tage den, eller måske endda gamle madvarer i køleskabet.limey skrev: Det er, at verden befinder sig i en lang række konstante aktive processer, som gør at livet eksempelvis udvikler og forandrer sig konstant for på den måde at tilpasse sig det miljø det befinder sig i. Det kan man se hvis man kigger på noget så banalt som en klat mug, som over et par dage forandrer sig til noget andet, eksempelvis pga. ydre omstændigheder som luftfugtighed osv. Det er med den forståelse at alle naturvidenskaberne opererer igennem, fra kvantefysik til geologi over til mikrobiologi og genforskning - altså den klassiske positivistiske erkendelseslære, hvor alt kan måles, vejes eller bevises.
Denne videnskabsgren bør efter min mening adskilles helt fra det teologiske område (som ellers er helt vildt spændende), - ellers bliver det noget værre rod.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- MichaelLarsen
- Landshold

Et par ostemadder burde snart være på sin plads i denne tråd - det pisser mig af, at man ikke fatter Sven Tveskægs budskab 
Non scholae, sed vitae discimus
Hm...MichaelLarsen skrev:Et par ostemadder burde snart være på sin plads i denne tråd - det pisser mig af, at man ikke fatter Sven Tveskægs budskab
Hvor meget off-topic kan man være i denne tråd.Boardindeks » Off Topic » Diverse
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Steve-Dave
- Landshold

MichaelLarsen skrev:Et par ostemadder burde snart være på sin plads i denne tråd - det pisser mig af, at man ikke fatter Sven Tveskægs budskab
- MichaelLarsen
- Landshold

Points taken

Steve-Dave varmt luft går ikke i det pisser mig af trådenPastorius skrev:Hm...MichaelLarsen skrev:Et par ostemadder burde snart være på sin plads i denne tråd - det pisser mig af, at man ikke fatter Sven Tveskægs budskabHvor meget off-topic kan man være i denne tråd.Boardindeks » Off Topic » Diverse
Non scholae, sed vitae discimus
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
At en kontrollør nu skal gå rundt resten af sine dage, med 3 manglende fingre, pga. retarderede OBere.
Føj for satan!
Føj for satan!