musik

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Kzpr
Landshold
Landshold
Geografisk sted: 9k
Kontakt:

Re: musik

Indlæg af Kzpr » 11. mar 2010, 22:23

Metal'n Roll skrev:Lamb Of God har tidligere været oppe og vende i denne tråd.. Først af metal-eksperten Coma, der mente Lamb Of God var mere MTV-like end han 36 Crazyfists, og senere nogle rystende bemærkninger om skod-hed og Gandalf lookalike fra skuffede Metallica-fans der så dem varme op i Horsens eller Herning hvor fanden det var?...

I denne uge spillede dette "skod"-band så i Vega som hovednavn, hvor de alligevel formåede at sælge hver en billet rup & stup til stor frustration for dem der ikke var så hurtigt ude.. :(

Lamb Of God er intet mindre end guder, og ligger helt sikkert i min top 5 over absolut sejhed.. Derfor er jeg nu på vej mod Malmö, hvor vi kraft-peter-vælte-mæ skal ryste noget garn og tylle nogle bajare.. YEEEEAH! \m/ \m/

Selvom du ikke lige er særlig wild mæ det der hævi, så ta nu lige at hør det alligevel! Det er fandme så fedt det her, at man skal være ualmindelig lukket af for nyt input, for ikke at vippe lidt med foden af det..
Du ønskes god koncert... Var selv i Vega og var absolut ikke skuffet... ;)
we'll always go down fighting....

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Indlæg af Metal'n Roll » 12. mar 2010, 10:13

Kzpr skrev:
Metal'n Roll skrev:Lamb Of God har tidligere været oppe og vende i denne tråd.. Først af metal-eksperten Coma, der mente Lamb Of God var mere MTV-like end han 36 Crazyfists, og senere nogle rystende bemærkninger om skod-hed og Gandalf lookalike fra skuffede Metallica-fans der så dem varme op i Horsens eller Herning hvor fanden det var?...

I denne uge spillede dette "skod"-band så i Vega som hovednavn, hvor de alligevel formåede at sælge hver en billet rup & stup til stor frustration for dem der ikke var så hurtigt ude.. :(

Lamb Of God er intet mindre end guder, og ligger helt sikkert i min top 5 over absolut sejhed.. Derfor er jeg nu på vej mod Malmö, hvor vi kraft-peter-vælte-mæ skal ryste noget garn og tylle nogle bajare.. YEEEEAH! \m/ \m/

Selvom du ikke lige er særlig wild mæ det der hævi, så ta nu lige at hør det alligevel! Det er fandme så fedt det her, at man skal være ualmindelig lukket af for nyt input, for ikke at vippe lidt med foden af det..
Du ønskes god koncert... Var selv i Vega og var absolut ikke skuffet... ;)
God Suffocation-koncert til dig også \m/
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar

Indlæg af Metal'n Roll » 12. mar 2010, 10:16

Martin skrev:
Summer Slaughter 2009? Var det ikke der, der også var cage-match imellem Hulk Hogan og The Undertaker, samt en tag-team med Rick Flair/Million Dollar Man og Ultimate Warrior/British Bulldog?
Du kan tydeligvis ikke din wrestlin'... Sej wrestling stoppede i øvrigt også i starten af 90'erne ...
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
Quentin T
1. div
1. div
Geografisk sted: 9000

Indlæg af Quentin T » 12. mar 2010, 14:26

Studenterhuset i aften står i rockens tegn.
Savner Strandli!

Brugeravatar
Sille
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Nummer Ib
Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde

Indlæg af Sille » 12. mar 2010, 15:19

Jeg skal have lavet mig en playliste til en Science Fiction Fest men jeg mangler lidt inspiration til hvad den skal indeholde af musik... forslag modtages derfor gerne :D

Pt. indeholder den lidt Daftpunk, Von Südenfed, The Prodigy, Crystal Castles, Major Lazer, The Knife, Santogold m.m.
- Sille

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 12. mar 2010, 15:49

Sille skrev:Jeg skal have lavet mig en playliste til en Science Fiction Fest men jeg mangler lidt inspiration til hvad den skal indeholde af musik... forslag modtages derfor gerne :D

Pt. indeholder den lidt Daftpunk, Von Südenfed, The Prodigy, Crystal Castles, Major Lazer, The Knife, Santogold m.m.
Du kan godt finde noget passende med Faithless
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold

Indlæg af Steve-Dave » 13. mar 2010, 16:15

Na,na,na,na,na,na,na...

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 13. mar 2010, 20:12

Steve-Dave skrev:
Na,na,na,na,na,na,na...
ha ha ha... Noget af det værste lip sync nogensinde.. Russerne ka' det lort!!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 13. mar 2010, 22:30

Der er vel en grund til mit nick. Ingen over, ingen ved siden af!

Øverste link på youtube:

...og lidt for bas-nørderne:

Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar

Indlæg af Metal'n Roll » 17. mar 2010, 09:53

Airbourne spillede i søndags årets fedeste koncert i Pumpehuset.. Det er 3.gang jeg ser dem live, og jeg kunne kun bekræfte mig selv i at det uden tvivl er det fedeste liveband i verden. De SKAL ses... Rock'n roll ud over alle grænser...

Jeg optog lidt bider fra den, som I skulle tage at tjekke ud..

Elegia

Indlæg af Elegia » 17. mar 2010, 10:16

Metal'n Roll skrev:Airbourne spillede i søndags årets fedeste koncert i Pumpehuset.. Det er 3.gang jeg ser dem live, og jeg kunne kun bekræfte mig selv i at det uden tvivl er det fedeste liveband i verden. De SKAL ses... Rock'n roll ud over alle grænser...

Jeg optog lidt bider fra den, som I skulle tage at tjekke ud..

Jeg skal vist på albumshopping...

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 17. mar 2010, 10:38

Metal'n Roll skrev:Airbourne spillede i søndags årets fedeste koncert i Pumpehuset.. Det er 3.gang jeg ser dem live, og jeg kunne kun bekræfte mig selv i at det uden tvivl er det fedeste liveband i verden. De SKAL ses... Rock'n roll ud over alle grænser...
Det lyder meget tæt op af AC/DC som de lød i halvfjerdserne - ganske udmærket.

Brugeravatar
9000guldglans
Allstar
Allstar

Indlæg af 9000guldglans » 4. apr 2010, 12:52

Kzpr skrev:uhh, næste mandag i Århus ;)

Så kan boogie-metal godt gå hjem og ligge sig....
Åh jeg bliver hevet 15 år tilbage. Fed tråd i de rigtige mængder (alderen trykker mig lidt)

Brugeravatar
9000guldglans
Allstar
Allstar

Indlæg af 9000guldglans » 4. apr 2010, 13:11

Coma skrev:mit slår Metal dude der slet ikke lever op til hans navn!

Jeg elsker bare det her nummer, det er så beskidt, ondt, råt, og sammetid med en smuk pasage. Lyrik mæssigt er vi også højt oppe, giver dog ikke meget mening at tage numret ud af helheden fra albummet.. Men for satan hvor den sang gør mig lykkelig!!

Alt for rodet lydbillede. Og den smukke passage til sidst du hentyder til, lyder som hvis jeg selv får forvildet en trompet ind i kæften. Vildt 2 mennesker kan ha så vidt forskellige meninger om samme ting, for jeg synes alt i alt det nummer der er knald hamrende dårligt og noget som helt sikkert kunne bruges med stor succes som tortur.

Hvis du ikke allerede har den så gå ud og få fat i Napalm Death skiven Harmony Corruption. Det er virkeligt et masterpiece der aldrig bliver glemt

Brugeravatar
9000guldglans
Allstar
Allstar

Indlæg af 9000guldglans » 4. apr 2010, 13:18

Fuldstændig sindsygt så meget Slayer man kan høre de gutter er vokset op med. Meget af nummeret Now you've got something to die for er i hvert fald meget inspireret for ikke at sige kopieret. Ellers fin hegn, dog lyder forsangeren lidt for meget som en sur damehund til min smag.

LKH
Ynglinge
Ynglinge
Geografisk sted: Hjallerup..

Indlæg af LKH » 5. apr 2010, 13:33

Helt ærligt.. gå nu væk med alt jeres mystiske rock.. :D

VÆRSÅGOD:

http://www.youtube.com/watch?v=UmjXY1BDMEA" onclick="window.open(this.href);return false;
Når Man. Utd. spiller deres bedste er jeg tæt på orgasme - Gianluca Vialli

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 6. apr 2010, 20:03

alternativ musikanmeldelse:

Billede
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar

Indlæg af Metal'n Roll » 6. apr 2010, 20:43

limey skrev:
Det lyder meget tæt op af AC/DC som de lød i halvfjerdserne - ganske udmærket.
Og så slås de for Rock'n Roll !!!

Brugeravatar
Sille
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Nummer Ib
Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde

Indlæg af Sille » 7. apr 2010, 16:24

- Sille

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 7. apr 2010, 16:44

Dette er vist blevet rocktråden, jeg er mere til det lidt ældre og poppede musik (Stock, Aitken & Waterman):

Besvar