yes!Konsulenten skrev:Heldigt du har et Tom Jones kasettebånd inden for rækkevidde til at dulme øresmerterne.Provst i Brovst skrev:Når jeg er er ude at køre i min pick-up truck og GaGa kommer i bilradion så rækker jeg ud efter haglbøssen i gunracken.
Fcking dance action det er baaad på den rægtig dårlige måde. Det har intet med at det er popmusik, som også er godt, men at det er vildt dårlig pop.
musik
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Re: musik
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
The Floor is made of lava - 5-vice (Saint Pauli Remix) - pisse feeeedt. Der er lidt Justice over det.
- Metal'n Roll
- Allstar

- Favoritspiller: Patrik Kristensen
- Geografisk sted: Aal'eren
Hitler har også lavet et helt fantastisk nummer, der handler om at følge sit hjerte, og gøre noget ud af det man er født for.. 
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"
Nu vi er inde på nazister, så er denne her nu altid sjov 
- Metal'n Roll
- Allstar

- Favoritspiller: Patrik Kristensen
- Geografisk sted: Aal'eren
Nu er Dansk Folkeparti ikke nazister, det er bare noget den yderste venstrefløj siger, enten hvis de ikke har forstand på politik, men har et sejt autonomt og anarkistisk image, der gør at man skal sige den slags til sine venner og DSB-facader, eller fordi det er verdens letteste 'trumf' i enhver diskussion man halter bagefter i...Tik skrev:Nu vi er inde på nazister...
Men her et fe covernummer, for at holde os til trådens emne
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Kan man ikke købe endags billetter igen i år til Roskilde??
Seriøst fedt de har fået Prodigy med igen.
Det fede ved deres musik er at man ikke rigtig kan kategorisere det som en bestemt lyd og de bringer masser af energi ind i deres lydmur.
Seriøst fedt de har fået Prodigy med igen.
Det fede ved deres musik er at man ikke rigtig kan kategorisere det som en bestemt lyd og de bringer masser af energi ind i deres lydmur.
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
Selvfølgelig kan man det! Lyden falder ind under kategorien: "Repetitiv, enerverende musik fra 90'erne"Elscorpio skrev:Det fede ved deres musik er at man ikke rigtig kan kategorisere det som en bestemt lyd og de bringer masser af energi ind i deres lydmur.
De har reelt set kun lavet en ok plade (Jilted Generation) og kun et virkelig godt nummer (Voodoo People), resten er gammel vin på nogle nye flasker i en grad der ville få AC/DC til at krumme tæer. De har jo seriøst ikke bevæget sig ud af stedet siden d. 14 september 1994.
(Correct me if I'm wrong)
Live er de helt sikkert ganske underholdende, men jeg kunne ALDRIG finde på at høre det derhjemme - Så hellere en 8 timers schooling i dødsmetalens finere nuancer af Coma!
*EDIT ved gennemsyn af videoerne kan jeg ikke undgå at sammenligne det lidt med DJ Alligator?
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
- Elscorpio
- Allstar

- Kontakt:
Det er jeg så bestemt ikke enig med dig, men man har jo hver sin smag.Martin skrev:Selvfølgelig kan man det! Lyden falder ind under kategorien: "Repetitiv, enerverende musik fra 90'erne"Elscorpio skrev:Det fede ved deres musik er at man ikke rigtig kan kategorisere det som en bestemt lyd og de bringer masser af energi ind i deres lydmur.
De har reelt set kun lavet en ok plade (Jilted Generation) og kun et virkelig godt nummer (Voodoo People), resten er gammel vin på nogle nye flasker i en grad der ville få AC/DC til at krumme tæer. De har jo seriøst ikke bevæget sig ud af stedet siden d. 14 september 1994.
(Correct me if I'm wrong)
Live er de helt sikkert ganske underholdende, men jeg kunne ALDRIG finde på at høre det derhjemme - Så hellere en 8 timers schooling i dødsmetalens finere nuancer af Coma!
*EDIT ved gennemsyn af videoerne kan jeg ikke undgå at sammenligne det lidt med DJ Alligator?
Deres bedste plade er dog den første fra 91 IMHO.
- Nakken
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Larsen
- Geografisk sted: København
Hvis du er fesen.Kenneth K skrev:Slanted and Enchanted er fra '92.Elscorpio skrev:bedste plade er dog den første fra 91 IMHO.
Og jo, du kan købe endagsbillletter til Rosseren.
Altid AaB!
- Steve-Dave
- Landshold

Er det Pavement, der er indeni The Prodigy?Kenneth K skrev:Slanted and Enchanted er fra '92.Elscorpio skrev:bedste plade er dog den første fra 91 IMHO.
Jeg var lidt rigeligt bagstiv, da jeg læste Elscorpios indlæg, så jeg forstod det som 90'ernes bedste plade. Deraf Slanted and Enchanted-kommentaren.Steve-Dave skrev:Er det Pavement, der er indeni The Prodigy?Kenneth K skrev:Slanted and Enchanted er fra '92.Elscorpio skrev:bedste plade er dog den første fra 91 IMHO.
Men nej. Prodigy-drengene kan slet ikke rumme så meget awesomeness.
EDIT: Angående 90'er-plader kan Neutral Milk Hotel og Talk Talk godt komme med i betragtning også. Slut herfra.
- Martin
- Landshold

- Favoritspiller: Caca
- Geografisk sted: Hovedstaden
Sir Ian "Gandalf" Mckellen ranter om sexual gladiators og Stuart Price har produceret på nyt Scissor Sisters-nummer:
Ovenstående cover tager naturligvis prisen som det mest kampgay i lang tid.
Ovenstående cover tager naturligvis prisen som det mest kampgay i lang tid.
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away
Scissor Sisters burde aflives med en rusten ske, for at ødelægge en sang med Pink Floyd...
Hylder pt Arch Enemy, havde helt glemt hvor høj klasse dette band har. Det er jo klasser over så meget andet inden for samme genre.. KLassisk catchy Melo Død...I deres nyeste cd, er der godt nok noget mere "ren" guitar solo, men for satan, det rykker og holder stadig.. VILDERE ANGELA:: VILDERE!!!!!!
nå ja blondinen kan satme også brøle som en bjørn live... det er sku så smukt man næsten får en tåre i øjet..
Hylder pt Arch Enemy, havde helt glemt hvor høj klasse dette band har. Det er jo klasser over så meget andet inden for samme genre.. KLassisk catchy Melo Død...I deres nyeste cd, er der godt nok noget mere "ren" guitar solo, men for satan, det rykker og holder stadig.. VILDERE ANGELA:: VILDERE!!!!!!
nå ja blondinen kan satme også brøle som en bjørn live... det er sku så smukt man næsten får en tåre i øjet..
The Ocean - Heliocentric, seriøs kandidat til Årets album! For satan det er høj høj klasse! Der er dømt købe pligt!
Den Følsomme
Den dronede og vrede
Den Følsomme
Den dronede og vrede
man savner sku helt 90érne nu.. Henry er vild!
- Elscorpio
- Allstar

- Kontakt:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rollins_Band" onclick="window.open(this.href);return false;Coma skrev:man savner sku helt 90érne nu.. Henry er vild!
Jeg mener også de har spillet en enkelt gang på Roskilde, kan dog ikke huske hvilket år det var?
Elscorpio skrev:http://en.wikipedia.org/wiki/Rollins_Band" onclick="window.open(this.href);return false;Coma skrev:man savner sku helt 90érne nu.. Henry er vild!
Jeg mener også de har spillet en enkelt gang på Roskilde, kan dog ikke huske hvilket år det var?
Mener vi er tilbage i år 2000. Den gode mand fyrede den af fra Orange Scene. Fed koncert, som vist nok var dagen efter Pearl Jam tragedien.
Savner Strandli!