musik

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Re: musik

Indlæg af Martin » 23. jul 2010, 10:23

Klassisk Baltimore før det hele blev Bmore/Diplo:

Nestorklassiker med Blackstar og Common:

og denne überklassiker, som burde være den, der blev spillet hver gang istedet for fucking House of Pain:
Pharoahe Monch - Simon says
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 23. jul 2010, 22:10

Simon says. Klassiker...

Endnu en god, gammel jen..

Her er også et lint ''tungt'' track..

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 24. jul 2010, 22:57

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Simon-RS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Indlæg af Simon-RS » 25. jul 2010, 09:42

Virkelig en klassiker.

Dance - Rumour Said Fire
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 25. jul 2010, 22:46

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 26. jul 2010, 09:57

Helt igennem gennemført fedt nummer... :@
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 26. jul 2010, 17:48

MrBangDK skrev:

Helt igennem gennemført fedt nummer... :@
Fra de gode gamle dage hvor man pjækkede fra Gym for at stå i kø foran HMV for at få cd`en.... Altså FØR det store internet fjernede al spændingen :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 27. jul 2010, 22:13

Tråden må på rette spor igen.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 29. jul 2010, 23:20

Lidt Fatboy Slim:

Er det ikke Bootsie Collins der er med i den sidste?

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 30. jul 2010, 18:01

Køllen I Møllen skrev:
MrBangDK skrev:

Helt igennem gennemført fedt nummer...
Fra de gode gamle dage hvor man pjækkede fra Gym for at stå i kø foran HMV for at få cd`en.... Altså FØR det store internet fjernede al spændingen :)
Jeg købte den i Pladepusheren, som alt andet af mit gymnasie musik...

Men HMV var jo mere mainstream og havde sikkert alle Bon Jovies album, der var jo nogle der købte den form for musik, ikke også :P

Bevares jeg kunne da også gå i Stereo Studiet for at høre Minestrys, Jesus Built My Hotrod, for endnu engang at overveje om den skulle købes. Men ellers var det da kun Pladepusheren :innocent:

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 30. jul 2010, 18:46

Provst i Brovst skrev:
Køllen I Møllen skrev:
MrBangDK skrev:

Fra de gode gamle dage hvor man pjækkede fra Gym for at stå i kø foran HMV for at få cd`en.... Altså FØR det store internet fjernede al spændingen...

Men HMV var jo mere mainstream og havde sikkert alle Bon Jovies album, der var jo nogle der købte den form for musik, ikke også :P

Bevares jeg kunne da også gå i Stereo Studiet for at høre Minestrys, Jesus Built My Hotrod, for endnu engang at overveje om den skulle købes. Men ellers var det da kun Pladepusheren :innocent:
Pladepusheren åbnede vist først senere på dagen så hvis man skulle have omtalte cd hurtigst muligt måtte man jo "nøjes" med Hmv og iøvrigt spare 10-20 kr i forhold til Pladepusheren :)

Og jo, Bon Jovi i start-90`erne var klasse. Jeg kan ligeså godt springe ud...

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 30. jul 2010, 18:51

Køllen I Møllen skrev:
Provst i Brovst skrev:
Køllen I Møllen skrev:
MrBangDK skrev:

Fra de gode gamle dage hvor man pjækkede fra Gym for at stå i kø foran HMV for at få cd`en.... Altså FØR det store internet fjernede al spændingen...

Pladepusheren åbnede vist først senere på dagen så hvis man skulle have omtalte cd hurtigst muligt måtte man jo "nøjes" med Hmv og iøvrigt spare 10-20 kr i forhold til Pladepusheren :)

Og jo, Bon Jovi i start-90`erne var klasse. Jeg kan ligeså godt springe ud...
Billede

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 30. jul 2010, 19:23

Provst i Brovst skrev:
Køllen I Møllen skrev: Og jo, Bon Jovi i start-90`erne var klasse. Jeg kan ligeså godt springe ud...
Billede
:@

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 31. jul 2010, 11:06

Pladepusherens CD samling var da ikke noget at skrive hjem om. Det var til gengæld udvalget af vinylplader. Selv de små obskure, og i Europa ganske ukendte, amerikanske bluesmusikere kunne man finde på vinyl derinde, til undertegnedes store glæde.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 31. jul 2010, 11:56

Nå, det er længe siden, jeg har skrevet et eller andet åndssvagt i den her tråd. Så det vil jeg lige gøre.

Skulle det være gået nogen forbi, at Janelle Monáe og Ariel Pink de sidste par måneder har smidt nye plader på gaden, bør man gøre sig selv den tjeneste at give dem et lyt. Ariel Pink spiller desuden koncert på Loppen den 24. oktober og på Voxhall dagen efter.

Janelle Monáe:

Ariel Pink's Haunted Graffiti:

Fabbe
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Indlæg af Fabbe » 1. aug 2010, 06:27

Pladepusheren. Åh, skøn butik. Man måtte ryge derinde, mens man bladrede løs i udvalget (det er jeg nu som ikke-ryger glad for, at man ikke kan noget sted), og så kunne man altid få en kop lunken kaffe, der havde stået for længe på termokanden.

Mine 15-20 første lakridspizzaer blev købt i butikken, hvor jeg for øvrigt også var erhvervspraktikant i 9. klasse. Alt hvad jeg selv ville være, var pladepusher, he he, og det har jeg så prøvet at være en smule på fritidsbasis, men længere kommer det desværre nok aldrig.

Jeg elsker det, når jeg idag finder et brugt eksemplar, som bærer Pladepusherens lille gule klistermærke på bagsiden. Butikkens første indhaver kan tit ses på stadion. Jeg sagde engang til ham under kampen, at jeg savner hans butik, hvortil han svarede, at det gjorde han også selv, "men kun nogle gange..."

Lige på cd-området, så var de ene om at sælge bootleg-cd'er på et tidspunkt, hvor det var særlig hot. Men det har det heldigvis ikke været siden.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 1. aug 2010, 08:01

Jeg sidder lige og bliver lidt i tvivl om Pladepusheren - var det den der lå på hjørnet af Danmarksgade/Jernbanegade?
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. aug 2010, 08:44

MrBangDK skrev:Jeg sidder lige og bliver lidt i tvivl om Pladepusheren - var det den der lå på hjørnet af Danmarksgade/Jernbanegade?
Ja, i det nabolag. Men det var da vist ikke helt oppe ved Jernbanegade? Mener det var tættere på Vesterbro end på Jernbanegade...

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 1. aug 2010, 09:38

Fabbe
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Indlæg af Fabbe » 1. aug 2010, 15:38

Den har ligget to steder. Først i Jernbanegade, men for at få mere plads, så rundede den lige hjørnet og slog sig ned i det lokale, hvor der nu er cykelforretning. Jeg forestiller mig stadig, at der er lp-covers i vinduerne, når jeg går forbi.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Besvar