Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af thomasjn » 4. mar 2011, 14:53

Jeg synes det ret sjovt, at de inddrager Lynges citat fra efteråret. AaB i 2007 og AaB i efteråret 2010 er to vidt forskellige størrelser. Det kan være Lynge ikke har villet starte en offentlig debat i en tid, hvor der var masser af negative omtale at kæmpe med.

Men grundlæggende enig i, at FCM er et fuskerforetagende.

Hekler
2. div
2. div

Indlæg af Hekler » 10. mar 2011, 22:09

Mebega skrev: /Johan - der tror hekler er forelsket i sit eget spejlbillede.
Skyggen er rigeligt

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 10. mar 2011, 22:37

Hekler skrev:
Mebega skrev: /Johan - der tror hekler er forelsket i sit eget spejlbillede.
Skyggen er rigeligt
Masser af den? eller?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 16. mar 2011, 03:37

At fans af klubben som har omgået eller forsøgt at omgå alle nedskrevne som uskrevne regler har ondt i røven over, at vi fik Duncan. Det får en til at hade FCM!

http://www.black-wolves.com/b/1/96127.html?start=15" onclick="window.open(this.href);return false;

Mange at trådene på ovenstående forum er i øvrigt fyldt med guldkorn der kan sættes ind i "Det pisser mig af tråden" eller "Det får smilet frem tråden"

Brugeravatar
BBS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Dennis Marshall
Geografisk sted: Midtbyen

Indlæg af BBS » 17. mar 2011, 10:20

http://www.bold.dk/nyt/Investor-vil-lae ... o-kr-i-FCM" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja, så kan de da holde skuden oven vande et par år endnu.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 17. mar 2011, 10:49

Med Ørgårds indkøbspolitik er de hurtigt brugt, hvis de igen begynder at bruge 12-18 millioner på at lønne en spiller i Califf klassen eller bruge 20 millioner på en spiller i Borring klassen :-)

213
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Vejgaard

Indlæg af 213 » 17. mar 2011, 11:07

thomasjn skrev:Med Ørgårds indkøbspolitik er de hurtigt brugt, hvis de igen begynder at bruge 12-18 millioner på at lønne en spiller i Califf klassen eller bruge 20 millioner på en spiller i Borring klassen :-)
Sådan en historie får mig virkelig bare at ærge mig endnu over vores situation på nuværende tidspunkt. Det ser ud til at der er en helt uhørt stor interesse i at invistere i danske fodbold klubber - Abromich i FCK, Kasi i Brøndby/en ny klub og nu denne her historie om FCM. Man må sige at den direkte CL plads og kval til nr. 2 virkelig har gjort en forskel.

Hvis ikke vores tidligere ledelse havde været så komplet uduelige, og fucked så ekstremt meget op, kunne vi jo virkelig stå til i en gunstig position til at få et kommende storhold. Istedet må jo nøjes en tvungen og tvilsom aktieemision til eksisterende aktionærer udelukkende fordi det en 100 % nødvedigt for at sikre at vores klub overhovedet overlever. Trist.
Jeg elsker hele holdet og alle dets spillerer

213
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Vejgaard

Indlæg af 213 » 17. mar 2011, 11:43

213 skrev:
thomasjn skrev:Med Ørgårds indkøbspolitik er de hurtigt brugt, hvis de igen begynder at bruge 12-18 millioner på at lønne en spiller i Califf klassen eller bruge 20 millioner på en spiller i Borring klassen :-)
Sådan en historie får mig virkelig bare at ærge mig endnu over vores situation på nuværende tidspunkt. Det ser ud til at der er en helt uhørt stor interesse i at invistere i danske fodbold klubber - Abromich i FCK, Kasi i Brøndby/en ny klub og nu denne her historie om FCM. Man må sige at den direkte CL plads og kval til nr. 2 virkelig har gjort en forskel.

Hvis ikke vores tidligere ledelse havde været så komplet uduelige, og fucked så ekstremt meget op, kunne vi jo virkelig stå til i en gunstig position til at få et kommende storhold. Istedet må jo nøjes en tvungen og tvilsom aktieemision til eksisterende aktionærer udelukkende fordi det en 100 % nødvedigt for at sikre at vores klub overhovedet overlever. Trist.
At deres direktør så bagefter kommer med følgende udtaelse

- Det er derfor, vi snakker om 25 til 30 procent af aktiekapitalen. Der vil stadig være en klub i FC Midtjylland. Vi har et ansvar over for sponsorer og fans, og det er også noget af grunden til, at det her tænder mig. Det her er ikke en Abramovich-case, hvor FC Midtjylland bliver et legetøj for en rigmand, siger Søren Bach til tipsbladet.dk.

kan man jo kun griner af.
Jeg elsker hele holdet og alle dets spillerer

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 17. mar 2011, 13:12

FCM-fanformand er skeptisk: http://www.bold.dk/nyt/FCM-fanformand-er-skeptisk" onclick="window.open(this.href);return false;

- Jeg tror, alle fodboldfans gerne vil have pokaler i skabet, men jeg synes bare ikke, at det skal ske for enhver pris. Jeg kan godt lide, at FCM er en klub, der tager sig af sine fans og ikke bare er en benhård forretning, siger Mikkelsen til bold.dk

Tjaa.. Lad den nu ligge.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 4. apr 2011, 14:02

Indlæg fra Ulvegraven. Igen har de svært ved at holde sig nede på jorden:
NyX skrev:Kunne man gå videre og skabe indtryk af en klub med yderligere asiatiske relationer i europæisk fodbold så skaber man grobund for en symbolvirkning der imo kan skabe masser af penge i klubkassen. Et scenarie med 20.000 kinesere i FCM trøjer der følger 'deres' klub er vel ikke utænkeligt!
20.000 kinesiske FCM-fans? Helt sikkert... :D

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 4. apr 2011, 14:11

A_Strandfelt skrev:Indlæg fra Ulvegraven. Igen har de svært ved at holde sig nede på jorden:
NyX skrev:Kunne man gå videre og skabe indtryk af en klub med yderligere asiatiske relationer i europæisk fodbold så skaber man grobund for en symbolvirkning der imo kan skabe masser af penge i klubkassen. Et scenarie med 20.000 kinesere i FCM trøjer der følger 'deres' klub er vel ikke utænkeligt!
Det ville da være imponerende når man tænker på investoreren er fra Indien ;)
- Hvem sagde markedsføring?

Dog bør Herning nu bliver verdens centrum... Der er 1.000.000.000 mennesker i Indien, hvis bare de kan få 2-3% til at ville se bold i Herning er fremtiden sikret.... JEEESUS.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar

Indlæg af Holm-o1 » 4. apr 2011, 19:49

.... fordi de er bagud....
..

jensemand57
Allstar
Allstar

Indlæg af jensemand57 » 4. apr 2011, 21:17

jonas386 skrev:
A_Strandfelt skrev:Indlæg fra Ulvegraven. Igen har de svært ved at holde sig nede på jorden:

Dog bør Herning nu bliver verdens centrum... Der er 1.000.000.000 mennesker i Indien, hvis bare de kan få 2-3% til at ville se bold i Herning er fremtiden sikret.... JEEESUS.
Jeg er ikke bleg for at indrømme, at jeg faktisk håber, at AaB også får en så god en ledelse som de har i Herning, de forstår da at lave penge til virksomheden, gør man det i AaB? Hvis der kom en investor og lagde 100 mill. i AaB, vil jeg da tage imod slanterne med kyshånd.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 4. apr 2011, 23:19

jensemand57 skrev:
jonas386 skrev:

Jeg er ikke bleg for at indrømme, at jeg faktisk håber, at AaB også får en så god en ledelse som de har i Herning, de forstår da at lave penge til virksomheden, gør man det i AaB? Hvis der kom en investor og lagde 100 mill. i AaB, vil jeg da tage imod slanterne med kyshånd.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -millioner
At der er en gal pengemand, der kaster penge i FCM, er misundelsesværdigt, men det ændrer ikke på, at FCMs ledelse tilsyneladende heller ikke er økonomiske genier.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Lars QVIST Pedersen
1. div
1. div
Geografisk sted: Hvor laksen vender

Indlæg af Lars QVIST Pedersen » 4. apr 2011, 23:21

jensemand57 skrev: Jeg er ikke bleg for at indrømme, at jeg faktisk håber, at AaB også får en så god en ledelse som de har i Herning, de forstår da at lave penge til virksomheden, gør man det i AaB? Hvis der kom en investor og lagde 100 mill. i AaB, vil jeg da tage imod slanterne med kyshånd.
Ja for pokker da, for det ville give en masse luft i vores klub.

Forskellen på de to scenarier er bare, at:

AaB er en "kongeklub". En rigtig klub. Arbejderklub. Talentklub.

FCM er lort, menneskehandlere, tyveknægte, egern (men Glenn er en flot fyr).

Derfor er det endnu mere klamt, at der er nogen, der vil smide 100 mio. i lort. Men sådan en Inder er vel også vant til børnearbejde. Giver det mening - nej!
Konklusion: FCM er lort.
Aalborg er klassens frække dreng. Det er byen uden tandbøjle på.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 14. apr 2011, 20:54

Mit had til den klub kan ikke beskrives. Kuhn, Bak, Thygesen eller hvilken som helst lortespiller eller ansat i og for den lorteklub fortjener at få flået halsen midt over og skidt i hullet. Pis lorteforlorneklub!
Hader København!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 15. apr 2011, 03:47

alithebeast skrev:Mit had til den klub kan ikke beskrives. Kuhn, Bak, Thygesen eller hvilken som helst lortespiller eller ansat i og for den lorteklub fortjener at få flået halsen midt over og skidt i hullet. Pis lorteforlorneklub!
Udover Kuhn er jeg enig. Det smed AaB selv væk trods indsigelser fra det meste af Aalborg og Nordjylland.

Det er decideret useriøst at forsøge at gøre Kuhn til et hadeobjekt på dette board. Havde det ikke været for en snæversynet og firkantet Lynge(intet hate mod Lynge, men med Kuhn var jeg ikke enig) havde Kuhn været cheftræner og jeg er overbevist om, at AaB havde taget sig bedre ud i idag end hvad tilfældet er.

SimonJ
1. div
1. div

Indlæg af SimonJ » 15. apr 2011, 09:34

Jeg vil aldrig kunne have Allan Kuhn.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 15. apr 2011, 16:48

Nu hader jeg ikke Kuhn mere.
Hader København!

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Konsulenten » 16. apr 2011, 10:27

Disco-Glen og mesterkawerten Steinlein i spidsen for trænerteamet. Kunne de på en eller anden måde få plads til Fernando Olsen ville universet med sikkerhed eksplodere.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Besvar