"På" københavn ligefrem?sulakvelidze skrev:Det er man i Jylland, generelt. Men selvfølgelig er der undtagelser. På København er man generelt for doven. Jeg kender heldigvis for lidt til københavnerne til at fortælle om årsagen til denne dovenskab. Jeg kan bare konstatere, at det er sådan.Poker-One-Kenobi skrev:Det kan da ikke være i Aalborg du har oplevet andet, der er alle jo så gode til at tage fat?Provst i Brovst skrev:NÅR I ER PÅ McDoNALDS ELLERS LIGN. SÅ TAG FOR HELVEDE OG RYD OP EFTER JER!!!! DET ER LIGESOM PRINCIPPET I DET. IK' OSS??? FUCKING TÅBER.
Det pisser mig af tråden
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Re: Det pisser mig af tråden
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Rigtige jyder nægter at blive en del af København, derfor er man "på" københavn og ikke "i" København. Jyder kan også se hvor meget sejere vi er, derfor er vi altid ovenpå når vi skal plages med slumkvarteret kbh. Husk jeres vaccinationer inden turen går øst på.Poker-One-Kenobi skrev:"På" københavn ligefrem?sulakvelidze skrev:Det er man i Jylland, generelt. Men selvfølgelig er der undtagelser. På København er man generelt for doven. Jeg kender heldigvis for lidt til københavnerne til at fortælle om årsagen til denne dovenskab. Jeg kan bare konstatere, at det er sådan.Poker-One-Kenobi skrev:Det kan da ikke være i Aalborg du har oplevet andet, der er alle jo så gode til at tage fat?Provst i Brovst skrev:NÅR I ER PÅ McDoNALDS ELLERS LIGN. SÅ TAG FOR HELVEDE OG RYD OP EFTER JER!!!! DET ER LIGESOM PRINCIPPET I DET. IK' OSS??? FUCKING TÅBER.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Så når jyder er "på københavn" er de generelt for dovne? Københavnere bor vel i slummen?Provst i Brovst skrev:Rigtige jyder nægter at blive en del af København, derfor er man "på" københavn og ikke "i" København. Jyder kan også se hvor meget sejere vi er, derfor er vi altid ovenpå når vi skal plages med slumkvarteret kbh. Husk jeres vaccinationer inden turen går øst på.Poker-One-Kenobi skrev:"På" københavn ligefrem?sulakvelidze skrev:Det er man i Jylland, generelt. Men selvfølgelig er der undtagelser. På København er man generelt for doven. Jeg kender heldigvis for lidt til københavnerne til at fortælle om årsagen til denne dovenskab. Jeg kan bare konstatere, at det er sådan.Poker-One-Kenobi skrev:Det kan da ikke være i Aalborg du har oplevet andet, der er alle jo så gode til at tage fat?Provst i Brovst skrev:NÅR I ER PÅ McDoNALDS ELLERS LIGN. SÅ TAG FOR HELVEDE OG RYD OP EFTER JER!!!! DET ER LIGESOM PRINCIPPET I DET. IK' OSS??? FUCKING TÅBER.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Jøsses! Sulakvelidze har godt nok kørt dig rundt, hva? Tag en slapper, m'kay?Poker-One-Kenobi skrev:Så når jyder er "på københavn" er de generelt for dovne? Københavnere bor vel i slummen?Provst i Brovst skrev:Rigtige jyder nægter at blive en del af København, derfor er man "på" københavn og ikke "i" København. Jyder kan også se hvor meget sejere vi er, derfor er vi altid ovenpå når vi skal plages med slumkvarteret kbh. Husk jeres vaccinationer inden turen går øst på.Poker-One-Kenobi skrev:"På" københavn ligefrem?sulakvelidze skrev:Det er man i Jylland, generelt. Men selvfølgelig er der undtagelser. På København er man generelt for doven. Jeg kender heldigvis for lidt til københavnerne til at fortælle om årsagen til denne dovenskab. Jeg kan bare konstatere, at det er sådan.Poker-One-Kenobi skrev:Det kan da ikke være i Aalborg du har oplevet andet, der er alle jo så gode til at tage fat?Provst i Brovst skrev:NÅR I ER PÅ McDoNALDS ELLERS LIGN. SÅ TAG FOR HELVEDE OG RYD OP EFTER JER!!!! DET ER LIGESOM PRINCIPPET I DET. IK' OSS??? FUCKING TÅBER.
SLap af med det her nummer, det er fra de goode old days
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Jeg prøver blot at forstå, eftersom i jo ved så meget mere om københavnere og den by de bor i/på.
Akkurat som du ved så meget om os og jyder generelt??Poker-One-Kenobi skrev:Jeg prøver blot at forstå, eftersom i jo ved så meget mere om københavnere og den by de bor i/på.
-
Lindvang
Kildeparken en ganske almindelig lørdag formiddag efter en fredag med godt vejr:

Uploaded with ImageShack.us

Åh, for helvede. Hvor er det her et lavt niveau. Selv for denne tråd.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Ja, det er fedt, ikke?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Lindvang skrev:Kildeparken en ganske almindelig lørdag formiddag efter en fredag med godt vejr:
Provst i Brovst:
Næste gang du er udenfor en dør så åben øjnene og se hvor beskidt København er.
Jeg er sjældent i kbh, heldigvis, men når jeg er så slår det mig hvergang hvor beskidt og hvor meget skrald der der flyver rundt i vinden.
- Magic
- Allstar

- Favoritspiller: Frank Strandli
- Geografisk sted: Amager
Touche! 
Godt hjulpet på vej af sigøjnere, der tømmer hver eneste skraldespand i søgen efter flasker og dåser. Ikke at det skal være en undskyldning for alt svineriet, men det har bestemt ikke gjort oprydningen eller den gode orden nemmere.Lindvang skrev:http://www.dr.dk/P4/Nord/Nyheder/Aalbor ... 053527.htm
Det var i hvert fald hvad naboer til div. parker kunne berette efter ovenstående problem blev kendt.
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Sigøjnere og turister fra København.tegner skrev:Godt hjulpet på vej af sigøjnere, der tømmer hver eneste skraldespand i søgen efter flasker og dåser. Ikke at det skal være en undskyldning for alt svineriet, men det har bestemt ikke gjort oprydningen eller den gode orden nemmere.Lindvang skrev:http://www.dr.dk/P4/Nord/Nyheder/Aalbor ... 053527.htm
Det var i hvert fald hvad naboer til div. parker kunne berette efter ovenstående problem blev kendt.
Gid det kun var sigøjnerne der kom herop...jernskjorten skrev:Sigøjnere og turister fra København.tegner skrev:Godt hjulpet på vej af sigøjnere, der tømmer hver eneste skraldespand i søgen efter flasker og dåser. Ikke at det skal være en undskyldning for alt svineriet, men det har bestemt ikke gjort oprydningen eller den gode orden nemmere.Lindvang skrev:http://www.dr.dk/P4/Nord/Nyheder/Aalbor ... 053527.htm
For en god ordens skyld, skal det da også lige påpeges, at Kildeparken langt fra ser sådan ud, hver eneste ganske alm. lørdag formiddag.
Nevermind,...vi kommer næppe til at elske København - og dens indbyggere - ligesom vi ikke stopper med at elske Aalborg, og dens indbyggere. Heller ikke hvis vi skulle flytte herfra,...hvilket iøvrigt er fuldstændig urealistisk..!!
Nevermind,...vi kommer næppe til at elske København - og dens indbyggere - ligesom vi ikke stopper med at elske Aalborg, og dens indbyggere. Heller ikke hvis vi skulle flytte herfra,...hvilket iøvrigt er fuldstændig urealistisk..!!
-
RufusTheDog
Og i den sammenhæng, er det også værd at nævne at der faktisk bor en håndfuld eller to, fornuftige AaB fans i kbh som ikke har noget behov for at fremhæve kbh mens de er nedladende over for den by/landsdel, hvor deres yndlingshold kommer fra. A dying breed - men de eksistere.tegner skrev:For en god ordens skyld, skal det da også lige påpeges, at Kildeparken langt fra ser sådan ud, hver eneste ganske alm. lørdag formiddag.
-
Haveplanten
- Miniput

Det pisser mig af at sider som http://www.24h7diet.com" onclick="window.open(this.href);return false; kun har sendt halvdelen af hvad jeg har bestilt. :-/ Men heldigivs eftersender de vist resten i morgen.
Og så pisser min kæreste mig af. At hun evigt og altid skal skabe sig og gå op i en spids over de mindste ting. Det pisser mig af at hun nu vil til at sælge hus og tis og lort - uden tanke for hvor mange timer jeg har brugt på at gøre det i stand, for at vi kunne få et fælles godt hjem. Nu er de timer spildt og taber masser af penge på salget af huset.
Og så pisser min kæreste mig af. At hun evigt og altid skal skabe sig og gå op i en spids over de mindste ting. Det pisser mig af at hun nu vil til at sælge hus og tis og lort - uden tanke for hvor mange timer jeg har brugt på at gøre det i stand, for at vi kunne få et fælles godt hjem. Nu er de timer spildt og taber masser af penge på salget af huset.
Din stakkel,...bare vent til trunten bliver din kone..!!Haveplanten skrev:Og så pisser min kæreste mig af. At hun evigt og altid skal skabe sig og gå op i en spids over de mindste ting
-
Lindvang
Det pisser mig af tråden
Tak;-)RufusTheDog skrev:Og i den sammenhæng, er det også værd at nævne at der faktisk bor en håndfuld eller to, fornuftige AaB fans i kbh som ikke har noget behov for at fremhæve kbh mens de er nedladende over for den by/landsdel, hvor deres yndlingshold kommer fra. A dying breed - men de eksistere.tegner skrev:For en god ordens skyld, skal det da også lige påpeges, at Kildeparken langt fra ser sådan ud, hver eneste ganske alm. lørdag formiddag.