Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Thorshauge

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Thorshauge » 11. jul 2011, 16:56

Denne udgave af supporteren :thumbsup: - Kæft det er lækker læsning for en AaB mand på sommerferie! Synd der ikke også produceres et par romaner om AaB...

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 12. jul 2011, 14:35

At jeg har fået fingre i en flaske Laphroaig Quater Cask til billige penge :)
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

-Larsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af -Larsen » 12. jul 2011, 20:07

At 'det pisser mig af'-tråden, er dobbelt så lang, som denne.

Brugeravatar
Dingo
1. div
1. div
Favoritspiller: Kjetil Wæhler
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Dingo » 12. jul 2011, 23:34

http://www.sporten.dk/fodbold/fcm-er-back-in-black" onclick="window.open(this.href);return false;

Kristian Bak for altid smilet frem hos mig, for altid at være ufrivillig komisk

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Indlæg af Lindmark » 13. jul 2011, 11:41

Stem på Sæsonens AaB'er!

Der er mulighed for at stemme for "Magnus Perhrson" som Sæsonens Store Helt. Magnus For The Win :P
Lindmark / Vendelbokartellet

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 15. jul 2011, 09:39

At jeg om fem timer tager herned i svigerforældrenes lejlighed i tre uger og dyrker fred og ro:

Billede

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 15. jul 2011, 11:03

At Lindvang skal til Tyrkiet i tre uger - forhåbentligt uden internet ;)
Ska' vi hak'?

Thorshauge

Indlæg af Thorshauge » 15. jul 2011, 11:15

Kim's Kitchen :thumbsup:

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 15. jul 2011, 18:39

Der er sgu snart ferie og en ny start venter... YES SIR!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

NeverDefeated

Indlæg af NeverDefeated » 16. jul 2011, 16:18

At nogen tror, at Jeppe Curth kan lave flere mål i efterårssæsonen, end han har gjort i 4 ud af 6 sæsoner i AaB samlet.

Der er større chance for at Lindvang bliver kærester med Ole Sohn.

Og så selvfølgelig at der i aften er RAW warmup på Vesterå, samt at jeg snart skal se Skandinaviens bedste fans præstere igen.

RufusTheDog

Indlæg af RufusTheDog » 16. jul 2011, 16:33

NeverDefeated skrev:At nogen tror, at Jeppe Curth kan lave flere mål i efterårssæsonen, end han har gjort i 4 ud af 6 sæsoner i AaB samlet.

Der er større chance for at Lindvang bliver kærester med Ole Sohn.

Og så selvfølgelig at der i aften er RAW warmup på Vesterå, samt at jeg snart skal se Skandinaviens bedste fans præstere igen.
Lucky bastard. Jeg er også ved at kigge på tur til Södermalm. Hvornår tager du afsted?

NeverDefeated

Indlæg af NeverDefeated » 16. jul 2011, 17:56

RufusTheDog skrev: Lucky bastard. Jeg er også ved at kigge på tur til Södermalm. Hvornår tager du afsted?
Midt i september, regner jeg med. Og så måske permanent fra november, hvis alt klapper og jeg får taget mig sammen. Hellere dét end at rende rundt som en hovedløs kylling herhjemme og lede efter arbejde :-)

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.

Indlæg af Walther » 16. jul 2011, 19:47

... at http://www.90minutter.dk" onclick="window.open(this.href);return false; gætter på følgende opstilling til søndagens kamp:

Nicolai Larsen
Kasper Bøgelund – Jens-Kristian Sørensen – Kjetil Wæhler – Patrick Kristensen
Chris Rolfe – Thomas Augustinussen – Louay Chanko – Anders Due
Nicklas Helenius – Jeppe Curth
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 16. jul 2011, 21:30

Brightons hjemmebane ramt af mågeklatter:

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... seats.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af jernskjorten » 16. jul 2011, 23:12

At se tåbelige kvindfolk stå og tude over en aflyst Take That-koncert.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 17. jul 2011, 08:37

jernskjorten skrev:At se tåbelige kvindfolk stå og tude over en aflyst Take That-koncert.
Vildt komisk, hvor mange gange har man ikke hørt en eller anden trunte sige "det er jo bare fodbold" når man har været bare en lille smule nedtrykt over at tabe en pokalfinale eller ryge ud på straffespark i Europa League! Når det så er en flok afdankede has-beens som afløser en koncert pga sygdom, så ønsker damerne dem direkte i helvede imens de står og tuder foran en tom parken.

Elegia

Indlæg af Elegia » 17. jul 2011, 09:38

…at læse interviewet ”Lad os smide skyklapperne” med AGF-træner Peter Sørensen i Weekendavisen (#28, 15. juli 2011).

Af ophavsretlige grunde må jeg ikke gengive det her, men essensen videregives måske meget godt med dette citat:

»Det kan være et problem, at der er mange fodboldspillere og trænere, som kun interesserer sig for fodbold. Ikke fordi man nødvendigvis bliver et bedre menneske af at læse Dostojevskijs samlede værker. Men dette at man kender til andre forhold i tilværelsen end, hvad der lige handler om fodbold, bidrager kun til at gøre vores miljø rigere. Lad os smide skyklapperne og blive udfordret! Det er sigende, at vi i fodbolden i disse år falder på halen over »den moderne trænertype«. Han defineres som en chef, der ikke længere behøver at opføre sig som en patriark, en chef, som ikke kun docerer, men taler i øjenhøjde med spillerne. Det synes vi er nyt, som om Sokrates ikke allerede havde givet os redskaberne for 2.500 år siden. Når man lancerer noget sådant som epokegørende nyt, så halter man altså et godt stykke bagefter. Det er et udtryk for et ekstremt indskrænket univers.«

Fodbold - forstået som alt andet end lige de 2 x 45 minutter hver søndag - bliver udført alt, alt for dårligt af de fleste aktører lige fra ledere, trænere og spillere til journalister. I mine øjne er fodbold reelt set komplet ligegyldigt, hvis ikke det handler om følelser. Og når spillerne - i mange tilfælde - nærmest nægter at kanalisere disse følelser videre, men bare fremstår som tomme hylstre uden meninger, lyst eller passion, skaber man også indirekte en fankultur, hvor selviscenesættelse på tribunen er langt vigtigere end at være en samlet del af rammerne omkring en fodboldbegivenhed eller -fest.

Peter Sørensen:

»Fodbold er som bekendt verdens vigtigste biting, men det er jo meget vigtigere, hvad der sker i ens familieliv end på fodboldbanen. Det er jo også meget vigtigere, at sygeplejersken, politibetjenten eller børnehavepædagogen klarer deres job godt, end at jeg klarer mit job godt. Mit ydre pres er bare enormt eksponeret. Man må ikke glemme proportionerne og blive bange for at spille fodbold. Tænk på, hvor stort et privilegium det er at have muligheden for at gøre flere tusinde AGF-fans glade. Det er først og fremmest en gave. Det skal vi huske.«

Og dermed berører Peter Sørensen det mest negative. Nemlig at han ikke er - og nok aldrig bliver - træner i AaB, da jeg gerne så hans fodbold- og livssyn indført i klubben.

- - -

(Et andet smilehul i denne uges avis er interviewet med Knud von der Behrens, der er leder af Køge Private Realskole. Det kan læses online her:
http://www.weekendavisen.dk/smarticle/view/2" onclick="window.open(this.href);return false;)

-Larsen
Allstar
Allstar

Indlæg af -Larsen » 17. jul 2011, 12:58

Walther skrev:... at http://www.90minutter.dk" onclick="window.open(this.href);return false; gætter på følgende opstilling til søndagens kamp:

Nicolai Larsen
Hvorfor? Det bliver jo sandsynligvis dagens opstilling, minus JKS eller Wæhler?

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 17. jul 2011, 13:01

-Larsen skrev:
Walther skrev:... at http://www.90minutter.dk" onclick="window.open(this.href);return false; gætter på følgende opstilling til søndagens kamp:

Nicolai Larsen
Hvorfor? Det bliver jo sandsynligvis dagens opstilling, minus JKS eller Wæhler?
Nej det bliver Lasse i stedet for JKS og Wichmann i stedet for Louay "jeg gider ikke løbe" Chanko.

Brugeravatar
spedalex
2. div
2. div
Favoritspiller: Simon Bræmer
Geografisk sted: Bruxelles

Indlæg af spedalex » 17. jul 2011, 18:03

Den fedladne type der uddelte blomster til tribal-thyge og co. Nogen burde sige til ham, at hans gule trøje i str s måske var lidt for afslørende.

Besvar