"Jeg søger en....." - tråden
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Re: "Jeg søger en....." - tråden
Nogen som kender til GoPro2 kameraet som bl.a. kan bruges på skihjelme?
- Sille
- Superliga

- Favoritspiller: Nummer Ib
- Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde
Lejlighed i København søges til mig og damen, grundet nyt job.
Størrelse: 2-3 værelses
Husleje: Ca. Kr. 8.000
Lejeperiode: Ubegrænset (men fremleje på 1-2 år, kan også gå)
Indflytning: februar, marts, april (sådan ca.).
Om os: 29 og 31 år, en pædagog og en snart færdig Cand.IT., er stille og rolige, begge fra Aalborg området oprindeligt, AaBfan (hvilket jo betyder man er et helt igennem fantastisk menneske).
Send en PB hvis du måske kan hjælpe
Størrelse: 2-3 værelses
Husleje: Ca. Kr. 8.000
Lejeperiode: Ubegrænset (men fremleje på 1-2 år, kan også gå)
Indflytning: februar, marts, april (sådan ca.).
Om os: 29 og 31 år, en pædagog og en snart færdig Cand.IT., er stille og rolige, begge fra Aalborg området oprindeligt, AaBfan (hvilket jo betyder man er et helt igennem fantastisk menneske).
Send en PB hvis du måske kan hjælpe
- Sille
- Køllen I Møllen
- Allstar

Søger et godt program til at sætte små hjemmevideo-filer sammen til èt langt klip...
Og hvis nogen derude kender en måde man kan tjene penge på foran sin computer når man nu alligevel har ulideligt mange timer på hotelværelser rundt om i verden tager jeg også gerne imod tips. Det skal ikke være noget med at filme sig selv nøgen
Og hvis nogen derude kender en måde man kan tjene penge på foran sin computer når man nu alligevel har ulideligt mange timer på hotelværelser rundt om i verden tager jeg også gerne imod tips. Det skal ikke være noget med at filme sig selv nøgen
Janteloven eksisterer IKKE!
- MichaelLarsen
- Landshold

Det burde Windows Movie Maker kunne klare: http://explore.live.com/windows-live-movie-makerKøllen I Møllen skrev:Søger et godt program til at sætte små hjemmevideo-filer sammen til èt langt klip...
Marked er i bund, så det er nu der skal opkøbes, men lydt ikke til "eksperterne" http://www.nasdaqomxnordic.com/nordic/Nordic.aspx , men der er selvfølgelig en risiko for, at du alligevel hurtig føler dig nøgen
Non scholae, sed vitae discimus
- Køllen I Møllen
- Allstar

Helst noget hvor det ikke koster penge at tjene pengeMichaelLarsen skrev:Det burde Windows Movie Maker kunne klare: http://explore.live.com/windows-live-movie-makerKøllen I Møllen skrev:Søger et godt program til at sætte små hjemmevideo-filer sammen til èt langt klip...
Marked er i bund, så det er nu der skal opkøbes, men lydt ikke til "eksperterne" http://www.nasdaqomxnordic.com/nordic/Nordic.aspx , men der er selvfølgelig en risiko for, at du alligevel hurtig føler dig nøgen
Wmm prøves...
Et forslag til hvordan man kan overføre kontakter mm fra en gammel nokia til en iPhone?
- Køllen I Møllen
- Allstar

Går ud fra at det er en Iphone 4 og det er simkort-størrelsen der er problemet? For ellers er det jo bare at overføre fra Nokia til simkort og proppe simkortet i Iphone...limey skrev:Et forslag til hvordan man kan overføre kontakter mm fra en gammel nokia til en iPhone?
Det er nemlig forskellig størrelse simkort der er problemet. Man skulle tro det var et problem tusindvis af danskere stod med hvert år, men alligevel er det svært at finde løsningsforslag på nettet.Køllen I Møllen skrev:Går ud fra at det er en Iphone 4 og det er simkort-størrelsen der er problemet? For ellers er det jo bare at overføre fra Nokia til simkort og proppe simkortet i Iphone...limey skrev:Et forslag til hvordan man kan overføre kontakter mm fra en gammel nokia til en iPhone?
"Jeg søger en....." - tråden
Det er risky, men du kan klippe dit simkort til tilpas størrelse.. Det er der tutorials til.limey skrev:Det er nemlig forskellig størrelse simkort der er problemet. Man skulle tro det var et problem tusindvis af danskere stod med hvert år, men alligevel er det svært at finde løsningsforslag på nettet.Køllen I Møllen skrev:Går ud fra at det er en Iphone 4 og det er simkort-størrelsen der er problemet? For ellers er det jo bare at overføre fra Nokia til simkort og proppe simkortet i Iphone...limey skrev:Et forslag til hvordan man kan overføre kontakter mm fra en gammel nokia til en iPhone?
Gammel Nokia? 3310? Har den netadgang?
Re:
Det er en 6300. Der er mulighed for internetadgang, men det er aldrig blevet brugt og mit gamle abonnement var/er ikke indstillet til det.Kilde skrev:Det er risky, men du kan klippe dit simkort til tilpas størrelse.. Det er der tutorials til.limey skrev:Det er nemlig forskellig størrelse simkort der er problemet. Man skulle tro det var et problem tusindvis af danskere stod med hvert år, men alligevel er det svært at finde løsningsforslag på nettet.Køllen I Møllen skrev:Går ud fra at det er en Iphone 4 og det er simkort-størrelsen der er problemet? For ellers er det jo bare at overføre fra Nokia til simkort og proppe simkortet i Iphone...limey skrev:Et forslag til hvordan man kan overføre kontakter mm fra en gammel nokia til en iPhone?
Gammel Nokia? 3310? Har den netadgang?
-
A_Strandfelt
- Allstar

Re: Re:
Måske følgende links kan hjælpe.limey skrev:Det er en 6300. Der er mulighed for internetadgang, men det er aldrig blevet brugt og mit gamle abonnement var/er ikke indstillet til det.
http://klauskjeldsen.dk/free-nokia-6300-isync-plugin/ (Vist kun til Mac OS X)
http://www.technolism.com/how-to-copy-n ... tunes.html
- Køllen I Møllen
- Allstar

Nogen der kan fortælle mig hvilken fiskerestaurant man skal vælge i Sæby?
Også gerne tip til et sted at spise frokost, samme by...
-
jydenfranord
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Kontakt:
Jeg har flere gange fået Fiske buffet på Frank's i Sæby, den er ganske udmærket. Lokalet er stort, men ikke videre hyggeligt, men igen det er ok.Køllen I Møllen skrev:Nogen der kan fortælle mig hvilken fiskerestaurant man skal vælge i Sæby?
Jensens fiskerestaurant, har desværre lukket frem til 30/3. så der er ikke muligt at spise der, det plejer at være meget godt der
- Køllen I Møllen
- Allstar

Har været ved at rydde op i skabet og står med en bunke DVD`er som skal væk. Mest serier... Alt er set max 1 gang, det meste er slet ikke set fordi det ikke er "gået gennem nåleøjet" herhjemme. Pointen er dog at det er helt som nyt.
Har følgende :
-OZ (fængselsserie, box med samtlige sæsoner)
-The 4400 (box med samtlige sæsoner)
-Heroes sæson 1
-The Wire sæson 1
-Family guy sæson 4
-Simpsons sæson 6 (spec edition)
-Mænd der hader kvinder
Og så er der søreme også en V Smile spillekonsol til småbørnene (2-6 år) hvis det skulle have interesse...
Har følgende :
-Heroes sæson 1
-The Wire sæson 1
-Family guy sæson 4
-Mænd der hader kvinder
Og så er der søreme også en V Smile spillekonsol til småbørnene (2-6 år) hvis det skulle have interesse...
-
RufusTheDog
Tak som byder.Køllen I Møllen skrev:Har været ved at rydde op i skabet og står med en bunke DVD`er som skal væk. Mest serier... Alt er set max 1 gang, det meste er slet ikke set fordi det ikke er "gået gennem nåleøjet" herhjemme. Pointen er dog at det er helt som nyt.
Har følgende :
-Heroes sæson 1
-The Wire sæson 1
-Family guy sæson 4
-Mænd der hader kvinder
- Køllen I Møllen
- Allstar

Special price for you, my friendRufusTheDog skrev:Tak som byder.Køllen I Møllen skrev:Har været ved at rydde op i skabet og står med en bunke DVD`er som skal væk. Mest serier... Alt er set max 1 gang, det meste er slet ikke set fordi det ikke er "gået gennem nåleøjet" herhjemme. Pointen er dog at det er helt som nyt.
Har følgende :
-Heroes sæson 1
-The Wire sæson 1
-Family guy sæson 4
-Mænd der hader kvinder
Æv, havde lige håbet du ville af med dine Lost-sæsoner..
- Køllen I Møllen
- Allstar

Nej, Lost og Simpsons er det eneste jeg beholder. Resten ryger udMeelsen skrev:Æv, havde lige håbet du ville af med dine Lost-sæsoner..
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Er det der Lost værd at se, hvis ja; hvad handler det om?
Hader København!
Du skal i hvert have god tid og en ordenlig omgang tålmodighed... Jeg stod af i 3. sæson, synes aldrig det kom nogen vegne.alithebeast skrev:Er det der Lost værd at se, hvis ja; hvad handler det om?
http://www.imdb.com/title/tt0411008/
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14