AaB - FCK 4. marts 2012
Re: AaB - FCK 4. marts 2012
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 720042.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Typisk..
Typisk..
Kom så de RØ'E!
Kampen ER igang:
http://ekstrabladet.dk/sport/resultater ... id=1762583" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ekstrabladet.dk/sport/resultater ... id=1762583" onclick="window.open(this.href);return false;
Drengene bider godt fra sig i angrebet - glimrende afslutning af Hel. Kun en klasseredning af Wiland holdt os fra scoring.Joker skrev:Kampen ER igang:
Meget lovende første halvleg af foråret! Tegner meget lovende.
Flot fight af drengene, og vi er fint med i spillet. Vi skaber et par gode muligheder, og vi må ærge os over, at Wiland hev en god redning ud af ærmet på Nicklas' flotte firsttimer.benz skrev:Meget lovende første halvleg af foråret! Tegner meget lovende.
Jeg forstår ikke helt, hvorfor vi spiller med modsatvendte kanter (dvs. Due på højre og Rolfe på venstre). Det må en vurdering af, at vi ikke kan true på indlæg, men jeg savnede godt nok ved flere situationer, at Rolfe og Due kunne udfordre og slå et indlæg.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det gjorde vi også i en træningskamp eller to. Tror det er fordi Rolfe er bedst på venstre og man vil teste hvor god Due er på højre, men jeg ved det ikke. Nu har jeg ikke spillet FM i et par år, men på hvilken position er Rolfe bedst deri?Hanga skrev:Flot fight af drengene, og vi er fint med i spillet. Vi skaber et par gode muligheder, og vi må ærge os over, at Wiland hev en god redning ud af ærmet på Nicklas' flotte firsttimer.benz skrev:Meget lovende første halvleg af foråret! Tegner meget lovende.
Jeg forstår ikke helt, hvorfor vi spiller med modsatvendte kanter (dvs. Due på højre og Rolfe på venstre). Det må en vurdering af, at vi ikke kan true på indlæg, men jeg savnede godt nok ved flere situationer, at Rolfe og Due kunne udfordre og slå et indlæg.
Rolfe var primært angriber i USA, hvorfor det var hans naturlige position, men derefter kom højrekanten... Men det kan vel være ligemeget. Fordelen for Rolfe ved at spille i venstre er muligheden for at trække ind og fyre sit gode skud af. Due derimod synes jeg bliver hæmmet ret meget af det.benz skrev:Det gjorde vi også i en træningskamp eller to. Tror det er fordi Rolfe er bedst på venstre og man vil teste hvor god Due er på højre, men jeg ved det ikke. Nu har jeg ikke spillet FM i et par år, men på hvilken position er Rolfe bedst deri?Hanga skrev:Flot fight af drengene, og vi er fint med i spillet. Vi skaber et par gode muligheder, og vi må ærge os over, at Wiland hev en god redning ud af ærmet på Nicklas' flotte firsttimer.benz skrev:Meget lovende første halvleg af foråret! Tegner meget lovende.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Akarita
- Drenge

- Favoritspiller: Rasmus Würtz
- Geografisk sted: Shanghai, China
Someone stop Delaney PLZ!
Lad os få friske kræfter ind på midtbanen ! Synes vi virker lidt trætte nu og er løbet tør for ideer. Jeg havde håbet at det Lucas der kunne komme ind i stedet for Dalle, men Jeppe er selvfølgelig bedre til at arbejde bagud.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Hvorfor fanden stopper han kampen pgs 4 romerlys? Var der nogen der sagde små sko?
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Helt enig! Det har været LANGT LANGT værre tidligere uden kampen blev stoppet. Nu er de helt nede i omklædningsrummet.Brodernumsi skrev:Hvorfor fanden stopper han kampen pgs 4 romerlys? Var der nogen der sagde små sko?
DEFINITIVT AFBRUDT?????? HVAD SKER DER+??????
Den er ikke definitivt afbrudt, det er noget vrøvl... Det er kun hvis der FORTSAT vil blive afbrændt romerlys.benz skrev:DEFINITIVT AFBRUDT?????? HVAD SKER DER+??????
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Men det sker jo :/ psykopaterne vil jo skabe historie!Hanga skrev:Den er ikke definitivt afbrudt, det er noget vrøvl... Det er kun hvis der FORTSAT vil blive afbrændt romerlys.benz skrev:DEFINITIVT AFBRUDT?????? HVAD SKER DER+??????
Hvis vi kan få lov til at gennemføre kampen nu, så er det nok ikke så skidt for AaB at vi fik en lille pause. Vi så træt og presset ud inden den blev afbrudt.
Life is good..... AaB is better!
Helt enig, så jeg forstår ikke, hvorfor Kent ikke spiller de sidste 2 indskiftninger nu.Jacob skrev:Hvis vi kan få lov til at gennemføre kampen nu, så er det nok ikke så skidt for AaB at vi fik en lille pause. Vi så træt og presset ud inden den blev afbrudt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det gjorde han så nu. Lad os håbe, at vi kan holde det.Hanga skrev:Helt enig, så jeg forstår ikke, hvorfor Kent ikke spiller de sidste 2 indskiftninger nu.Jacob skrev:Hvis vi kan få lov til at gennemføre kampen nu, så er det nok ikke så skidt for AaB at vi fik en lille pause. Vi så træt og presset ud inden den blev afbrudt.
Life is good..... AaB is better!
Godt at Kent lytter 
Kom så drenge, kæmp de sidste 10 minutter ! Vi er godt nok presset
Kom så drenge, kæmp de sidste 10 minutter ! Vi er godt nok presset
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Fuck hvor spiller vi sløsset. fejl på fejl og ingen der sætter sig igennem fører til det mål.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.