http://www.tv2nord.dk/artikel/222649:Sp ... -tabt-10-0" onclick="window.open(this.href);return false;NIN den fromme skrev:Nu er jeg gammel og husker dårligt. Men har han ikke tidligere udtalt, at der ikke var noget at komme efter i Feriepengesagen? Og var det ikke kun 0-8 "vi" tabte?Pastorius skrev:Jeg har i andre tilfælde ret konkret dokumenteret at det du udlægger som Lynges ord, ikke er citater af Lynge, men mediernes - forkerte - udlægning af hvad lynge har sagt. Det gider jeg ikke dokumentere i detaljer igen.AllanPedersen skrev:
hvad snakker du om? er det noget jeg bare fortolker!? hvem er det der er tåget her..
skal jeg virkelig c/P de artikler hvor han skriver vi har tabt 10-0, at det bliver dyrerer end forventet?
hvilken virkelighed lever du i hvis du siger det kun er mig der fortolker at Lynge udtaler vi står skidt til
I det her tilfælde har Lynge sagt at "klubberne" (= divisionsforening i sagen mod Brøndby) har tabt 10-0 og at sagen kommer til at koste mere end forventet (ganske sikkert fordi klubberne ikke havde regnet med et tilbagebetalingskrav af de penge, de mener at have betalt én gang).
Mht. dommedag ift. AaB har han tydeligt sagt at det er ikke noget der truer AaB's eksistens, og det tolker jeg som at AaB ikke skal ud at betale 20 millioner - for det ville ganske bestemt true vores eksistens - i hvert fald som professionelt selskab
og jo Lynge har sagt der ikke var noget at komme efter.. eller vores klub ikke ville sælge nogle spillere i vinduet.. eller det ikke var 15-20 millioner, det drejede sig om(men efterfølgende sagt det bliver flere penge end forventet)
jo Lynge har sagt mange ting