Simpelhen den bedste kommentator det der:D og et nyt ord tilføjet til ordbogen tilmed "underfundigt"Meelsen skrev:Så er TV Bella klar med højdepunkter fra kampen og ja, det er samme kommentator som sidst:
http://tvbella.webstream.dk/frontend/kategori/album/82" onclick="window.open(this.href);return false;
DBU pokalen - 3. runde
Re: DBU pokalen - 3. runde
Jeg kan nu meget godt li ham kommentatoren. Man er ikke i tvivl om han er Brønshøj fan, men alligevel giver han sig tid til at rose AaB når de laver nogle gode ting.
I øvrigt kanon spil af Kusk op til det 3. AaB mål.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
A_Strandfelt
- Allstar

Han er nu meget hyggelig. Men han virker også noget mere positiv over for vores spillere nu, end han virker over for vores spillere i sidste opgør.jonas386 skrev:Jeg kan nu meget godt li ham kommentatoren. Man er ikke i tvivl om han er Brønshøj fan, men alligevel giver han sig tid til at rose AaB når de laver nogle gode ting.
Især Kusk får en masse fortjent ros.
Den kommentator er simpelthen i verdensklasse. Det bliver ikke bedre.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Måske er det mig der er lidt træt, men fanger ikke helt den der med underfundigt og et nyt ord til ordbogen?Kristian skrev:Simpelhen den bedste kommentator det der:D og et nyt ord tilføjet til ordbogen tilmed "underfundigt"Meelsen skrev:Så er TV Bella klar med højdepunkter fra kampen og ja, det er samme kommentator som sidst:
http://tvbella.webstream.dk/frontend/kategori/album/82" onclick="window.open(this.href);return false;
Lodtrækningen til næste runde af pokalen sender os en tur til Lyngby - hvis vi da liiiiige kan overkomme at banke de skide fiskere først!
Ikke nogen dum lodtrækning!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Med sejre over Esbjerg og Lyngby kan vi stå i en semifinale, det må være topmotiverende for truppen. Jeg håber de satser på pokalen i år og ikke sparer nogen, det MÅ sgu lykkes at vinde det lort på et tidspunkt.le Cid skrev:Lodtrækningen til næste runde af pokalen sender os en tur til Lyngby - hvis vi da liiiiige kan overkomme at banke de skide fiskere først!
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Hooters åbner en restaurant i Helmand provinsen, før det sker.Poker-One-Kenobi skrev:Med sejre over Esbjerg og Lyngby kan vi stå i en semifinale, det må være topmotiverende for truppen. Jeg håber de satser på pokalen i år og ikke sparer nogen, det MÅ sgu lykkes at vinde det lort på et tidspunkt.le Cid skrev:Lodtrækningen til næste runde af pokalen sender os en tur til Lyngby - hvis vi da liiiiige kan overkomme at banke de skide fiskere først!
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Fedt, der skal jeg ned så!NIN den fromme skrev:Hooters åbner en restaurant i Helmand provinsen, før det sker.Poker-One-Kenobi skrev:Med sejre over Esbjerg og Lyngby kan vi stå i en semifinale, det må være topmotiverende for truppen. Jeg håber de satser på pokalen i år og ikke sparer nogen, det MÅ sgu lykkes at vinde det lort på et tidspunkt.le Cid skrev:Lodtrækningen til næste runde af pokalen sender os en tur til Lyngby - hvis vi da liiiiige kan overkomme at banke de skide fiskere først!
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Er det mon i år vi skal i Parken efter Arken? (Flødekanden)
Vi vinder aldrig over Esbjerg. Seneste AaB-sejr ligger 4 år tilbage i tiden (16. november 2008).
Men det ku da være rart at komme til Lyngby.
Men det ku da være rart at komme til Lyngby.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Nu spillede vi jo ikke mod Esbjerg i sidste sæson. Så den kan pilles ud af de fire år.
Men hvorfor skulle bøtten ikke vendes nu.
- FlæskeFrank
de har haft 4 dages pause, vi har haft en, derfor.FlæskeFrank skrev:Nu spillede vi jo ikke mod Esbjerg i sidste sæson. Så den kan pilles ud af de fire år.
lynge er gud!
Mon ikke Esbjerg sparer en enkelt eller to, når de skal spille igen fredag?12mand skrev:de har haft 4 dages pause, vi har haft en, derfor.FlæskeFrank skrev:Nu spillede vi jo ikke mod Esbjerg i sidste sæson. Så den kan pilles ud af de fire år.
Måske er jeg bare langsom, men hvad er det I snakker om?
Pokalkampen er torsdag aften, hvorfor vi reelt har lige nøjagtigt 3 dages restitution. Og Esbjerg spiller altså mandagskampen i næste runde?
Pokalkampen er torsdag aften, hvorfor vi reelt har lige nøjagtigt 3 dages restitution. Og Esbjerg spiller altså mandagskampen i næste runde?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
DBU pokalen - 3. runde
Ja okay, ved ikke hvor jeg har fredagskampen fra så.Hanga skrev:Måske er jeg bare langsom, men hvad er det I snakker om?
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Bliver kampen vist på tv eller skal man følge kampen imorgen i fiskerbyen via livescore.com ?
Den er ikke programsat nogen steder. (det er viasat der har rettighederne). Næste program hos dem med ordet "pokal" er:Elscorpio skrev:Bliver kampen vist på tv eller skal man følge kampen imorgen i fiskerbyen via livescore.com ?
http://dk.timefor.tv/i/103421352653200- ... en-magasin" onclick="window.open(this.href);return false;
Det ser ud til at vi er fravalgt for genudsendelser af Simpsons og Top gear.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Hvor var Canal Digital uendeligt meget bedre til at håndterer de rettigheder...Pastorius skrev:Den er ikke programsat nogen steder. (det er viasat der har rettighederne). Næste program hos dem med ordet "pokal" er:Elscorpio skrev:Bliver kampen vist på tv eller skal man følge kampen imorgen i fiskerbyen via livescore.com ?
http://dk.timefor.tv/i/103421352653200- ... en-magasin" onclick="window.open(this.href);return false;
Det ser ud til at vi er fravalgt for genudsendelser af Simpsons og Top gear.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"