Helenius på landsholdet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Re: Helenius på landsholdet

Indlæg af YesAaBcan » 21. okt 2012, 21:04

Helenius 1 - Makienok/Cornelius 0

- tilbage til Olsen :aabfan:
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 21. okt 2012, 21:08

YesAaBcan skrev:Helenius 1 - Makienok/Cornelius 0

- tilbage til Olsen :aabfan:
Det ser garanteret helt anderledes ud på skærmen i privaten dernede i Belgien.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Flower » 22. okt 2012, 13:33

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2012 ... -2012.aspx

Stort tillykke til Helenius, det er sgu godt gået.
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 22. okt 2012, 14:07

Flower skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2012 ... -2012.aspx

Han vinder jo ikke prisen alligevel, det er formentlig en af de 2 overrated spiller som Okore og Cornelius som iøvrigt begge er faldet igennem i de internationale kampe i denne sæson.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 22. okt 2012, 14:08

Stort tillykke til Helenius, jeg vil til gengæld vædde hvadsomhelst på at han ikke vinder prisen, ligegyldigt hvor mange mål og assists han laver.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad

Indlæg af Flower » 22. okt 2012, 14:28

Selvfølgelig vinder han ikke, men det er da et cadeau/skulderklap/bekræftelse i at han gør det godt. Det er altid flot at være nomineret til en sådan pris.
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 22. okt 2012, 14:29

Flower skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2012 ... -2012.aspx

Det mest latterlige awardshow nogensinde! Glen Riddersholm er nomineret som årets træner, det siger vel mest om det lort? De eneste trænere der er ringere i superligaen er vel Auri og Bordinggaard?

Desuden burde Helenius vel være nomineret som årets superligaspiller? Mål+assist: i 11/12 sæsonen nummer to med 21 mål+assist(et mindre end N'Doyle) og 12/13 indtil nu på en delt førsteplads med 13 mål+assist, altså et mål eller en assist pr. runde i snit. Han blev samtidig nummer to på topscorelisten sidste år. Jeg ser Helenius som værende en større profil både i sin klub og i superligaen og egentlig også en bedre fodboldspiller, end de andre udtagne som er Bjelland, Stokholm og Mikkelsen fra FCN og Lars Jacobsen fra FCK.

Men det er det typiske københavneri i den danske sportspresse. Hvis jeg havde været fodboldspiller, så ville jeg næsten hellere udtages til Olsens venneklub, end jeg vil nomineres til noget af de lortejournalister, der arbejder på TV2. De skal vel bruge en hel aften på at hylde FCK og FCN som danmarks svar på Real Madrid og FC Barcelona.
Hader København!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 22. okt 2012, 14:31

Nomineret til årets træner - Glenn Riddersholm!!??
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 22. okt 2012, 14:55

doukas skrev:Nomineret til årets træner - Glenn Riddersholm!!??

Hahahahahahhahahahahahhahahahahahhahaha det er det mest latterlige nogensinde!!!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 22. okt 2012, 14:58

Skulle det her ikke over i FCM traaden? Og ud fra hvilken baggrund har de valgt at nominere ham?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 22. okt 2012, 15:22

Elscorpio skrev:
Skulle det her ikke over i FCM traaden? Og ud fra hvilken baggrund har de valgt at nominere ham?
Medlidenhed? I så fald synes jeg det er et fair valg.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 22. okt 2012, 15:32

Pusherne på djævleøen har kunnet holde tidlig weekend, efter at have solgt AL deres galar til det panel som har udtaget Riddersholm. Det er den eneste forklaring.

Jeg ville i øvrigt mene at Kent havde været en oplagt kandidat. Delt førsteplads til et ungdomshold som mange havde spået med i nedrykningskampen. Men nej nej.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

haghdk
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Robbie Fowler

Indlæg af haghdk » 22. okt 2012, 15:36

Poker-One-Kenobi skrev:

Hahahahahahhahahahahahhahahahahahhahaha det er det mest latterlige nogensinde!!!
Den studsede jeg også over. Forstår ikke rigtigt noget af det. Selvom jeg tager mine fine rød-hvide briller af, så mener jeg stadig at Kent Nielsen burde være en af de nominerede. Han har da om nogen formået at opnå resultater med det mere eller mindre begrænsede materiale han fik stillet til rådighed.

Brugeravatar
Kaare Sagan Larsen
Superliga
Superliga

Indlæg af Kaare Sagan Larsen » 22. okt 2012, 17:24

haghdk skrev:Den studsede jeg også over. Forstår ikke rigtigt noget af det. Selvom jeg tager mine fine rød-hvide briller af, så mener jeg stadig at Kent Nielsen burde være en af de nominerede. Han har da om nogen formået at opnå resultater med det mere eller mindre begrænsede materiale han fik stillet til rådighed.
Samme med Peter Sørensen fra AGF. Deres aktuelle placering og formkurve er imponerende.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 22. okt 2012, 18:23

Kaare Sagan Larsen skrev:
haghdk skrev:Den studsede jeg også over. Forstår ikke rigtigt noget af det. Selvom jeg tager mine fine rød-hvide briller af, så mener jeg stadig at Kent Nielsen burde være en af de nominerede. Han har da om nogen formået at opnå resultater med det mere eller mindre begrænsede materiale han fik stillet til rådighed.
Samme med Peter Sørensen fra AGF. Deres aktuelle placering og formkurve er imponerende.
AGF har vel været meget op og ned i 2012. AaB var heller ikke kun optur i foråret. Bedømt ud fra efteråret er der kun 1 kandidat til årets træner, Kent Nielsen. Glenn Riddersholm er et ynkeligt bud....

Men disse nomineringer er for mig ligeså intetsigende som Ugens hold og lignende ligegyldigheder. Heldigvis :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 5. nov 2012, 12:50

Helenius udtaget til A-Landsholdet ifølge Sporten.dk
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 5. nov 2012, 13:06

Mr. Larsen skrev:Helenius udtaget til A-Landsholdet ifølge Sporten.dk
Sammen med Cornelius og Bendtner. Bendtner er den bedste af de tre og derfor starter han med 99 procent sikkerhed inde, og så må de andre spille om de sidste minutter i kampen, hvis der bliver nogen.

Og lad nu være at spænde sølvpapirshatten på, omkring Olsen, København, Cornelius osv. Hold tonen lidt over det.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 5. nov 2012, 13:25

Helenius står vel næst i køen, når nu Jørgensen er skadet, så på den led er det en logisk udtagelse. Når det er sagt, virker det altid en smule underligt når en spiller bliver udtaget midt i en halvskidt periode, mens han tidligere har spillet langt bedre og er blevet forbigået. Men det er vel spillets regler...

Hvis jeg var landstræneren ville jeg iøvrigt helt klart give Helenius chancen på pladsen lige bag Bendtner, og så rykke Eriksen tilbage på ved siden af Kvist, men det kommer næppe til at ske.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Indlæg af Kasper » 5. nov 2012, 13:42

I min glaskugle der kan jeg forudse at Helenius bliver den bedste danske angriber nogensinde. Hjernedødt at han blev vraget efter kampen i Odense.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 5. nov 2012, 15:19

Fra Herfølge til A-landsholdet på en måneds tid. Imponerende udvikling Helenius har været igennem.

Besvar