AaB - FCM 5. november

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Frank Buck
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Nomwethe
Geografisk sted: Tørring
Kontakt:

Re: AaB - FCM 5. november

Indlæg af Frank Buck » 5. nov 2012, 20:43

For satan, Kusk! På trods af hans mål, så må dette være en af hans ringeste kampe i AaB trøjen.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy

nikolaikoch
Drenge
Drenge

Indlæg af nikolaikoch » 5. nov 2012, 20:43

Underligt Kusk ikke skal skiftes når han spiller dårligt? Han er pivringe i dag!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 5. nov 2012, 20:44

Det er da godtnok en helt håbløs halvleg. Det er lang tid siden holdet så effektivt har spildt 45 minutter.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 5. nov 2012, 20:45

Kusk har trods alt scoret, desuden er det forventeligt at en ung spiller svinger i præstationer. Kusk har brug for tillid og opbakning.

Aabwibz
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Aabwibz » 5. nov 2012, 20:45

Tror aldrig jeg har været så frustreret over en AaB kamp som jeg er i dag, har flere gange taget mig selv i at sidde og råbe af tvet. Hold kæft hvor er det da godt nok sørgeligt at de kan spille SÅ dårligt. Jeg mangler ord.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Brugeravatar
Frank Buck
Superliga
Superliga
Kontakt:

Indlæg af Frank Buck » 5. nov 2012, 20:46

Nøj, hvor jeg glæder mig til Augo kommer tilbage.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 5. nov 2012, 20:47

Aabwibz skrev:Tror aldrig jeg har været så frustreret over en AaB kamp som jeg er i dag, har flere gange taget mig selv i at sidde og råbe af tvet. Hold kæft hvor er det da godt nok sørgeligt at de kan spille SÅ dårligt. Jeg mangler ord.
Og det er jo ikke engang fordi FCM er gode - de stinker faktisk også. AaB er bare ringere! Det ligner en ægte bundkamp!
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Aabwibz
Superliga
Superliga
Kontakt:

Indlæg af Aabwibz » 5. nov 2012, 20:47

Funky skrev:
Aabwibz skrev:Tror aldrig jeg har været så frustreret over en AaB kamp som jeg er i dag, har flere gange taget mig selv i at sidde og råbe af tvet. Hold kæft hvor er det da godt nok sørgeligt at de kan spille SÅ dårligt. Jeg mangler ord.
Og det er jo ikke engang fordi FCM er gode - de stinker faktisk også. AaB er bare ringere! Det ligner en ægte bundkamp!
Ja. Og det værste er, at jeg ikke engang havde forventet en sejr når man ved hvor piv ringe AaB konsekvent er mod bundhold. Amen for helvede da også.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 5. nov 2012, 20:49

De kunne spille til juleaften uden at score. Fortjent nederlag.
Janteloven eksisterer IKKE!

Pippo
Superliga
Superliga
Geografisk sted: København

Indlæg af Pippo » 5. nov 2012, 20:49

Hvorfor står vi med 7-9 mand på egen halvdel, når der mangler seks minutter???!! Det giver da slet ingen mening, at vi fortsætter med en fireback-kæde, når Midtjylland kun står med én mand fremme.
For helvede!!!!!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 5. nov 2012, 20:50

Poker-One-Kenobi skrev:Jeg ved godt vi ikke kan bruge det til en skid, men jeg synes altså klart at vi spiller det bedste fodbold.
Tjae, som tophold på hjemmebane der er bagud imod et bundhold, er det naturligt nok, at vi lægger et pres. Men jeg synes det er tydeligt at hedebønderne vil vinde mere end vi vil og de har da også haft flere større chancer end os.

Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Maglau » 5. nov 2012, 20:51

Funky skrev:Det er da godtnok en helt håbløs halvleg. Det er lang tid siden holdet så effektivt har spildt 45 minutter.
Vi er så pinlige og det netop nu vi skal huske på de gode tider vi havde for en måned siden. Dengang vidste vi godt at vi var svingende men at det skulle så meget tror jeg kommer bag på de fleste. Det er den ene fejlaflevering efter den anden.
Suk
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Aabwibz
Superliga
Superliga
Kontakt:

Indlæg af Aabwibz » 5. nov 2012, 20:51

Pippo skrev:Hvorfor står vi med 7-9 mand på egen halvdel, når der mangler seks minutter???!! Det giver da slet ingen mening, at vi fortsætter med en fireback-kæde, når Midtjylland kun står med én mand fremme.
For helvede!!!!!
Det er samme sang fra Kent hver gang vi er bagud i slut minutterne og vi skal frem og satse. Han tør ikke smide en ekstra mand frem eller lave en nødvendig udskiftning.
19/5/12

Brugeravatar
Frank Buck
Superliga
Superliga
Kontakt:

Indlæg af Frank Buck » 5. nov 2012, 20:51

Man må da sige at AaB har gjort sit til at få Brøndby ned i 1. Division. Tabt til alle bundholdene på nær Brøndby...

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 5. nov 2012, 20:52

Grim, grim fodbold. Nærmest ulideligt at se på.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 5. nov 2012, 20:52

Vi er 100% konsekvens i vores kamp for at isolere Brøndby i buden.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 5. nov 2012, 20:53

Kusk og Helenius har brug for at nogen fortæller dem - med store bogstaver - at direkte spil ikke betyder man skal prøve at score på alle boldberøringer fra 35-40 meter. Det er sådan noget man kan prøve én eller to gange i en kamp (som hold).
Med venlig Hilsen
--
Robert

Aabwibz
Superliga
Superliga
Kontakt:

Indlæg af Aabwibz » 5. nov 2012, 20:53

Kristian Bak. Lige præcis den mand.
19/5/12

Brugeravatar
Broendum
1. div
1. div
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Broendum » 5. nov 2012, 20:53

PIS

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 5. nov 2012, 20:54

Vi har spillet som et bundhold de sidste fire kampe. Intet overraskende over denne elendige præstation. Vi kan stadig ikke spille mod et højt pres med dette hold.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Besvar