Tv penge

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frey
Junior
Junior

Re: Tv penge

Indlæg af frey » 10. nov 2012, 14:01

YesAaBcan skrev:
Køllen I Møllen skrev:Lider Gallup mon så af galoperende københavneri (som diverse medier) kunne man jo frygte at 90% af deres "måle-bokse" er placeret indenfor en radius af 25km fra Rådhuspladsen :)

Eller sagt på en anden måde : Tror I der findes bokse nordvest for Odense?
For rundt regnet 18 år siden (fork tiden flyver :o ) var jeg i den situation at jeg kunne "arve" min fars tvmeter-boks. Det ville jeg gerne, dels pga. gaverne man fik, men i højere grad pga. det faktisk virkede som om man havde lidt indflydelse der. Mener der var 1000 bokse fordelt over landet dengang. Jeg blev dog diskvalificeret pga. vi havde IP telefoni.
Og til spørgsmålet, så bor vi i noget af det nordligste Danmark.
IP-telefoni i '94? Sorry for off-topic.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 10. nov 2012, 22:31

Tja, der er flere der stiller spørgsmplstegn ved tv og klubberns dækning af superligaen:

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... egen-skyld" onclick="window.open(this.href);return false;
Med venlig Hilsen
--
Robert

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 11. nov 2012, 23:12

Hvis man ellers kan få tankerne væk fra afklædningen i Parken er her en lidt alternativ statistik, som dokumenterer Viasats voldsomme skævvridning af Superligaen.

Jeg tillader mig at kåre OB, AGF, AaB og FC Midtjylland som de fire største klubber i provinsen. Det er dermed klubber med et vist potentiale for høje seertal i indbyrdes opgør. I hvert fald hvis de bliver hypet bare en smule og helt sikkert, når der er tale om topopgør.

Det er dog så som så med interessen for store provinsopgør hos Viasat. Faktisk har de fire klubber haft i alt 12 indbyrdes opgør i denne sæson, uden at bare et eneste har været MOTW hos Viasat. Det er dog ikke så overraskende, for i sidste sæson blev kun 1 ud af 18 opgør mellem de fire store fra provinsen fundet værdigt som MOTW hos Viasat. Det var AaB-AGF, og det var så i øvrigt første gang i tre sæsoner, at Viasat betragtede et af de store provinsopgør som ugens mest interessante kamp.

En gang i alt i de sidste 3½ sæsoner har Viasat altså kunnet se potentialet i store provinsopgør.
Af de sidste 57 indbyrdes kampe mellem OB, AGF, AaB og/eller FC Midtjylland har Viasat kun valgt en af dem som MOTW.
Sidste gang, en kamp mellem AaB og OB var interessant nok i deres øjne, var tilbage i sæsonen 2008-09 – dengang Viasat havde to kampe pr spillerunde. Det betød, at fire ud af 18 indbyrdes opgør blev valgt.
Med kampe mellem AGF og OB skal vi endnu længere tilbage. Kampe mellem klubberne fra de to største byer uden for København har ikke været vist på Viasat siden sæsonen 2007-08.
Og med AGF-FCM skal vi såmænd snart syv år tilbage i tiden for at finde et opgør vist på en Viasat-kanal. Det var 19. marts 2006, da FCM slog et AGF-hold med spillere som Cheikh Sarr og Jesper Sørensen.

Tv-tal eller ej. Den prioritering kan ikke forklares med andet end en dårligt skjult agenda om at gøre Superligaen til et anliggende mellem Brøndby og FCK og ingen andre. De store provinsklubber findes ikke i Viasats verden, og de skal derfor forbigås så vidt som overhovedet muligt.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 11. nov 2012, 23:28

For mig er det langt mere rystende end diskussion om seertallene. Man køber et produkt, smadrer det ved at gøre ligaen til FCK/Brøndby og så alle de andre, og så tuder man over de manglende seere og giver klubberne skylden for ikke at sælge varen.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 12. nov 2012, 07:54

sulakvelidze skrev:Hvis man ellers kan få tankerne væk fra afklædningen i Parken er her en lidt alternativ statistik, som dokumenterer Viasats voldsomme skævvridning af Superligaen.

Jeg tillader mig at kåre OB, AGF, AaB og FC Midtjylland som de fire største klubber i provinsen. Det er dermed klubber med et vist potentiale for høje seertal i indbyrdes opgør. I hvert fald hvis de bliver hypet bare en smule og helt sikkert, når der er tale om topopgør.

Det er dog så som så med interessen for store provinsopgør hos Viasat. Faktisk har de fire klubber haft i alt 12 indbyrdes opgør i denne sæson, uden at bare et eneste har været MOTW hos Viasat. Det er dog ikke så overraskende, for i sidste sæson blev kun 1 ud af 18 opgør mellem de fire store fra provinsen fundet værdigt som MOTW hos Viasat. Det var AaB-AGF, og det var så i øvrigt første gang i tre sæsoner, at Viasat betragtede et af de store provinsopgør som ugens mest interessante kamp.

En gang i alt i de sidste 3½ sæsoner har Viasat altså kunnet se potentialet i store provinsopgør.
Af de sidste 57 indbyrdes kampe mellem OB, AGF, AaB og/eller FC Midtjylland har Viasat kun valgt en af dem som MOTW.
Sidste gang, en kamp mellem AaB og OB var interessant nok i deres øjne, var tilbage i sæsonen 2008-09 – dengang Viasat havde to kampe pr spillerunde. Det betød, at fire ud af 18 indbyrdes opgør blev valgt.
Med kampe mellem AGF og OB skal vi endnu længere tilbage. Kampe mellem klubberne fra de to største byer uden for København har ikke været vist på Viasat siden sæsonen 2007-08.
Og med AGF-FCM skal vi såmænd snart syv år tilbage i tiden for at finde et opgør vist på en Viasat-kanal. Det var 19. marts 2006, da FCM slog et AGF-hold med spillere som Cheikh Sarr og Jesper Sørensen.

Tv-tal eller ej. Den prioritering kan ikke forklares med andet end en dårligt skjult agenda om at gøre Superligaen til et anliggende mellem Brøndby og FCK og ingen andre. De store provinsklubber findes ikke i Viasats verden, og de skal derfor forbigås så vidt som overhovedet muligt.
Det er sgu da et meget godt "læserbrev" eller hvad den slags hedder i disse dage. Kan du ikke sende det til EB og de andre? For det er godt nok rystende læsning.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 12. nov 2012, 08:26

sulakvelidze skrev:Hvis man ellers kan få tankerne væk fra afklædningen i Parken er her en lidt alternativ statistik, som dokumenterer Viasats voldsomme skævvridning af Superligaen.

For en del år siden mindes jeg, at oraklet Werge annoncerede, at hvis de to store jyske traditionsklubber AaB og AGF var klar til at levere, så ville Viasat gøre sit til at genopfinde og skrue op for blusset for den jyske klassiker. Jeg tror sågar, at Lynge blev interviewet i den forbindelse og alle var enig om, at nu skulle der være mål fest og farver. Det holdt så ikke længe. Her kan man selvfølgelig indskyde, at det er vanskelig at gøre noget til en tilbagevendende begivenhed, når nu det ene hold nyder tilværelse i landets næstbedste række hver anden sæson.

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga

Indlæg af budo » 14. nov 2012, 00:06

Køllen I Møllen skrev:

Det er sgu da et meget godt "læserbrev" eller hvad den slags hedder i disse dage. Kan du ikke sende det til EB og de andre? For det er godt nok rystende læsning.
Næppe nogen grund til, at spilde yderligere kræfter på "Den kritiske presse". Den har jo været med til at skabe denne situation, og hvis der er noget dansk presse/medier nødigt gør, så er det da at skue indad.

Jeg tror det vil være langt mere effektivt, hvis de beskrevne forhold (og her skal udtrykkes KÆMPE respekt, for det seriøse arbejde sulakvelidze har lagt i sagen. Kan kun give Køllen ret i, at det er rystende læsning) kunne lande i Lynges, Poul Hansens, Brian Steens og hvilken tosse de nu har på hedens direkte mailbox. For på trods af, at de herre arbejder med fodbold døgnet rundt, så tvivler jeg faktisk på at de bruger ret lang tid på detaljerne i de danske seertal. Jeg tror til gengæld, at det vil vække en del retmæssig harme, hvis de får illustreret hvordan de klubber de knokler en hvis legemsdel ud af bukserne for, bliver udsat for Viasats sodomi.

Under alle omstændigheder, så skal en protest jo komme fra klubberne. Viasat ændre jo ikke noget, hvis de ikke bliver presset. Så hvis nogen ligger inde med insighter mail adresser, så er det bare om at få sendt en henvisning til denne tråd :thumbsup:
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Kontakt:

Indlæg af NIN » 14. nov 2012, 18:04

Jeg tror, det er ren refleks. Det ligger så dybt forankret i dem.

Overskrift på Onside.dk FCK-assist og AGF-mål i U20-landskamp mod Tyrkiet.

Brugeravatar
0542
Landshold
Landshold
Favoritspiller: RADE!!!
Geografisk sted: Houston, Tx

Indlæg af 0542 » 14. nov 2012, 18:56

NIN den fromme skrev:Jeg tror, det er ren refleks. Det ligger så dybt forankret i dem.

Overskrift på Onside.dk FCK-assist og AGF-mål i U20-landskamp mod Tyrkiet.
...er holdt op med at se paa onside.dk for mange aar siden - og jeg savner dem ikke det mindste :cool:
Mvh
0542

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 19. nov 2012, 13:42

Jeg har nu sendt en mail til Viasat. Ikke at jeg tror den hjælper det fjerneste, men blev nødt til at komme af med lidt frustration over deres inkompetente fremhævning af BIF i alt hvad de viser.

Da jeg ikke er den store tal ekspert og egentlig ikke har haft lyst til at sætte mig ind i de tal som er blevet fremvist på denne side har jeg udelukkende holdt mig til min subjektive mening som vist nedenfor.

Jeg vil råde alle andre til ligeledes at klage skriftligt, dette er trods alt den mest direkte måde vi kan gøre opmærksom på vores utilfredshed.

Hermed min mail:

Til rette vedkommende,

Normalt er jeg aldrig typen der sender klagebreve og brokker mig skriftligt. Således er dette den første "brokkemail" jeg nogensinde har sendt.

Dog kan jeg simpelthen ikke holde jeres dækning af den danske Superliga ud længere.

I brokker jer over at seertallene er dårlige, men i stedet for at ønske at filme fra omklædningsrummene skulle i måske høre hvad publikummet til jeres programmer siger?

Jeres Match of the Week er ALTID Brøndby eller FCK. FCK kan jeg forstå da de trods alt er et tophold og præsterer på banen.

TIl gengæld er det skrækkeligt at BIF konstant bliver vist, og jeres Onside dækning udgører 3 minutters sammendrag af alle kampe hvorefter resten af programmet bruges på BIF, Formel 1 og Premier League. Det er vel hverken interessant for jeres eksperter, jeres redaktion eller jeres kundekerne at høre de samme argumenter uge efter uge om hvorfor det går af helvedes til på Vestegnen.

Jeg har umenneskelig svært ved at se hvorfor BIF-Esbjerg / BIF-Silkeborg / BIF - Sønderjyske skulle være mere interessant end opgør med AaB, AGF og OB imod hinanden. Der står trods alt store byer bag disse hold og samtidig præsterer alle tre gevaldigt bedre på banen end BIF gør.

Jeg har fuld forståelse for at i selvfølgelig skal skele til jeres seertal, men er i ikke netop med til at brande FCK og BIF som de eneste hold der er værdi i at se når i konstant highlighter dem fremfor alle andre? Ydermere er det jo svært at vurdere de andre holds værdi når de KUN får chancen som MOTW når de møder BIF eller FCK.

Til sidst vil jeg gerne sige at jeg rent faktisk synes at i har fremragende kommentatorer. Onside værterne kunne jeg godt være foruden men de respektive kommentatorer (herunder især Carsten Werge, Per Frimann og Jesper Grønkjær) samt hele jeres Champions League redaktion (herunder Jes Dorph, Brian Laudrup, Preben Elkjær og Jan Mølby) finder jeg ganske kompetente og underholdende, men når indholdet KONSTANT er BIF mister jeg interessen.

På trods af at jeg rent faktisk før i tiden altid har været fast seer af Onside og har følt at dette var et søndagsritual at slutte ugen af med en recap af de respektive kampe, har den slatne udsendelse forlængst ødelagt denne interesse.

Det samme gjorde sig gældende med Fodbold Uden Filter som jeg også syntes var et fremragende program med gode gæster, men som konstant handlede om BIF's konstante nedtur. Dette ødelægger jeres ellers udemærkede potentiale!

Håber i vil lytte til mine input.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 19. nov 2012, 15:11

Hermed svaret fra Viasat:

Tak for din mail.

Du har ret i, at vi skeler til hvilke hold, der interesserer vores seere mest. Man kan sige, at vi i kampvalgene forsøger at gøre flest mulige seere glade og skuffe færrest mulige. Vi ved godt, at vi ikke kan gøre alle tilfredse, men vi prøver at gøre flest mulige tilfredse med vores kampvalg.

Historisk set har BIF og dernæst FCK været de mest sete hold. BIF er det stadig med afstand - trods deres deroute, og det betyder naturligvis noget. I går havde BIF-EFB over 200.000 seere, mens FCK vs. FCM havde 150.000 seere.

Fredags- og lørdagskampen havde hhv. 70 og 105 tusinde seere. Canal 8-kampen med AaB blev ikke målt.

Det billede tegner sig uge efter uge. Brøndby og FCK er de mest ”attraktive” klubber som flest seere efterspørger. MEN det er ved at ske et skred i tingene, så måske er det ikke givet, at det fortsætter med at være sådan, for det er klart, at det ”slider” på BIFs image, at de har de problemer, som de har.

I går havde vi trods alt indslag om AGF og om SIF (fredags- og lørdagskampe) selvom kampene var hhv. 50 og 30 timer gamle, da vi sendte Onside – det skeler vi også til. Vi brugte i går (ca.) 40 minutter på Superligaen, 25 minutter på Premier League og 10-15 minutter på diverse (Messi, Boksning, F1) – derfra skal trækkes reklametid.

Heldigvis bliver alle kampe jo vist direkte på TV hos hhv. os, TV2 Sport og Canal 8-9, og jeg kan desuden anbefale Viaplay hvor alle kampe kan ses direkte på computeren.

Håber ovenstående kaster lidt lys over, hvorfor vi prioriterer som vi gør. Det tilfredsstiller givetvis ikke dig, men det er dog et forsøg på at redegøre for vores prioriteringer.

VH

Kim Mikkelsen
Viasat Sport
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Enevoldsen

Indlæg af Brodernumsi » 19. nov 2012, 16:13

Forza skrev:Hermed svaret fra Viasat:

Tak for din mail.

Du har ret i, at vi skeler til hvilke hold, der interesserer vores seere mest. Man kan sige, at vi i kampvalgene forsøger at gøre flest mulige seere glade og skuffe færrest mulige. Vi ved godt, at vi ikke kan gøre alle tilfredse, men vi prøver at gøre flest mulige tilfredse med vores kampvalg.

Historisk set har BIF og dernæst FCK været de mest sete hold. BIF er det stadig med afstand - trods deres deroute, og det betyder naturligvis noget. I går havde BIF-EFB over 200.000 seere, mens FCK vs. FCM havde 150.000 seere.

Fredags- og lørdagskampen havde hhv. 70 og 105 tusinde seere. Canal 8-kampen med AaB blev ikke målt.

Det billede tegner sig uge efter uge. Brøndby og FCK er de mest ”attraktive” klubber som flest seere efterspørger. MEN det er ved at ske et skred i tingene, så måske er det ikke givet, at det fortsætter med at være sådan, for det er klart, at det ”slider” på BIFs image, at de har de problemer, som de har.

I går havde vi trods alt indslag om AGF og om SIF (fredags- og lørdagskampe) selvom kampene var hhv. 50 og 30 timer gamle, da vi sendte Onside – det skeler vi også til. Vi brugte i går (ca.) 40 minutter på Superligaen, 25 minutter på Premier League og 10-15 minutter på diverse (Messi, Boksning, F1) – derfra skal trækkes reklametid.

Heldigvis bliver alle kampe jo vist direkte på TV hos hhv. os, TV2 Sport og Canal 8-9, og jeg kan desuden anbefale Viaplay hvor alle kampe kan ses direkte på computeren.

Håber ovenstående kaster lidt lys over, hvorfor vi prioriterer som vi gør. Det tilfredsstiller givetvis ikke dig, men det er dog et forsøg på at redegøre for vores prioriteringer.

VH

Kim Mikkelsen
Viasat Sport
200000 sere til BIF-EFB og 150000 til FCK-FCM, er jo helt andre tal end dem feks Sulakvelidze har fundet frem.

Bruger viasat ikke Gallup? Eller hvad kan grunden til disse store udsving være?

Og hvis de tal Kim Mikkelsen fortæller om her, er korrekte, kan man vel ikke argumentere imod deres konstante dækning af BØF.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 19. nov 2012, 16:41

Brodernumsi skrev:

Tak for din mail.

VH

Kim Mikkelsen
Viasat Sport
200000 sere til BIF-EFB og 150000 til FCK-FCM, er jo helt andre tal end dem feks Sulakvelidze har fundet frem.

Og hvis de tal Kim Mikkelsen fortæller om her, er korrekte, kan man vel ikke argumentere imod deres konstante dækning af BØF.

Folk er nødt til at forstå at seertal, opgjort i antal seere alene, ikke siger ret meget om produktets popularitet. Igår blev der sendt Forbrydelsen på DR kl. 20, den trækker gerne 1.6 millioner seere, så er der ikke ret mange seere tilbage til resten af kanalerne. Derfor kan tidsrummet 17-19 som Brøndby spillede igår sagtens være et væsentligt bedre tidspunkt end kl 20-22, og det har en meget stor indflydelse på tallene.

Men Viasat nægter tilsyneladende at indse/indrømme det åbenlyse, nemlig at Brøndby/FCK er de mest sete hold GENERELT simpelthen fordi de bliver vist på de mest favorable tidspunkter igen og igen. Samtidigt kommer Onside naturligvis til at handle mest om Brøndby/FCK da det jo i 9/10 tilfælde er et af de to hold som lige har afsluttet en kamp, og den derfor har den størtste nyhedsinteresse.

Men VIasat er jo i deres gode ret til at agere som de har lyst, skandalen ligger for mig at se i den del af tv-midlerne der bliver fordelt efter deres prioriteringer.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 19. nov 2012, 17:10

http://tvm.gallup.dk/tvm/pm/default.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Her sættes FCK-FCM til 146.000, så det er givetvis TV-meter-målingen, han refererer til. Canal 9 (og 8) er ikke angivet i TV-meter, så han kan sagtens have ret.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 19. nov 2012, 17:11

Brodernumsi skrev:

Tak for din mail.

VH

Kim Mikkelsen
Viasat Sport

Det er de samme tal. Man er nødt til at tillægge spilletidspunktet rigtig meget vægt for at komme frem til de konklusioner Sulakvelidze får, eller nøjes med at pille nogle enkelte kampe ud, der går imod tendensen. Jeg har ikke været i stand til at finde generelt belæg for at Sulakvelidze har ret, men jeg skal understrege at uligheden stadig foreligger, for der mangler i den grad materiale med FCK og BIF fra det der lige nu ser ud til at være de drålige spilletidspunkter - og kampe mellem andre hold end FCK og BIF på de gode, før man med nogen som helst ret, kan kalde tallene dækkende.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 19. nov 2012, 17:13

Yankee skrev:http://tvm.gallup.dk/tvm/pm/default.htm

Her sættes FCK-FCM til 146.000, så det er givetvis TV-meter-målingen, han refererer til. Canal 9 (og 8) er ikke angivet i TV-meter, så han kan sagtens have ret.
Der er ingen tal overhovedet fra Canal 8 (jeg har i hvert fald ikke kunnet fremskaffe dem), og der er huller i resten af tallene, der hvor kampene ikke har været blandt kanalens ti mest sete udsendelser i ugen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 19. nov 2012, 17:37

http://www.sporten.dk/fodbold/broendby-satte-seerrekord" onclick="window.open(this.href);return false;

Tallet underbygges her. Det er ganske enkelt et imponerende seertal på et tidspunkt, der eller ikke er det mest optimale TV-mæssigt.

Samtidig kan man se på eksempelvis Ekstra-Bladets Fodbold-oversigt, hvor 3 ud af de 5 øverste nyheder handler om Brøndby. Det er IKKE rangeret efter visninger - den liste ser ganske anderledes ud. Det er i mine øjne endnu et eklatant eksempel på den voldsomme Brøndby-diskurs, der fortsat eksisterer i danske medier. ALT handler om Brøndby. Hvorfor er der ikke mere fokus på Silkeborgs flotte sejr over Sønderjyske eller FCNs stæke udesejr over AGF?

Når man snakker om solen, vil folk kigge op på den. Uanset om den skinner eller ej.

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af white splash » 19. nov 2012, 17:50

Mener også at man skal spørge ham hvordan man kan "bevise" BIF og FCK har de bedste seertal, når nu der ikke er noge at sammenligne med. De andre hold får jo aldrig en chance. Det er da klart at de har betydeligt færre seere når det er fredag, lørdag og mandags kampe

Derudover kunne det være interrasant at høre hans holdning til at Brøndby før markant flere tv-penge end alle andre...
1 2 3 Jimmy er en mur!

sulakvelidze
Allstar
Allstar

Indlæg af sulakvelidze » 19. nov 2012, 18:12

Jeg er faldet lidt af på den med at plotte de ugentlige seertal ind på min computer og er efterhånden kommet nogle uger bagud. Men det lyder vel meget troværdigt med 200.000 til Brøndby-Esbjerg? Det er trods alt en kamp, der appellerer ud over de to holds interessegruppe, og jeg vil tro, at Esbjerg som Danmarks femtestørste by med 115.000 mennesker i kommunen også har været med til at presse tallet op.

Det ændrer dog ikke på, at også andre klubber kunne mønstre flotte seertal, hvis Viasat gad hype dem lige så meget, som de gør med Brøndby. Men det er ikke i Viasats interesse. Den er at bringe Brøndby tilbage til top to, sådan at FCK og Brøndby fordeler guld og sølv. De øvrige klubber er irriterende og ligegyldig støj i Viasats verden.

Jeg har i øvrigt sendt min opgørelse over antallet af MOTW-kampe mellem AGF, OB, AaB og FCM til TIPSbladet. Det er over en uge siden, og jeg har ikke fået noget svar, så det er vist lidt op ad bakke. Andre er dog velkomne til at gøre forsøg med den samme opgørelse.

Og så synes jeg i øvrigt, at det er en fantastisk god og velargumenteret e-mail Forza har sendt til Viasat.

sulakvelidze
Allstar
Allstar

Indlæg af sulakvelidze » 19. nov 2012, 18:19

Poker-One-Kenobi skrev:Men VIasat er jo i deres gode ret til at agere som de har lyst, skandalen ligger for mig at se i den del af tv-midlerne der bliver fordelt efter deres prioriteringer.
Meget enig i det der. Med den tilføjelse, at den største skandale set fra mit bord er, at AGF, AaB, OB og de andre store og traditionsrige provinsklubber har siddet med hænderne i skødet og accepteret en tv-aftale, der har til formål at gøre Brøndby rigere end resten.

Hvis jeg var sponsor for en af de klubber, ville jeg egentlig heller ikke være tilfreds med at blive eksponeret på hemmelige kanaler, så jeg forstår ikke, at provinsklubberne har accepteret denne totale skævvridning tilsyneladende helt uden at gøre vrøvl.

Besvar