astonvilla skrev:Først: Tak for en fantastisk aften i Rander i går!
Dernæst: Sjovt hvordan vi nogle gange kan se en kamp på helt forskællig måde.
Der er jo tale om 2 kampe her - 1. og 2. halvleg.
1. halvleg er Due klart min MOM. Strør om sig med lækre afleveringer og styrer vores spil.
2. halvleg falder han lidt ud - ja - men det er også en helt anden kamp på det tidspunkt.
Ahlmann roses til skyerne - men jeg mener hans offensive spil er helt skandaløst i går - især i 1. halvleg strander alt ude hos ham.
Anyway - fantasktisk kamp. Helenius is back - hvilket er skønt og KEP er uhyggelig stærk (min MOM over hele kampen!).
Kun to ting gav mig en dårlig fornemmelse i går:
1. Kayke. Vi spiller efter min bedste overbesning med 10 mand med ham på banen. Ufattelig ringe og uengageret. Væk med ham.
2. Randers' kontrollør korps. Hvad foregår der lige! Jeg er selv et gammelt røvhul der absolut ikke er ude på ballade - men jeg stod max 5 meter væk da jeg lige efter kampen (da vi lavede Fernebahce) så en kontrollør helt umotiveret hamre løs på en ca. 18 årig knajt nede ved banden. Blot fordi denne var ekstatisk glad for sejren og Ferne tingen og prøvede at give high five med Helenius og KEP.
Att denne unge mand: Hvis du læser herinde bør du få udleveret de bånd der er optage fra Stadion og anmelde dette til politiet. Det var virkelig en skandale. Skriv PM hvis du vil have en way forward på dette. Dernæst hele "episoden" med Kuhn. Hvad fanden sker der?? Træls at køre hjem med sådan en smag i munden.
MEN OVERALL - HVOR SMUKT KNAJTER!! Både på og udenfor banen i øvrigt. Super stemning.
Nu ser det pludseligt ud til vi slutter foråret som mindst nr. 4.
OUTSTANDING!
Så har jeg en helt 3 holdning og oplevelse af kampen i går. Jeg sad ned på langsiden i går, og må sige, hvilken fornøjelse, at opleve et publikum, som ikke synes de skulle råbe ad en fordi man har en anden trøje på blandt randers fans. De var meget diplomatiske og synes det var en fortjent sejr til AaB bl.a. Noget jeg også synes var rigtigt, for vi spillede vel en rigtig god 1 halvleg med helenius som nr. 1 og derefter en træls anden halvleg, hvor vi dog burde have lukket kampen ved et par situationer.
Til balladen der tilsyneladende har været, kan jeg ikke udtale mig mere, end at min kæreste stod dernede, og fortalte bare hvordan Kuhn var blevet sat på plads. Synes det virker TOTAL amatøragtigt, at randers kontrol, skal have så vidt forskellige syn på, om det er udefans eller hjemmmefans.
Til stemningen - total respekt herfra. Det var skide godt, og den bedste stemning til en udekampe i lang tid fra et udehold. Sad midt for banen, og kunne SLET ikke høre randers fans nede i det skumle hjørne, de åbenbart har valgt at sidde/stå. Håber det engangement bliver taget med til kampen mod AGF, for der bliver der sq brug for det.
Og sidst men ikke mindst, super efterår af drengene indtil videre. Ser ud til, at vi kan slutte i top 3, med en sejr mere. Og så er det gode tv-penge igen. Så godt!! Alle ud af hulerne til kampen mod AGF!!!