Yep hvad??Lodberg skrev:Aflytte=alleLucas Kuskenius skrev:Hvad betyder det?Lodberg skrev:Husk at Yousee giver gratis adgang til aflytte HD kanalerne i marts....
Kamptråd: AaB vs Esbjerg, lørdag d. 9. marts 2013
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Re: Kamptråd: AaB vs Esbjerg, lørdag d. 9. marts 2013
Stor fejl af Kent ikke at skifte ud noget før, vi har manglet den afgørende energi som jeg ser det... Vi ligner ikke et hold, der er på vej til at score, for når vi endelig har en chance, napper deres målmand dem den desværre.
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Med på en lyttermich1596 skrev:Yep hvad??Lodberg skrev:Aflytte=alleLucas Kuskenius skrev:Hvad betyder det?Lodberg skrev:Husk at Yousee giver gratis adgang til aflytte HD kanalerne i marts....
Jeg er helt enig. Wichmann skulle have været ind istedet for PK for længst. Det skete så aldrig.Hanga skrev:Stor fejl af Kent ikke at skifte ud noget før, vi har manglet den afgørende energi som jeg ser det... Vi ligner ikke et hold, der er på vej til at score, for når vi endelig har en chance, napper deres målmand dem den desværre.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Hvem er det du mener som sidder på bænken er mere målfarlig end dem vi startede med?Hanga skrev:Stor fejl af Kent ikke at skifte ud noget før, vi har manglet den afgørende energi som jeg ser det... Vi ligner ikke et hold, der er på vej til at score, for når vi endelig har en chance, napper deres målmand dem den desværre.
Det er simpelthen utroligt så dårlige de er til at komme ind i feltet. De har siddet fuldstændigt på 2 halvleg, men har ikke tilspillet sig en eneste 100% chance.
For ringe
For ringe
2 point i 3 kampe er bare ikke godt nok 
Målfarlighed? Jeg snakker om at flere spillere har set flade ud længe...Mr. Larsen skrev:Hvem er det du mener som sidder på bænken er mere målfarlig end dem vi startede med?Hanga skrev:Stor fejl af Kent ikke at skifte ud noget før, vi har manglet den afgørende energi som jeg ser det... Vi ligner ikke et hold, der er på vej til at score, for når vi endelig har en chance, napper deres målmand dem den desværre.
Og hvorfor er der aldrig nogen der samler op? Deres målmand har tabt bolden 3-4 gange, men der er aldrig nogen der presser ham. Øv!
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Vi har da styret den 2 halvleg totalt, Esbjerg har så vidt jeg husker ingen afslutninger haft på vores mål (7-9-13)Hanga skrev:Målfarlighed? Jeg snakker om at flere spillere har set flade ud længe...Mr. Larsen skrev:Hvem er det du mener som sidder på bænken er mere målfarlig end dem vi startede med?Hanga skrev:Stor fejl af Kent ikke at skifte ud noget før, vi har manglet den afgørende energi som jeg ser det... Vi ligner ikke et hold, der er på vej til at score, for når vi endelig har en chance, napper deres målmand dem den desværre.
Er det imod vores religion at få bolden ind i feltet?
Få dog den bold i feltet. Vi spiller og spiller, men den bold kan altså IKKE dribles ind over målstregen....
For helvede, Ahlmann...!!!!!
Vi har spillet med lange afleveringer i hele kampen, men i overtiden med 4 mand i feltet, spiller vi den hellere bagud!
Den skulle vi have vundet. Tror Kent er tilfreds, desværre.
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Vi ligner godt nok ikke et hold hvor de fleste spillere har været ude i vinter pausen og sige vi går efter europæisk spil..
slet ingen kreativitet .. står bare og spiller den frem og tilbage mellem vores forsvarsspillere de sidste 20 minutter..
meget realistisk vi indtager 6. pladsen efter denne runde
både AGF og OB har modstandere de kan slå
og jeg vil tillade mig at brokke mig lidt her.. hvorfor fanden siger de at Augo er tilbage for fuld styrke
det gør han også selv.. for snart en uge siden men han kan åbenbart stadig ikke spille!?!?
slet ingen kreativitet .. står bare og spiller den frem og tilbage mellem vores forsvarsspillere de sidste 20 minutter..
meget realistisk vi indtager 6. pladsen efter denne runde
både AGF og OB har modstandere de kan slå
og jeg vil tillade mig at brokke mig lidt her.. hvorfor fanden siger de at Augo er tilbage for fuld styrke
det gør han også selv.. for snart en uge siden men han kan åbenbart stadig ikke spille!?!?
Jeg forstår ikke, hvorfor KN aldrig tør at satse noget mere... Hvad skal vi med de uafgjorte kampe??
Det er muligt, at bænken ikke er de mest optimale indskiftere, men når folk ikke leverer på banen og samtidig er gået døde, så er det nu engang bedre at få skiftet ud! Der går 85 minutter før der kommer en udskiftning! Hvorfor????!!!!
Det er muligt, at bænken ikke er de mest optimale indskiftere, men når folk ikke leverer på banen og samtidig er gået døde, så er det nu engang bedre at få skiftet ud! Der går 85 minutter før der kommer en udskiftning! Hvorfor????!!!!
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
ved ikke hvorfor de er tilfredse med uafgjort mod esbjerg på hjemmebanePippo skrev:Jeg forstår ikke, hvorfor KN aldrig tør at satse noget mere... Hvad skal vi med de uafgjorte kampe??
næste runde er mod nordjsælland... tvivler på vi får 3 point der
lad os bare sige vi kan hive en uafgjort så har vi fået 2 point i 4 kampe...
med den her spille stil så ender vi på en 7-8 plads når sæsonnen er slut.. vil godt nok være noget af en mavepuster til det efterår.
Jeg må indrømme jeg er også derudover begyndt at se mig lidt sur på Ahlman.. jeg synes godt nok han laver mange offensive fejl...
Jeg savner vinterpausen, der var man så dejlig optimistisk.
Hvad værre er, så bliver tv-pengene fordelt efter denne runde. Vi skullehave vundet i onsdags, men i dag er Esbjerg faktisk tættere på sejren end os. Det er pinligt så dårlige vi er med bolden. Kusk er den eneste, der bidrager med noget kreativitet frem ad banen. Vi har ikke noget kantspil og vores angribere får ikke noget at arbejde med.