Når metropolen sådan folder sig ud og oser af storbyliv er der ikke mange andre storbyer der kan være med. Paris, London mm sakker bagud efterhånden.
Og vi bønder kan bare måbende se til fra sidelinien og drømme om at den slags optøjer en dag kan smitte lidt af på os. For når det regner på præsten....
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen. - De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
31-year-old Edinho, a little known Portuguese journeyman striker who is currently on loan at Turkish club Kayseri Erciyesspor from Braga, pulled off an unbelievable piece of skill against Cameroon on Wednesday night.
A halftime substitute for Rafa Silva, Edinho got on the scoresheet with the Seleccao’s fourth in a 5-1 win, however his more impressive contribution came from one moment of magical control.
31-year-old Edinho, a little known Portuguese journeyman striker who is currently on loan at Turkish club Kayseri Erciyesspor from Braga, pulled off an unbelievable piece of skill against Cameroon on Wednesday night.
A halftime substitute for Rafa Silva, Edinho got on the scoresheet with the Seleccao’s fourth in a 5-1 win, however his more impressive contribution came from one moment of magical control.
Som at se Erik Bo på hans bedste dage, hvor bolden altid trillede hans vej under dybt mystiske omstændigheder.
Tør man nævne hans legendariske CL-scoring, hvor hans kiksede afslutning blev en perfekt frispilning til ham selv tæt under mål...
Får mig til at tænke på Siyabongas første boldberøring på Aalborg stadion.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Kasper skrev:Får mig til at tænke på Siyabongas første boldberøring på Aalborg stadion.
... og den tanke får altid smilet frem
Link?
Ligger desværre vidst ikke på Youtube. Men som jeg husker det kommer Bhele løbende op af højre fløj helt ude ved sidelinjen i AaBs og der kommer en bold fra venstre i over knæhøjde, som Bhele i fart får med ved at løfte foden op i knæhøjde+ og tage bolden med. Ærgeligt, at hans tid i AaB blev så smadret af skader. Kan stadig blive gal over den sviner det lille møgsvin til Molle fra Brøndby lavede.
Hans debut var imod Viborg og i samme kamp lavede han en lækker assist som kan ses i denne video
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen. - De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Steinlein står ligenu og rabler om de skøre mennesker de har hentet op fra det sølle afrika. "Vi starter fra scratch, det er som at få en nyfødt op." Drøn charmerende, køkkensælgertype.
Opspillet til det mål er noget af det flotteste der er set. Tænker man så på at det ovenikøbet var et AaB-hold der kom direkte ud af en lang vinterpause og fyrede den præstation af...