Kamptråd: FCN - AaB, 7. maj kl. 20.00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: FCN - AaB, 7. maj kl. 20.00

Indlæg af Buzz Killington » 7. maj 2014, 22:09

Funky skrev:
MHJ skrev:Wich var sgu dagens overraskelse. Flyttede baade sin krop og bolden godt rundt. Og laekkert tidspunkt at AK (midterklubsangriber) faar noget selvtillid. VI RYKKER IKKE NED!!!
Hehehe....den ta'r jeg rent på kæben. ;) Eller måske ikke helt... Jeg mener jeg for en kamp siden skrev, at han endnu ikke havde bevist, at han var en angrebsløsning til et tophold i ligaen. Han lukker da effektivt munden på mig, hvis han leverer præstationer som den i aften!

:thumbsup:

Kunne ikke huske det var dig der skrev det, og har egentlig heller ikke vaeret imponeret af ham efter skaden. Men han var sgu go' i dag.
:o
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 7. maj 2014, 22:14

Midt i anden halvleg var det Wich, der havde løbet flest meter i kampen. Det er tydeligt at se, at han er useriøs og overvægtig!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 7. maj 2014, 22:17

Konge sejr, man kan ikke lade være med at tænke på hvor tæt på vi havde været hvis vi havde fået point mod EFB.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Indie
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Kbh

Indlæg af Indie » 7. maj 2014, 22:17

MrRepsak skrev:
MrRepsak skrev:Man bliver ikke mestre uden at bryde nogle statistikker. Vi vinder i Farum 1-4 ender den trods plastik græs, skader karantæner og andre udfordringer.
Ahlmann, spalvis ak og kep slutter af !
:aabfan: min søn er et år og lyder passende med et mesterskab i år :danmarkfan:
Jaja jeg godkender 2-4, og at ramme 2/4 målscorer eller 3/4
:aabfan:

Nu skal FCM fucke up
Sådan Beer B! Og tillykke med sønnike! :)

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 7. maj 2014, 22:18

Jacob skrev:Super kamp og sejr i dag. Holdes dette niveau så vinder vi også de sidste 2 kampe. Jeg ved godt, at jeg sikkert får på puklen af nogle herinde, men jeg tror at vi muligvis netop har vundet guldet. Kan sagtens se FCM kun få 1-2 point i de sidste 3 kampe.
Jeg kan også sagtens se dem få 9 point
AaB - the Nordic gateway to Europe

damp
Allstar
Allstar

Indlæg af damp » 7. maj 2014, 22:20

Jeg har ikke været den store fan af PK, ud over han kunne dække alle pladser, men bare ikke nogen særlig godt.
Men som han har spillet i fraværet af Dalsgaard, så ser jeg pt PK som første valg til Højre back.
Og så må Dalsgaard være joker til back, kant, angriber. Nu er han den nye "PK" :D
Syntes PK fortjener rigtig meget ros for dette forår.
Sex er ligesom pizza, selv når det er dårligt, så er det stadig ret godt

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 7. maj 2014, 22:23

Brent skrev:
Jacob skrev:Super kamp og sejr i dag. Holdes dette niveau så vinder vi også de sidste 2 kampe. Jeg ved godt, at jeg sikkert får på puklen af nogle herinde, men jeg tror at vi muligvis netop har vundet guldet. Kan sagtens se FCM kun få 1-2 point i de sidste 3 kampe.
Måske endda 10.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 7. maj 2014, 22:24

Ja ja, saa kan vi hive os i banditten i en dag over den, foer FCM igen er paa foerstepladsen, og vi igen er helt fortabte.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Belgien

Indlæg af Jacob » 7. maj 2014, 22:24

damp skrev:Jeg har ikke været den store fan af PK, ud over han kunne dække alle pladser, men bare ikke nogen særlig godt.
Men som han har spillet i fraværet af Dalsgaard, så ser jeg pt PK som første valg til Højre back.
Og så må Dalsgaard være joker til back, kant, angriber. Nu er han den nye "PK" :D
Syntes PK fortjener rigtig meget ros for dette forår.
Syntes faktisk at PKs udvikling viser hvor meget det betyder at spille fast på en bestemt plads. Han har virkeligt imponeret mig. Så også i statistiken efter dagens kamp at PK var den AaBer med højeste topfart - hvilket nok forklarer hvordan han formår at dække så godt af defensivt.
Life is good..... AaB is better!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 7. maj 2014, 22:25

Det vigtigste er næsten ikke en gang sejren - fordi det lader til, at vores topniveau fra sidste måned er tilbage. Vi er eksempelvis hundaar gange bedre i dag end imod OB. Det kan nærmest ikke komme på et bedre tidspunkt.

Alle spiller fremragende i dag, men MOTM må være en deler imellem Kusk og Thomsen. Når de spiller sådan som i dag, er der internationalt snit over det!

Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga

Indlæg af Jacob » 7. maj 2014, 22:25

Brent skrev:
Ja, vi må jo se om 11 dage hvem af os der er tættest på at få ret.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 7. maj 2014, 22:27

MHJ skrev: Ja ja, saa kan vi hive os i banditten i en dag over den, foer FCM igen er paa foerstepladsen, og vi igen er helt fortabte.
Jeg forstår simpelthen ikke hans udtalelse?

Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga

Indlæg af Jacob » 7. maj 2014, 22:28

limey skrev:Det vigtigste er næsten ikke en gang sejren - fordi det lader til, at vores topniveau fra sidste måned er tilbage. Vi er eksempelvis hundaar gange bedre i dag end imod OB. Det kan nærmest ikke komme på et bedre tidspunkt.

Alle spiller fremragende i dag, men MOTM må være en deler imellem Kusk og Thomsen. Når de spiller sådan som i dag, er der internationalt snit over det!
Tjahh.... Det er et svært valg, men jeg syntes nu også Würtz og KEP er med i kampen om dagens MOTM. Det er deres indsatser der gør, at vores offensive spillere kan sprudle.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 7. maj 2014, 22:28

le Cid skrev:Midt i anden halvleg var det Wich, der havde løbet flest meter i kampen. Det er tydeligt at se, at han er useriøs og overvægtig!
Det tykke dyr.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 7. maj 2014, 22:28

limey skrev:Det vigtigste er næsten ikke en gang sejren - fordi det lader til, at vores topniveau fra sidste måned er tilbage. Vi er eksempelvis hundaar gange bedre i dag end imod OB. Det kan nærmest ikke komme på et bedre tidspunkt.

Helt enig, det så rigtig godt ud i dag, og både Kusk og Thomsen var pivfarlige hver gang de blev retvendt med bolden... men FCN gav os altså også langt mere plads end vi har fået længe. Vi ER bedst når vi får plads at spille og løbe i. Det er de fleste fodboldhold, så ikke noget odiøs i det
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 7. maj 2014, 22:31

Fantastisk.

Mestrene 2014 får nu flere point end pointbundskrabermestrene Herfølge. Så det er ikke billigt til salg længere.

Statistik skal ikke brydes. Vi har aldrig vundet sølv. Hold den statistik gutter.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 7. maj 2014, 22:35

NIN den fromme skrev:
MHJ skrev: Ja ja, saa kan vi hive os i banditten i en dag over den, foer FCM igen er paa foerstepladsen, og vi igen er helt fortabte.
Ej, den med "ethvert andet tophold" er lige kluntet formuleret. Men da han har tidligere udtalt at AaB i denne saeson spiller det - maaske - bedste angrebsbold i superligaens historie, kan man godt regne ud hvad han mener.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 7. maj 2014, 22:35

NIN den fromme skrev:
Det er en backhanded compliment, som det hedder på engelsk.

Oversat: Kun når AaBs offensiv er bedst kan den måle sig med tidligere mestres (FCK/FCN).
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 7. maj 2014, 22:38

Vi er tilbage ved topformen, og vinder vi de næste 3 kampe er vi med en vis sandsynlighed mestre og pokalvindere... man må knibe sig i armen.

Eisenhower
2. div
2. div
Geografisk sted: Albuquerque

Indlæg af Eisenhower » 7. maj 2014, 22:39

Wich med længder den bedste på banen idag! Flot kamp.
Peter Rudbæk, Kiwomya tilgiver dig

Besvar