Steaua Bukarest - AaB
Re: Steaua Bukarest - AaB
Gider i se optakt?
Jeg gider ikke.
Well, 6'erens optakt på PL kan være fine(selvom det er voldsomt begrænset, hvor meget jeg har set), men jeg føler ikke ligefrem jeg bliver klogere. Alt for ofte er kvaliteten af helvedes til. Det er spild af tid imø.
Jeg gider ikke.
Well, 6'erens optakt på PL kan være fine(selvom det er voldsomt begrænset, hvor meget jeg har set), men jeg føler ikke ligefrem jeg bliver klogere. Alt for ofte er kvaliteten af helvedes til. Det er spild af tid imø.
Uden Synd Ingen Frelse
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Man kunne jo håbe, at den time fra udsendelse starter til Partizan-Tottenham vises, var fyldt med AaB-relateret stof. Man kan jo ikke klandre 6'eren for at gerne ville vise to kampe på en aften, og 6'eren har nok ikke bestemt at der kun skulle være 10-15 imellem de to kampe.Pastorius skrev:Dejligt, så er der jo også tid til en grundig gennemgang af vores modstander, de taktiske oplæg og lidt snak om løst og fast.Halil skrev:Kampene starter kl. 21.05, så det bør ikke blive et problem.FlæskeFrank skrev:Når jeg ser tv-programmet bliver jeg lidt nervøs.
6'eren starter sendingen kl. 21.00, og der starter kampen vel også.
Var det ikke det samme problem mod Tottenham i 2007, hvor Enevoldsen nåede at score inden reklamerne var slut. Det sidste må selvfølgelig gerne ske igen, men kampen bliver bare mere fesent, hvis de først begynder sendingen 2-3 minutter inde i kampen for at nå alle deres reklamer.
Krydser fingre for at de får afviklet reklamerne og vi-skal-lige-se-studiet-for-at-vise-at-vi-tager-kampen-alvorligt inden kampen begynder.
Det var ikke et problem sidste år.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Når vi møder en modstander som de fleste af os kender meget lidt til, så ville det nu være rart at få et forhåndskendskab til dem. Men der skal selvfølgelig være noget kvalitet bag. Hvis det bliver Peter Kjær, Elkær og kompgani der bare fyrer mundgylle af, kan det være ligegyldigt. Det kræver at nogen sætter sig ordenligt ind i hvem vi skal møde og - i modsætning til Apoel-kampene - giver os et nogenlunde realistisk billede af vores chancer, i stedet for blot at konstatere at de er en nemmere modstander end den sværeste vi kunne trække og så bør vi nok være favoritter.Halil skrev:Gider i se optakt?
Jeg gider ikke.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Mon ikke de havde fået klemt en times optakt ind til en BIF eller FCK europæisk kamp? Jeg ved godt der ikke er så meget at gøre ved det, men der er godt nok irriterende.doukas skrev:Man kunne jo håbe, at den time fra udsendelse starter til Partizan-Tottenham vises, var fyldt med AaB-relateret stof. Man kan jo ikke klandre 6'eren for at gerne ville vise to kampe på en aften, og 6'eren har nok ikke bestemt at der kun skulle være 10-15 imellem de to kampe.Pastorius skrev:Dejligt, så er der jo også tid til en grundig gennemgang af vores modstander, de taktiske oplæg og lidt snak om løst og fast.Halil skrev:Kampene starter kl. 21.05, så det bør ikke blive et problem.FlæskeFrank skrev:Når jeg ser tv-programmet bliver jeg lidt nervøs.
Var det ikke det samme problem mod Tottenham i 2007, hvor Enevoldsen nåede at score inden reklamerne var slut. Det sidste må selvfølgelig gerne ske igen, men kampen bliver bare mere fesent, hvis de først begynder sendingen 2-3 minutter inde i kampen for at nå alle deres reklamer.
Krydser fingre for at de får afviklet reklamerne og vi-skal-lige-se-studiet-for-at-vise-at-vi-tager-kampen-alvorligt inden kampen begynder.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg er iøvrigt enig med doukas.Pastorius skrev:Når vi møder en modstander som de fleste af os kender meget lidt til, så ville det nu være rart at få et forhåndskendskab til dem. Men der skal selvfølgelig være noget kvalitet bag. Hvis det bliver Peter Kjær, Elkær og kompgani der bare fyrer mundgylle af, kan det være ligegyldigt. Det kræver at nogen sætter sig ordenligt ind i hvem vi skal møde og - i modsætning til Apoel-kampene - giver os et nogenlunde realistisk billede af vores chancer, i stedet for blot at konstatere at de er en nemmere modstander end den sværeste vi kunne trække og så bør vi nok være favoritter.Halil skrev:Gider i se optakt?
Jeg gider ikke.
Optakt imellem to kampe kan næppe blive særligt uddybende, da der, helt naturligt, ikke er meget tid at arbejde med. Særligt, når reklamer m.m. skal have sendetid.
Sidste år havde kanal 9 nogle udemærkede optakter til den tidligere kamp. Det vælger jeg at tro, at de også har i år.
Og selvfølgelig sender kanal 6 ikke en times optakt til en kl. 21 kamp, hvis det var fck(vi skal være realistiske - bif kommer ikke i gruppespillet lige foreløbigt...). Der er ikke tid til lortet.
Uden Synd Ingen Frelse
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Det kan jo også være de har. 6'erens udsendelse starter kl:18 og den første kamp vises kl:19. Ingengang Viashit sløjfer en kamp for at vise FCK eller-Brøndbyoptakt, så det tror jeg ganske enkelt ikke du har ret iPastorius skrev:Mon ikke de havde fået klemt en times optakt ind til en BIF eller FCK europæisk kamp? Jeg ved godt der ikke er så meget at gøre ved det, men der er godt nok irriterende.doukas skrev:Man kunne jo håbe, at den time fra udsendelse starter til Partizan-Tottenham vises, var fyldt med AaB-relateret stof. Man kan jo ikke klandre 6'eren for at gerne ville vise to kampe på en aften, og 6'eren har nok ikke bestemt at der kun skulle være 10-15 imellem de to kampe.Pastorius skrev:Dejligt, så er der jo også tid til en grundig gennemgang af vores modstander, de taktiske oplæg og lidt snak om løst og fast.Halil skrev:Kampene starter kl. 21.05, så det bør ikke blive et problem.FlæskeFrank skrev:Når jeg ser tv-programmet bliver jeg lidt nervøs.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Vi får at se, når vi kommer hen til en runde, hvor det er FCK's kamp der ligger sent.doukas skrev: Det kan jo også være de har. 6'erens udsendelse starter kl:18 og den første kamp vises kl:19. Ingengang Viashit sløjfer en kamp for at vise FCK eller-Brøndbyoptakt, så det tror jeg ganske enkelt ikke du har ret i
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Nordjyskes bud på startopstillingen:
Larsen
Dalsgaard - KEP - Thelander - Gorter
Wichmann - Risgård - Würtz - Thomsen
Ene
AK
Larsen
Dalsgaard - KEP - Thelander - Gorter
Wichmann - Risgård - Würtz - Thomsen
Ene
AK
Så får vi se om Kent 00-Nielsen stadig findes
Jeg forstår virkelig ikke ideen med Wichmann på kanten i de her europakampe. Ikke for at starte noget Wichmann bashing, eller andet, men som det ser ud nu (baseret ud fra vores kampe i ligaen) er både Børsting, Bruuhn og Thrane foran ham på pladsen. Hvorfor så bruge Wichmann i europa? Det giver meget lidt mening for mig at en spiller der kun sjældent bruges som indskifter i ligaen pludselig er fast mand i europa.
Jeg kunne forstå det hvis vi havde en eller anden bund rutineret kantspiller med erfaring fra de største ligaer, men det har Wichmann jo ikke ligefrem. Hans europæiske erfaring er vel kun marginalt større end eks Børsting eller Bruuhn. Jeg må indrømme jeg har rimeligt svært ved at se logikken.
Jeg kan godt se ideen i at vi kører 4-4-1-1 i europa og forsøger at holde lidt mere på bolden når vi har den. Primært fordi Ene, om ikke andet så i teorien, bidrager med lidt nogle andre ting end Helenius gør i opspillet, men jeg har lidt svært ved at se hvad Wichmann bidrager med ifht Børsting eller Bruuhn der gør han skal starte inde i vores europa kampe.
Resten ser fornuftigt ud, og er vel som man havde forventet.
Jeg kunne forstå det hvis vi havde en eller anden bund rutineret kantspiller med erfaring fra de største ligaer, men det har Wichmann jo ikke ligefrem. Hans europæiske erfaring er vel kun marginalt større end eks Børsting eller Bruuhn. Jeg må indrømme jeg har rimeligt svært ved at se logikken.
Jeg kan godt se ideen i at vi kører 4-4-1-1 i europa og forsøger at holde lidt mere på bolden når vi har den. Primært fordi Ene, om ikke andet så i teorien, bidrager med lidt nogle andre ting end Helenius gør i opspillet, men jeg har lidt svært ved at se hvad Wichmann bidrager med ifht Børsting eller Bruuhn der gør han skal starte inde i vores europa kampe.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Boersting spiller med meget hoej risiko, og kostede bl.a. mod APOEL. Og Bruhn har sammenlagt spillet en god kamp i sin AaB-tid (mod FCK), paa den anden floej. Saa at andre ligefrem skulle vaere foran Wich kan jeg ikke se. Og europaeisk erfaring eller ej, saa har Wichmann spillet snart 100 foersteholdskampe, hvilket vidner om en hvis rutine.jonas386 skrev:Jeg forstår virkelig ikke ideen med Wichmann på kanten i de her europakampe. Ikke for at starte noget Wichmann bashing, eller andet, men som det ser ud nu (baseret ud fra vores kampe i ligaen) er både Børsting, Bruuhn og Thrane foran ham på pladsen. Hvorfor så bruge Wichmann i europa? Det giver meget lidt mening for mig at en spiller der kun sjældent bruges som indskifter i ligaen pludselig er fast mand i europa.
Mon ikke Kents tilgang er mere defensiv og taalmodig end i superligaen, hvorfor stabilitet er vurderet vigtigere end gennembrudsstyrke.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Samme Børsting kaster sig dog også gerne ned i tacklingerne og leverer en stærk defensiv indsats de gange han har været med. Jeg er ikke sikker på hvad du mener med de andre ikke nødvensigvis er foran ham (kan være jeg misforstår helt), men det er da rimelig let at se at de spiller betydeligt mere end han gør.MHJ skrev:Boersting spiller med meget hoej risiko, og kostede bl.a. mod APOEL. Og Bruhn har sammenlagt spillet en god kamp i sin AaB-tid (mod FCK), paa den anden floej. Saa at andre ligefrem skulle vaere foran Wich kan jeg ikke se. Og europaeisk erfaring eller ej, saa har Wichmann spillet snart 100 foersteholdskampe, hvilket vidner om en hvis rutine.jonas386 skrev:Jeg forstår virkelig ikke ideen med Wichmann på kanten i de her europakampe. Ikke for at starte noget Wichmann bashing, eller andet, men som det ser ud nu (baseret ud fra vores kampe i ligaen) er både Børsting, Bruuhn og Thrane foran ham på pladsen. Hvorfor så bruge Wichmann i europa? Det giver meget lidt mening for mig at en spiller der kun sjældent bruges som indskifter i ligaen pludselig er fast mand i europa.
Mon ikke Kents tilgang er mere defensiv og taalmodig end i superligaen, hvorfor stabilitet er vurderet vigtigere end gennembrudsstyrke.
Han har da muligvis spillet 100 førsteholdskampe, men når 85 af disse har været i bedste fald middelmådige, så synes jeg ikke rigtigt det tæller det store.
Det er da rigtigt Børsting kostede mod APOEL, men der spillede alle jo dårligt, så den er ikke helt fair. Derimod synes jeg EfB kampen var et glimrende eksempel på Børstings fine defensive arbejde.
Og så ser jeg de 2 andre som bedre kontraspillere.
Selvom Wichmann er sat på kanten i opstillingen har alle de kampe han har spillet der ude indtil videre, har han automatisk lagt sig ind på midtbanen under kampen og derved gjort plads til PK (og imorgen Dalle) og hans rush fremad, og derved styrket vores midtbane og gjort vores højre back endnu farligere, nu når vi har haft det svært på venstre backen i den her sæson pga Ahlmanns skade.
Der er MEGET mere plads til Dalsgaard (PK) i de kampe hvor han har spillet der og lagt sig ind på midten, samtidig med at han nok har været tiltænkt en defensiv rolle når han bliver lagt der ude, hvilket han har gjort meget godt taget i betragtning af hvor dårlig han har været offensivt.
Det er et udtryk for at Kent vælger det defensive og at spille lidt mere på omstillingerne med Wichmann på "kanten" hvilket har fungeret meget godt i de fleste kampe som Zagreb og Apoel hjemme. Samme opstilling blev også brugt på udebane (i hvert fald i Apoel mener jeg, er ikke sikker på Zagreb) og der spillede hele holdet som sagt af helveds til og derfor kan Wichmann ikke bebrejdes det.
Synes det er fornuftigt og rigtig godt set af Kent i kampe hvor vi skal være mere påpasselige og slå til på kontraen, end mod svagere hold fra Suppen.
Der er MEGET mere plads til Dalsgaard (PK) i de kampe hvor han har spillet der og lagt sig ind på midten, samtidig med at han nok har været tiltænkt en defensiv rolle når han bliver lagt der ude, hvilket han har gjort meget godt taget i betragtning af hvor dårlig han har været offensivt.
Det er et udtryk for at Kent vælger det defensive og at spille lidt mere på omstillingerne med Wichmann på "kanten" hvilket har fungeret meget godt i de fleste kampe som Zagreb og Apoel hjemme. Samme opstilling blev også brugt på udebane (i hvert fald i Apoel mener jeg, er ikke sikker på Zagreb) og der spillede hele holdet som sagt af helveds til og derfor kan Wichmann ikke bebrejdes det.
Synes det er fornuftigt og rigtig godt set af Kent i kampe hvor vi skal være mere påpasselige og slå til på kontraen, end mod svagere hold fra Suppen.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
- Buzz Killington
- Allstar

Han har spillet ca det samme maalt i minutter som Boersting og Bruhn. Derudover kan de andre jo ikke vaere foran ham i morgen er tydeligt hvis det nu er ham der spiller paa pladsen. Men min pointe var egentlig mere i forhold til den paagaeldende modstander ud fra de punkter jeg neavnte (og uddyber nedenfor).jonas386 skrev:Samme Børsting kaster sig dog også gerne ned i tacklingerne og leverer en stærk defensiv indsats de gange han har været med.Jeg er ikke sikker på hvad du mener med de andre ikke nødvensigvis er foran ham (kan være jeg misforstår helt), men det er da rimelig let at se at de spiller betydeligt mere end han gør.MHJ skrev:Boersting spiller med meget hoej risiko, og kostede bl.a. mod APOEL. Og Bruhn har sammenlagt spillet en god kamp i sin AaB-tid (mod FCK), paa den anden floej. Saa at andre ligefrem skulle vaere foran Wich kan jeg ikke se. Og europaeisk erfaring eller ej, saa har Wichmann spillet snart 100 foersteholdskampe, hvilket vidner om en hvis rutine.jonas386 skrev:Jeg forstår virkelig ikke ideen med Wichmann på kanten i de her europakampe. Ikke for at starte noget Wichmann bashing, eller andet, men som det ser ud nu (baseret ud fra vores kampe i ligaen) er både Børsting, Bruuhn og Thrane foran ham på pladsen. Hvorfor så bruge Wichmann i europa? Det giver meget lidt mening for mig at en spiller der kun sjældent bruges som indskifter i ligaen pludselig er fast mand i europa.
Han har da muligvis spillet 100 førsteholdskampe, men når 85 af disse har været i bedste fald middelmådige, så synes jeg ikke rigtigt det tæller det store.
Det er da rigtigt Børsting kostede mod APOEL, men der spillede alle jo dårligt, så den er ikke helt fair. Derimod synes jeg EfB kampen var et glimrende eksempel på Børstings fine defensive arbejde.
Jeg ser Wichmann som en ret ordinaer spiller, uden de store spidskompetencer andet end at han er ok boldsikker og positionsstaerk. Og den erfaring han har fra de kampe paa hoejeste niveau understoetter dette. Saa hvis Kent vil have mere livrem og seler, saa giver det god mening med Wich.
Det er helt fair at sige at Boersting spiller med stor risiko samt at henvise til APOEL kampen til at underbygge dette. Det er dog ikke den eneste kamp hvor han smidt bolden under pres. Jeg er stadig helt vild med Boersting, men jeg kan godt forstaa begrundelsen for at Wich starter inde paa bekostning af ham.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Farverne fucker mig en anelse op da jeg er farveblind, men tænker jeg ved hvad du svarer på.MHJ skrev:Han har spillet ca det samme maalt i minutter som Boersting og Bruhn. Derudover kan de andre jo ikke vaere foran ham i morgen er tydeligt hvis det nu er ham der spiller paa pladsen. Men min pointe var egentlig mere i forhold til den paagaeldende modstander ud fra de punkter jeg neavnte (og uddyber nedenfor).jonas386 skrev:Samme Børsting kaster sig dog også gerne ned i tacklingerne og leverer en stærk defensiv indsats de gange han har været med.Jeg er ikke sikker på hvad du mener med de andre ikke nødvensigvis er foran ham (kan være jeg misforstår helt), men det er da rimelig let at se at de spiller betydeligt mere end han gør.MHJ skrev:Boersting spiller med meget hoej risiko, og kostede bl.a. mod APOEL. Og Bruhn har sammenlagt spillet en god kamp i sin AaB-tid (mod FCK), paa den anden floej. Saa at andre ligefrem skulle vaere foran Wich kan jeg ikke se. Og europaeisk erfaring eller ej, saa har Wichmann spillet snart 100 foersteholdskampe, hvilket vidner om en hvis rutine.jonas386 skrev:Jeg forstår virkelig ikke ideen med Wichmann på kanten i de her europakampe. Ikke for at starte noget Wichmann bashing, eller andet, men som det ser ud nu (baseret ud fra vores kampe i ligaen) er både Børsting, Bruuhn og Thrane foran ham på pladsen. Hvorfor så bruge Wichmann i europa? Det giver meget lidt mening for mig at en spiller der kun sjældent bruges som indskifter i ligaen pludselig er fast mand i europa.
Jeg ser Wichmann som en ret ordinaer spiller, uden de store spidskompetencer andet end at han er ok boldsikker og positionsstaerk. Og den erfaring han har fra de kampe paa hoejeste niveau understoetter dette. Saa hvis Kent vil have mere livrem og seler, saa giver det god mening med Wich.
Det er helt fair at sige at Boersting spiller med stor risiko samt at henvise til APOEL kampen til at underbygge dette. Det er dog ikke den eneste kamp hvor han smidt bolden under pres. Jeg er stadig helt vild med Boersting, men jeg kan godt forstaa begrundelsen for at Wich starter inde paa bekostning af ham.
1 - De har muligvis lige mange minutter, alt i alt, men ikke i ligaen. Wichmann har vel stortset kun spillet europa?
2 - Jeg tror vist vi skal være enige om at være uenige her (altså i det med han er det bedste valg). Det er da rigtigt han ofte er bedre placeret når vi taber bolden, men det handler mere om han ikke løber med frem. Jeg synes stadig at Bruuhn og/eller Børsting havde været lige så godt et valg, hvis ikke bedre. For så stærk er Wichmann heller ikke defensivt.
3 - Naturligvis spiller han da med risiko, men han kæmper da også for at få den igen. Og i flere kampe synes jeg han har været en af dem der har vist mest vilje når han har mistet bolden.
- Buzz Killington
- Allstar

Arh, ok. Det var et dick move med farverne saa. Skal nok afholde mig fra den slags spas i fremtiden.jonas386 skrev:Farverne fucker mig en anelse op da jeg er farveblind, men tænker jeg ved hvad du svarer på.MHJ skrev:Han har spillet ca det samme maalt i minutter som Boersting og Bruhn. Derudover kan de andre jo ikke vaere foran ham i morgen er tydeligt hvis det nu er ham der spiller paa pladsen. Men min pointe var egentlig mere i forhold til den paagaeldende modstander ud fra de punkter jeg neavnte (og uddyber nedenfor).jonas386 skrev:Samme Børsting kaster sig dog også gerne ned i tacklingerne og leverer en stærk defensiv indsats de gange han har været med.Jeg er ikke sikker på hvad du mener med de andre ikke nødvensigvis er foran ham (kan være jeg misforstår helt), men det er da rimelig let at se at de spiller betydeligt mere end han gør.MHJ skrev:Boersting spiller med meget hoej risiko, og kostede bl.a. mod APOEL. Og Bruhn har sammenlagt spillet en god kamp i sin AaB-tid (mod FCK), paa den anden floej. Saa at andre ligefrem skulle vaere foran Wich kan jeg ikke se. Og europaeisk erfaring eller ej, saa har Wichmann spillet snart 100 foersteholdskampe, hvilket vidner om en hvis rutine.jonas386 skrev:Jeg forstår virkelig ikke ideen med Wichmann på kanten i de her europakampe. Ikke for at starte noget Wichmann bashing, eller andet, men som det ser ud nu (baseret ud fra vores kampe i ligaen) er både Børsting, Bruuhn og Thrane foran ham på pladsen. Hvorfor så bruge Wichmann i europa? Det giver meget lidt mening for mig at en spiller der kun sjældent bruges som indskifter i ligaen pludselig er fast mand i europa.
1 - De har muligvis lige mange minutter, alt i alt, men ikke i ligaen. Wichmann har vel stortset kun spillet europa?
2 - Jeg tror vist vi skal være enige om at være uenige her (altså i det med han er det bedste valg). Det er da rigtigt han ofte er bedre placeret når vi taber bolden, men det handler mere om han ikke løber med frem. Jeg synes stadig at Bruuhn og/eller Børsting havde været lige så godt et valg, hvis ikke bedre. For så stærk er Wichmann heller ikke defensivt.
3 - Naturligvis spiller han da med risiko, men han kæmper da også for at få den igen. Og i flere kampe synes jeg han har været en af dem der har vist mest vilje når han har mistet bolden.
Udover europa har Wich spillet 2 kampe fra start, og bleve skiftet ind i to, i alt 206 min i ligaen.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Det skal du ikke tænke på. Den røde kunne jeg godt se, det var mere de 2 nederste der var lidt for tæt på hinanden til jeg kunne se forskellen, men gik udfra du svarede på 2 forskellige ting, fremfor en.
Du har nok ret med Wichmann, jeg synes bare ikke jeg har set det store til ham i ligaen. Kan helt ærligt ikke huske de kampe han er startet inde i, men det skal jo ikke ligge andre end mig selv til last.
Du har nok ret med Wichmann, jeg synes bare ikke jeg har set det store til ham i ligaen. Kan helt ærligt ikke huske de kampe han er startet inde i, men det skal jo ikke ligge andre end mig selv til last.
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Mit bud er Steau Bukarest-AaB 0-1
KEP i 89. minut på hovedstød
0 tilskuere
0 tilskuere
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Vinder vi 1-0 kan der for min skyld være minus 1 tilskuerElscorpio skrev:Mit bud er Steau Bukarest-AaB 0-1
0 tilskuere
-
seamann
Helenius starter vist ikke.NIN den fromme skrev:Vinder vi 1-0 kan der for min skyld være minus 1 tilskuerElscorpio skrev:Mit bud er Steau Bukarest-AaB 0-1
0 tilskuere