Mulig line up:
Larsen
Dalsgaard - KEP - Thelander - Gorter
Bruhn - Würtz - Risgård - Thomsen
AK - Helenius
Ene har karantæne.
Tror at vi vinder og dermed næsten slukker FCKs gulddrømme.

Mon ikke sæderne er pillet ned til den kamp:-) derfor du pludselig ser et hop på 1000 pladser.Aabwibz skrev:Det kan skuda næsten ikke passe, at der er 2700 billetter tilbage på Spar Nord dagen før sidste hjemmekamp mod FCK!?
Ja det er det nok, den mulighed havde jeg ikke lige overvejet, efter sejren i torsdags, hvor der stadig er chance for endnu en EL kamp i AalborgKristian skrev:Mon ikke sæderne er pillet ned til den kamp:-) derfor du pludselig ser et hop på 1000 pladser.Aabwibz skrev:Det kan skuda næsten ikke passe, at der er 2700 billetter tilbage på Spar Nord dagen før sidste hjemmekamp mod FCK!?
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk

Er livet overhovedet værd at leve?AaB 85 95 99 08 skrev:Puha, hvis vi skal have ét point i dag, skal vi realistisk set holde nullet, som vores offensiv skyder med løst krudt - idag formentligt oven i købet med AK og ham den lange, der hele tiden slår ud med armene og signalerer hvor dårlige de andre er, med fra start.
I forhold til at holde nullet kan man sgu godt være lidt bekymret i forhold til fysikken og hovedspillet. Dødbolde kan gøre rigtigt ondt på os.

Helenius på Brømby stadion (efteråret 2012 tror jeg nok). Vi er pinligt dårlige på frispark. Helenius har fået chancen mange gange, men han har været tættere på at skyde bolden ud af stadion end at ramme målet.Elscorpio skrev:Mon vi scorer på en dødbold idag? Og hvor lang tid siden er det egentlig vi har scoret på et frispark?

9/12-2013frederikshavneren skrev:Helenius på Brømby stadion (efteråret 2012 tror jeg nok). Vi er pinligt dårlige på frispark. Helenius har fået chancen mange gange, men han har været tættere på at skyde bolden ud af stadion end at ramme målet.Elscorpio skrev:Mon vi scorer på en dødbold idag? Og hvor lang tid siden er det egentlig vi har scoret på et frispark?
Kommer næsten til at savne Chanko...

Skulle netop til at skrive det - satanswhite splash skrev:9/12-2013frederikshavneren skrev:Helenius på Brømby stadion (efteråret 2012 tror jeg nok). Vi er pinligt dårlige på frispark. Helenius har fået chancen mange gange, men han har været tættere på at skyde bolden ud af stadion end at ramme målet.Elscorpio skrev:Mon vi scorer på en dødbold idag? Og hvor lang tid siden er det egentlig vi har scoret på et frispark?
AaB - Viborg 5-0 Kasper Kusk til 2-0 direkte på frispark.
http://www.dr.dk/sporten/resultater/fod ... mp/1781086" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvor mange mål scorede chanko lige på frispark. Og hvor mange mål bliver der generalt scoret i superligaen på frispark?frederikshavneren skrev:Helenius på Brømby stadion (efteråret 2012 tror jeg nok). Vi er pinligt dårlige på frispark. Helenius har fået chancen mange gange, men han har været tættere på at skyde bolden ud af stadion end at ramme målet.Elscorpio skrev:Mon vi scorer på en dødbold idag? Og hvor lang tid siden er det egentlig vi har scoret på et frispark?
Det har du helt ret i.Hovedet skrev:Under alle omstændigheder er det påfaldende, at vi i en periode på mere end 2 år kun har scoret ét mål på frispark, og at vi i øvrigt stort set heller aldrig scorer efter hjørnespark (en undtagelse var lige de magiske 2 uger i første halvdel af maj, hvor vi scorede mod både FCN, FCK og AGF efter hjørnespark).
Jaja, det er jo gået endda, kunne man indvende, men det er altså temmelig mange "billige" mål, vi mister på den konto. Og Chanko var jo den rene åbenbaring på direkte frispark i forhold til, hvad der findes i vores nuværende trup, indtil han forsvandt helt bag af dansen efter en hæderlig start-

Man kan også bare se hvor vigtig Hobros Martin Thomsen er. Han skaffer Hobro mange point via sine giftige hjørnespark/frispark.Hovedet skrev:Under alle omstændigheder er det påfaldende, at vi i en periode på mere end 2 år kun har scoret ét mål på frispark, og at vi i øvrigt stort set heller aldrig scorer efter hjørnespark (en undtagelse var lige de magiske 2 uger i første halvdel af maj, hvor vi scorede mod både FCN, FCK og AGF efter hjørnespark).
Jaja, det er jo gået endda, kunne man indvende, men det er altså temmelig mange "billige" mål, vi mister på den konto. Og Chanko var jo den rene åbenbaring på direkte frispark i forhold til, hvad der findes i vores nuværende trup, indtil han forsvandt helt bag af dansen efter en hæderlig start-