AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Pastorius » 21. nov 2014, 19:44

Brent skrev:Kjetil Wæhler tilbage til Enga

Ham havde jeg gerne set tilbage i AaB på en 1 årig

http://www.bold.dk/nyt/AaBs-tidligere-k ... -til-norge" onclick="window.open(this.href);return false;
Som reservefar for Augo?

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 21. nov 2014, 19:55

Pastorius skrev:
Brent skrev:Kjetil Wæhler tilbage til Enga

Ham havde jeg gerne set tilbage i AaB på en 1 årig

http://www.bold.dk/nyt/AaBs-tidligere-k ... -til-norge" onclick="window.open(this.href);return false;
Som reservefar for Augo?
Som erstatning for Kenned

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 22. nov 2014, 19:52

Lucas starter endnu engang inde for Ajax. Trods den uheldige skade i landskampsdebuten mod Rumænien starter Lucas i kampen mod Heerenveen.

Edit: Efter at have siddet på bænken i et stykke tid er Lasse med fra start i Gents hjemmekamp mod Cercle Brügge.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 2. dec 2014, 13:46

Hallur Hansson skifter til Vendsyssel, som han ellers afviste, da han forlod AaB.

Martino
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Martino » 2. dec 2014, 17:36

A_Strandfelt skrev:Hallur Hansson skifter til Vendsyssel, som han ellers afviste, da han forlod AaB.
Jeg kunne godt lide Hallur. Håber han får succes i Vendsyssel.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 6. dec 2014, 21:34

Lucas med indtil videre 3 assissts for Ajax her i første halvleg. Han har godt nok løftet sig over det sidste stykke tid. Dejligt at se.

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 6. dec 2014, 22:15

jonas386 skrev:Lucas med indtil videre 3 assissts for Ajax her i første halvleg. Han har godt nok løftet sig over det sidste stykke tid. Dejligt at se.
Lucas er for alvor ved at slå igennem i Ajax.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 7. dec 2014, 22:57

En aktion fra Ajax kampen der desværre ikke resulterede i en assist:

Billede

Jeg har en teori om at hele hans karriere bare er en enkelt lang bevægelse. Han er så elegant i alt han laver.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 7. dec 2014, 23:56

MHJ skrev:En aktion fra Ajax kampen der desværre ikke resulterede i en assist:

Billede

Jeg har en teori om at hele hans karriere bare er en enkelt lang bevægelse. Han er så elegant i alt han laver.
Det er jo kunst det der!

Jeg har meget svært ved at forestille mig Lucas ikke går en meget stor fremtid i møde, hans teknik og visioner i spillet er allerede nu på et niveau som man ikke ser mange spillere løbe og lave, heller ikke blandt de allerbedste. Han bliver en kæmpe gevinst for dansk fodbold, og hvis Lynge fik en fornuftig videresalgsklausul fedtet ind i aftalen med Ajax, også for AaB på det rent økonomiske plan.

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 7. dec 2014, 23:59

Efter en træg start går det bedre for den tidl. AaB trio i Benelux landene. Lucas er efter en svær start for alvor ved at tilkæmpe sig en plads hos Ajax.

Efter en god start siden skiftet fra Nijmegen endte Lasse på bænken i Gent, men det har heldigvis ændret sig. Lasse er startet inde for Gent i de seneste kampe.

Det eneste minus pt. er Kusk. Han spillede en del for Twente i starten af sæsonen. Efter han for et stykke tid siden vendte tilbage fra en skade har han imidlertid ikke formået at generobre sin startplads. I gårsdagens remis ml. Groningen og Twente blev han end ikke indskiftet.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 8. dec 2014, 00:18

frederikshavneren skrev:Efter en træg start går det bedre for den tidl. AaB trio i Benelux landene. Lucas er efter en svær start for alvor ved at tilkæmpe sig en plads hos Ajax.

Efter en god start siden skiftet fra Nijmegen endte Lasse på bænken i Gent, men det har heldigvis ændret sig. Lasse er startet inde for Gent i de seneste kampe.

Det eneste minus pt. er Kusk. Han spillede en del for Twente i starten af sæsonen. Efter han for et stykke tid siden vendte tilbage fra en skade har han imidlertid ikke formået at generobre sin startplads. I gårsdagens remis ml. Groningen og Twente blev han end ikke indskiftet.
At sige Lucas er ved at tilkæmpe sig en fast plads i Ajax er vel en mild underdrivelse.

Men dejligt at høre Lasse får spilletid, man begyndte at frygte lidt for om han ville ende med at skulle skifte igen. Kusks Twente eventyr kan jeg have mine tvivl om har været det rigtige match. Udfra de kampe jeg har set ham spille for dem, virker det simpelthen ikke til de har forståelsen af hvordan man udnytter ham bedst. Hvis man skal udnytte Kusks forcer skal han have en langt mere central og styrende rolle end jeg har set ham få når jeg har set dem, og det virker desværre til at forståelsen mellem ham og de øvrige spillere heller ikke har været der. Jeg er ikke sikker på at det eventyr ender efter fortjeneste.

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Indlæg af Hinrup85 » 8. dec 2014, 07:56

MHJ skrev:En aktion fra Ajax kampen der desværre ikke resulterede i en assist:

Billede

Jamen for fanden - at se det der af en gammel(ung) AaB dreng er jo lige til at få stiv fjedder af....

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 8. dec 2014, 10:32

Jeg ser ikke Ajax kampe, men er Lucas flyttet tilbage som midtbanespiller 6/8er?

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 8. dec 2014, 11:52

jonas386 skrev:Lucas med indtil videre 3 assissts for Ajax her i første halvleg. Han har godt nok løftet sig over det sidste stykke tid. Dejligt at se.
Kan man se highlights fra pågældende kamp noget sted?

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar

Indlæg af Søgaard » 8. dec 2014, 13:16

Kenneth K skrev:
Kan man se highlights fra pågældende kamp noget sted?
http://sporten.tv2.dk/fodbold/2014-12-0 ... r-til-ajax" onclick="window.open(this.href);return false;

Salle17
Allstar
Allstar

Indlæg af Salle17 » 11. dec 2014, 10:22

http://www.bold.dk/nyt/11-dec-captain-a ... -i-aalborg" onclick="window.open(this.href);return false;

Danny Califf! Mine Damer og herrer.

Reyad
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Indlæg af Reyad » 11. dec 2014, 10:29

Salle17 skrev:http://www.bold.dk/nyt/11-dec-captain-a ... -i-aalborg

Jeg var på vej herind for at poste samme artikel. Jeg var stor fan af Danny Califf, selvom hans niveau ikke var fantastisk. Tænk, at vi vandt et mesterskab med ham og Olfers :-)

Califfen var en fantastisk fighter med et fantastisk hovedspil og han gik altid forrest. En rigtig kaptajn på den gode gamle måde. Godt at høre, han var ligeså glad for tiden i Aalborg, som jeg var for at have ham på holdet.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 11. dec 2014, 10:35

Salle17 skrev:http://www.bold.dk/nyt/11-dec-captain-a ... -i-aalborg

En fantastisk mand der i samtlige kampe for AaB gik forrest med vilje og dedikation. At han senere hen skiftede til en indavlsklub af pengemæssige årsager er gået i glemmebogen og jeg husker ham for hans fantastiske evne til at få det maksimale ud af et knap så stort talent.

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 11. dec 2014, 12:53

Hallur Hansson har skrevet 2½ år med Hjørring. Det bliver interessant om hans anden tur i Danmark bliver mere succesfuld, Kruger virker hver fald oppe at køre over ham: - Vi har i længere tid forsøgt at lave en aftale med Hallur, og vi er glade for, at det nu er lykkedes. Han har været den bedste spiller på Færøerne og på det færøske landshold, der senest slog Grækenland. Vi tror på, at han får et stort gennembrud.

Måske ser vi endda ham i superligaen næste år?

http://www.bold.dk/nyt/vendsyssel-snupper-ex-aaber" onclick="window.open(this.href);return false;

birk
Allstar
Allstar

Indlæg af birk » 11. dec 2014, 15:30

Det håber jeg godt nok ikke
Verdens kedeligste hold med verdens kedeligste træner
Op med Lyngby og AGF

Besvar