Som reservefar for Augo?Brent skrev:Kjetil Wæhler tilbage til Enga
Ham havde jeg gerne set tilbage i AaB på en 1 årig
http://www.bold.dk/nyt/AaBs-tidligere-k ... -til-norge" onclick="window.open(this.href);return false;
AaB´ere i andre klubber / udlandet
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Som erstatning for KennedPastorius skrev:Som reservefar for Augo?Brent skrev:Kjetil Wæhler tilbage til Enga
Ham havde jeg gerne set tilbage i AaB på en 1 årig
http://www.bold.dk/nyt/AaBs-tidligere-k ... -til-norge" onclick="window.open(this.href);return false;
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Lucas starter endnu engang inde for Ajax. Trods den uheldige skade i landskampsdebuten mod Rumænien starter Lucas i kampen mod Heerenveen.
Edit: Efter at have siddet på bænken i et stykke tid er Lasse med fra start i Gents hjemmekamp mod Cercle Brügge.
Edit: Efter at have siddet på bænken i et stykke tid er Lasse med fra start i Gents hjemmekamp mod Cercle Brügge.
-
A_Strandfelt
- Allstar

Hallur Hansson skifter til Vendsyssel, som han ellers afviste, da han forlod AaB.
Jeg kunne godt lide Hallur. Håber han får succes i Vendsyssel.A_Strandfelt skrev:Hallur Hansson skifter til Vendsyssel, som han ellers afviste, da han forlod AaB.
Lucas med indtil videre 3 assissts for Ajax her i første halvleg. Han har godt nok løftet sig over det sidste stykke tid. Dejligt at se.
-
frederikshavneren
- Allstar

Lucas er for alvor ved at slå igennem i Ajax.jonas386 skrev:Lucas med indtil videre 3 assissts for Ajax her i første halvleg. Han har godt nok løftet sig over det sidste stykke tid. Dejligt at se.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
En aktion fra Ajax kampen der desværre ikke resulterede i en assist:

Jeg har en teori om at hele hans karriere bare er en enkelt lang bevægelse. Han er så elegant i alt han laver.

Jeg har en teori om at hele hans karriere bare er en enkelt lang bevægelse. Han er så elegant i alt han laver.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Det er jo kunst det der!MHJ skrev:En aktion fra Ajax kampen der desværre ikke resulterede i en assist:
Jeg har meget svært ved at forestille mig Lucas ikke går en meget stor fremtid i møde, hans teknik og visioner i spillet er allerede nu på et niveau som man ikke ser mange spillere løbe og lave, heller ikke blandt de allerbedste. Han bliver en kæmpe gevinst for dansk fodbold, og hvis Lynge fik en fornuftig videresalgsklausul fedtet ind i aftalen med Ajax, også for AaB på det rent økonomiske plan.
-
frederikshavneren
- Allstar

Efter en træg start går det bedre for den tidl. AaB trio i Benelux landene. Lucas er efter en svær start for alvor ved at tilkæmpe sig en plads hos Ajax.
Efter en god start siden skiftet fra Nijmegen endte Lasse på bænken i Gent, men det har heldigvis ændret sig. Lasse er startet inde for Gent i de seneste kampe.
Det eneste minus pt. er Kusk. Han spillede en del for Twente i starten af sæsonen. Efter han for et stykke tid siden vendte tilbage fra en skade har han imidlertid ikke formået at generobre sin startplads. I gårsdagens remis ml. Groningen og Twente blev han end ikke indskiftet.
Efter en god start siden skiftet fra Nijmegen endte Lasse på bænken i Gent, men det har heldigvis ændret sig. Lasse er startet inde for Gent i de seneste kampe.
Det eneste minus pt. er Kusk. Han spillede en del for Twente i starten af sæsonen. Efter han for et stykke tid siden vendte tilbage fra en skade har han imidlertid ikke formået at generobre sin startplads. I gårsdagens remis ml. Groningen og Twente blev han end ikke indskiftet.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
At sige Lucas er ved at tilkæmpe sig en fast plads i Ajax er vel en mild underdrivelse.frederikshavneren skrev:Efter en træg start går det bedre for den tidl. AaB trio i Benelux landene. Lucas er efter en svær start for alvor ved at tilkæmpe sig en plads hos Ajax.
Men dejligt at høre Lasse får spilletid, man begyndte at frygte lidt for om han ville ende med at skulle skifte igen. Kusks Twente eventyr kan jeg have mine tvivl om har været det rigtige match. Udfra de kampe jeg har set ham spille for dem, virker det simpelthen ikke til de har forståelsen af hvordan man udnytter ham bedst. Hvis man skal udnytte Kusks forcer skal han have en langt mere central og styrende rolle end jeg har set ham få når jeg har set dem, og det virker desværre til at forståelsen mellem ham og de øvrige spillere heller ikke har været der. Jeg er ikke sikker på at det eventyr ender efter fortjeneste.
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Jamen for fanden - at se det der af en gammel(ung) AaB dreng er jo lige til at få stiv fjedder af....MHJ skrev:En aktion fra Ajax kampen der desværre ikke resulterede i en assist:
Jeg ser ikke Ajax kampe, men er Lucas flyttet tilbage som midtbanespiller 6/8er?
Kan man se highlights fra pågældende kamp noget sted?jonas386 skrev:Lucas med indtil videre 3 assissts for Ajax her i første halvleg. Han har godt nok løftet sig over det sidste stykke tid. Dejligt at se.
http://sporten.tv2.dk/fodbold/2014-12-0 ... r-til-ajax" onclick="window.open(this.href);return false;Kenneth K skrev:Kan man se highlights fra pågældende kamp noget sted?jonas386 skrev:Lucas med indtil videre 3 assissts for Ajax her i første halvleg. Han har godt nok løftet sig over det sidste stykke tid. Dejligt at se.
http://www.bold.dk/nyt/11-dec-captain-a ... -i-aalborg" onclick="window.open(this.href);return false;
Danny Califf! Mine Damer og herrer.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Jeg var på vej herind for at poste samme artikel. Jeg var stor fan af Danny Califf, selvom hans niveau ikke var fantastisk. Tænk, at vi vandt et mesterskab med ham og Olfers :-)Salle17 skrev:http://www.bold.dk/nyt/11-dec-captain-a ... -i-aalborg
Califfen var en fantastisk fighter med et fantastisk hovedspil og han gik altid forrest. En rigtig kaptajn på den gode gamle måde. Godt at høre, han var ligeså glad for tiden i Aalborg, som jeg var for at have ham på holdet.
En fantastisk mand der i samtlige kampe for AaB gik forrest med vilje og dedikation. At han senere hen skiftede til en indavlsklub af pengemæssige årsager er gået i glemmebogen og jeg husker ham for hans fantastiske evne til at få det maksimale ud af et knap så stort talent.Salle17 skrev:http://www.bold.dk/nyt/11-dec-captain-a ... -i-aalborg
Hallur Hansson har skrevet 2½ år med Hjørring. Det bliver interessant om hans anden tur i Danmark bliver mere succesfuld, Kruger virker hver fald oppe at køre over ham: - Vi har i længere tid forsøgt at lave en aftale med Hallur, og vi er glade for, at det nu er lykkedes. Han har været den bedste spiller på Færøerne og på det færøske landshold, der senest slog Grækenland. Vi tror på, at han får et stort gennembrud.
Måske ser vi endda ham i superligaen næste år?
http://www.bold.dk/nyt/vendsyssel-snupper-ex-aaber" onclick="window.open(this.href);return false;
Måske ser vi endda ham i superligaen næste år?
http://www.bold.dk/nyt/vendsyssel-snupper-ex-aaber" onclick="window.open(this.href);return false;
Det håber jeg godt nok ikke
Verdens kedeligste hold med verdens kedeligste træner
Op med Lyngby og AGF
Verdens kedeligste hold med verdens kedeligste træner
Op med Lyngby og AGF