Ikke at jeg er uenig, men du husker altså forkert mht. Randers kampen. Vi var dårlige i 1. halvleg men kom så rigtig godt ud til 2. halvleg og får fortjent udlignet, og havde formentlig vundet kampen hvis ikke det havde været for Würtz hjerneblødning.dyhrmaN skrev:Hvad fanden siger Kent til dem i pausen? Altså, seriøst, hvad sker der i de pauser - det er stort set hver kamp nu, at niveauet i første halvleg er godt for derefter at smelte fuldstændigt sammen i anden halvleg. Hvordan kan 15 minutter i et omklædningsrum ændre så meget, hvad foregår der dernede??
Jeg kunne ikke se anden halvleg, og tænkte, at den her skulle AaB nok tage. Men ok, vi må vænne os til, at AaB helst skal føre 4-0 ved pausen, ellers bliver det smidt væk i anden halvleg, for i Aalborg er det blevet moderne kun at spille en halvleg. Den der anden halvleg, det er bare noget moderne pjat.
Det skete i Randers, mod Esbjerg, mod Sønderjyske, mod Hobro - i alle de seneste kampe minus mod FCM, hvor man dog alligevel formåede at sætte føringen over styr.
Lad nu Allan Kuhn tage resten af sæsonen.
Det ænder dog ikke ved, at vi tilsyneladende kun kan præstere i 30-45 min. i hver kamp.