Kamptråd: FC Vestsjælland - AaB, lørdag d. 18. april 2015

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Re: Kamptråd: FC Vestsjælland - AaB, lørdag d. 18. april 2015

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 19. apr 2015, 16:02

frederikshavneren skrev:
Remark skrev:Vi rykker ikke ned, men hvor vi i vinter havde udsigt til er spændende halvår med Europa, pokal og bronze, handler det blot om at komme hæderligt i mål de sidste 8 kampe.

Det er dybt skuffende, at vi ikke har præsteret bedre. Men vi må sande, at den brede trup, vi troede at have, ikke findes endnu. Blåbjerg koster udligningen i går ved at forlade sin zone, og hverken Helenius eller Jönnsson er i nærheden af maksimal ydeevne.

Jeg undrer mig over, at Blomqvist slet ikke er i spil. En mand, der lavede 7 mål i Allsvenskan sidste år, burde da kunne give noget på holdet. Som andre er inde på, er det offensiven, der har haltet hele året. Vi mangler ide, fart, især på kanten.
Forårssæsonen har været dybt skuffende. Det var ikke så underligt at vi røg ud til stærke Club Brügge, men det er uacceptabelt at vi har præsteret så dårligt i pokalen og i ligaen.
Resten af sæsonen ligner en lang ørkenvandring hvor der ikke er det store på spil. Om spillerne kan motivere sig til at kæmpe for en top 6 placering og om, at undgå den totale ydmygelse ved at ende som Nordjyllands næstbedste hold må tiden vise.

Jeg undrer mig også over den manglende spilletid til Blomquist. Jeg ser en del bold fra Allsvenskan, her var Blomquist stærkt spillende sidste sæson på et svagt bundhold. Jeg ved godt at Kent har snakket om tilvænningstid, men jeg havde forventet at se mere til svenskeren.
Om den manglende spilletid skyldes at han evt. ikke er god til træningerne og i reserveholdskampene ved jeg ikke. Risgård har trods et par flotte mål været sløjt spillende i forårssæsonen, hvorfor det vil være gavnligt med mere konkurrence på pladsen.

Anyway så har Risgård karantæne mod Haderslev. Måske Blomquist får chancen, men jeg kan godt have min tvivl.

Blomkål var suverænt sløjeste mand i den reservekamp jeg så imod FCM. Dog enkelt lyspunkter pasningsmæssigt, men alt for mange boldtab. Tror vi ser mere til ham næste season.

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 19. apr 2015, 17:51

Ser ud til at Hobro ligger yderligere luft til os i dag. Det vil satme være salt i såret hvis vi ender som nr. 2 i Nordjylland.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Patmand
Allstar
Allstar

Indlæg af Patmand » 19. apr 2015, 17:55

Brent skrev:Ser ud til at Hobro ligger yderligere luft til os i dag. Det vil satme være salt i såret hvis vi ender som nr. 2 i Nordjylland.
De gør det godt.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 19. apr 2015, 17:58

Patmand skrev:
Brent skrev:Ser ud til at Hobro ligger yderligere luft til os i dag. Det vil satme være salt i såret hvis vi ender som nr. 2 i Nordjylland.
De gør det godt.
Hvis der skal spilles europæisk bold på Aalborg Stadion i den kommende sæson så bliver det med Hobro som deltager

Patmand
Allstar
Allstar

Indlæg af Patmand » 19. apr 2015, 18:17

frederikshavneren skrev:
Patmand skrev:
De gør det godt.
Hvis der skal spilles europæisk bold på Aalborg Stadion i den kommende sæson så bliver det med Hobro som deltager
Synd Hvilsom ikke lukker kampen der.

Fuldstændigt vanvittigt hvis Hobro skal spille med om bronzemedaljer. Dog på den fede måde. Det må siges at været et ægte eventyr.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 19. apr 2015, 18:46

Hobro gør det bare godt, og har gjort det bedre end os. Det er så fortjent de ligger over os.

Har opgivet vores spil, holder med Hobro resten af sæsonen.

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 20. apr 2015, 11:10

Jeg ville da godt nok have skidt grønne grise i et ualmindeligt intensivt omfang, hvis jeg i juli 2014 havde fået et vide, at AaB efter 26 runder ville have ligget under Hobro. I så fald havde jeg haft svært ved at tro andet, at et dette ville have indebåret en 12. plads med et tocifret antal point til redning.

En bronze til Hobro vil være den største sensation i Superligaens historie.

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 20. apr 2015, 11:29

Hovedet skrev:Jeg ville da godt nok have skidt grønne grise i et ualmindeligt intensivt omfang, hvis jeg i juli 2014 havde fået et vide, at AaB efter 26 runder ville have ligget under Hobro. I så fald havde jeg haft svært ved at tro andet, at et dette ville have indebåret en 12. plads med et tocifret antal point til redning.

Arh. Herfølges mesterskab i 2000 er stadig markant vildere.

Op. Mester. Ned. Crazy shit.

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 20. apr 2015, 12:52

Eksil skrev:
Hovedet skrev:Jeg ville da godt nok have skidt grønne grise i et ualmindeligt intensivt omfang, hvis jeg i juli 2014 havde fået et vide, at AaB efter 26 runder ville have ligget under Hobro. I så fald havde jeg haft svært ved at tro andet, at et dette ville have indebåret en 12. plads med et tocifret antal point til redning.

Arh. Herfølges mesterskab i 2000 er stadig markant vildere.

Op. Mester. Ned. Crazy shit.
Nja, Herfølge var faktisk et etableret Superligahold på det tidspunkt og fast inventar i den bedste halvdel. Året før deres mesterskab sluttede de som nr. 5 og vandt og spillede gange uafgjort mod AaBs mestre. Deres mesterskab var i realiteten mindre overraskende end FC Nordsjællands, der i alle 3 sæsoner op til deres mesterskab havde flirtet ganske kraftigt med nedrykningsstregen til langt inde i sæsonen.

Men selvfølgelig var det vildt; også i betragtning af at de så rykkede ud med et brag året efter. AaB er ellers suveræne, når det gælder dårlige titelforsvar, men Herfølge anno 2001 virker selv for AaB uopnåelige.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 20. apr 2015, 14:21

Den holdning forstår jeg så ikke. Det vil kun glæde mig, hvis Hobro vinder bronze på bekostning af Brøndby. Og hvis AaB ender som nummer syv, vil det ikke gøre det mindste fra eller til for mig, om Hobro bliver nummer fem eller otte.

Besvar