Jeg synes ikke umiddelbart de 2 situationer kan sammenlignes.astonvilla skrev:Man kan hade FCM alt det man vil (og gør det gerne længe og med stor nydelse), men de har håndteret denne situation langt bedre end vi gjorde det med Kent:
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fc ... sbladet.dk
Vi skulle have gjort det samme i vinterpausen, som jeg allerede skreg op om dengang. De ansatte kan simpelthen ikke være tjent med en short-timer på ledelsesposten. Unægtelig et fuck-up af AaB.
Hvis-og-hvis-min-r**.... jeg tror på vi havde siddet og ventet på Europa-bold nu, hvis vi havde ageret på samme måde.
Kent forlængede ikke sin kontrakt pga. han ville prøve noget nyt, Glen fordi han tilsyneladende var grundlæggende utilfreds med ledelsen/samarbejdet med ledelser/klubbens retning.
Inden du forherliger FCM's måde at agere på, synes jeg du skulle afvente starten på den nye sæson. Ligger de i bunden af ligaen, er blevet smidt ud af CL-kvalifikationen på røv og albuer og klubbens ny træner ikke kan agere mellem alle prinsesserne, kan man vel godt sætte spørgsmålstegn ved om det var fornuftigt at reagere så hurtigt så tæt på hvad der vel kan betegnes som et af klubbens vigtigste forår?