Trickster skrev:gravballe skrev:Når de pis gule kan sælge deres målmand til 18m selv om deres økonomi er elendig så kan man vel ikke rigtig bruge argumentet om at grunden til vi altid har solgt så billigt var pga dårlig økonomi, det har simpelthen været dårlig købmandskab. At sælge thomsen for under 15 vil være pinligt.
Nu har brømbø jo så lige en bestyrelsesformand der tilfældigvis er milliardær(...), så det kunne tænkes, at Brøndby ikke på samme måde har været tvunget til at sælge ud for at holde biksen kørende.
Gaarde kan da også holde fast i 15 millioner, men hvis så ingen klubber byder sig til, så vil du formentlig være en af de første til at brokke dig over, at vi ingen penge får for vores bedste spillere... altså hvis ingen klubber vil give mere end 10-11 millioner kr. i slutningen af transfervinduet, så er det dét han er værd, og det kan selv Låsby-Svendsen ikke gøre noget ved. 15 mil for en 22-årig Thomsen fra den danske liga, med ét år tilbage på kontrakten og et blindt øje - det er sgu yderst tilfredsstillende og snarere en rigtig, rigtig god pris for AaB, end at det skulle være pinligt at sælge for mindre. Det er i hvert fald min vurdering. Det er jo ikke fordi Thomsen på nogen måde er målfarlig, eller en assistkonge for den sags skyld.
Jeg tror sgu kun det er i Aalborg der findes sådan en evne til at tale ens egne spillere ned i pris.
Det er helt vanvittigt at læse, hvordan folk herinde kan rette ALT fokus over på noget negativt omkring vores spillere.
Vi er nærmest heldige at de lærte at gå i sin tid. Vi skal ihvertfald være heldige, hvis der overhovedet er en klub, som vil overtage dem når de er færdige i AaB! I taler dem ned og ned og ned i pris.
Omkring Thomsen har jeg læst følgende herinde: kun 1 øje, Kan ikke score eller lave assist, kun 1 år tilbage af kontrakten osv.
Jeg er satme da glad for der åbenbart sidder en mand i Nantes og kan se at Thomsen er en fantastisk spiller med en kanon drev med bolden. Vil nærmest kalde hans løb med bolden unikt i den alder. Sublim arbejdes moral med løb både frem og tilbage i banen. Stor profil på vores mesterhold og ikke mindst, vel den danske mark-spiller med flest minutter på banen? i den netop overstået U21 turnering. I øvrigt pisse godt gået af en halvblind fodboldspiler, som hverken kan lave assist eller mål (Hvilket pludselig er blevet det eneste man skal måles på åbenbart)
I øvrigt har både Thelander og AK fået samme tur da de røg videre i et forsvar på den lave pris vi fik.
De røg også lige igennem middelmådig møllen herinde.
Det er helt klamt at læse, hvor hurtigt folk har glemt, hvor gode spillere de var for os for bare ET år siden!