Ok, jeg lurede bare på, om det var en pris, der var opstået på debatside.dk. Det sker jo ind i mellem...Maglau skrev:Sådan noget bliver aldrig "bekræftet" men flere medier meldte om 2 mio €jernskjorten skrev:Hvor kommer de 15 millioner kroner egentlig fra? Er det bekræftet, at det var prisen AaB var blevet enig om med Nantes før "øje-gate"?
Nicolaj Thomsen
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Re: Nicolaj Thomsen
Du er mener at der kan opstå decideret "debatside sandheder".....hvor har du det fra?jernskjorten skrev:Ok, jeg lurede bare på, om det var en pris, der var opstået på debatside.dk. Det sker jo ind i mellem...Maglau skrev:Sådan noget bliver aldrig "bekræftet" men flere medier meldte om 2 mio €jernskjorten skrev:Hvor kommer de 15 millioner kroner egentlig fra? Er det bekræftet, at det var prisen AaB var blevet enig om med Nantes før "øje-gate"?
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Tror du Thomsen får en signon fee på 8 millioner?Maglau skrev:Hvis jeg var Thomsens agent ville jeg da fraråde ham at skrive under på en forlængelse, mm AaB dukkede op med en så stor ny kontrakt at han blev blandt superligaens bedst betalte - og det sker nok næppe. For hver transfervindue der går frem mod kontraktudløb, jo større del af den totale transfers sum går i Thomsens kasse - vi taler ved 3-5 mio DKK pr. vindue. 12 mio nu 8 til vinter og 4 næste sommer. Så næste sommer stikker Thomsen, alt andet lige, en stor del af de 8 mio han er faldet i pris i egen lomme.AllanPedersen skrev:Eksil.. hvorfor er det den samme svale vi skal høre på hver eneste gang der er en spiller vi som fans gerne ser forlænget.
At vi taler os ned.. som nogle man ikke bør forlænge med, fordi så kan man få en stor signon fee?
Du har 11 andre klubber i ligaen.. der fint formår at forlænge deres profiler.
Så jeg forstår ikke hvorfor det skulle være så absurd meget mere besværligt heroppe.
Hvis man går til Thomsen og siger 'værsgo du.. ny 3 årig kontrakt.. og et kanon løn bump + en finger i kage dåsen når du bliver solgt'
Det er da kun en fordel for ham... han tjener mere end hans tidligere kontrakt.
Og en procent del af hans eget salg kan give meget mere end et muligt signon fee.
hvis han så siger 'jamen min originale kontrakt løber 1½ år.. jeg vil ikke være her 3 år..!!"
så siger man til ham "Thomsen.. hvis du gerne vil væk om 1 år eller 2.. så skal vi nok finde en klub til dig.
Det kan du stole på.
Er det ikke pointen med vi netop i årtier har solgt spillere når de vil sælges?.. for at spillerne
tør skrive længere kontrakter med os?..
Ellers så fatter jeg ikke en meter af hvad det skal gøre godt for.
Man bliver simpelthen så træt af.. at ligemeget hvem dælen det er vi har snarligt kontrakt udløb med.
Så har vi som fans allerede givet op på forhånd overhovedet at tilbyde ham en ny.
Der er så stor taber mentalitet herinde nogle gange at det er helt grotesk
Og det komiske er det er MIG som bliver anklaget for at være negativ...
Hvis AaB skal matche det, skal de frem med den helt store pung og jeg ser ikke lige for mig at AaB smider et par 100 af den store om måneden oven i en ny kontrakt for at binde ham yderligere et par år. Det er risikoen simpelthen for stor ved.
Du tror ikke hvis vi giver ham en lønforhøjelse.. og 25% af et salg vi kan nærme os hvad en signon fee havde givet.. alt i alt?
Det er et retorisk spørgsmål.. for hvis du tror han får 8mill i singon.. så nej .. så kan vi ikke
Kender jeg godt nok ikke til mange spillere der skulle have fået.. fik Helenius ikke 1 mill i Villa?
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Fra Pricas kone - say no more!Maglau skrev:Du er mener at der kan opstå decideret "debatside sandheder".....hvor har du det fra?jernskjorten skrev:Ok, jeg lurede bare på, om det var en pris, der var opstået på debatside.dk. Det sker jo ind i mellem...Maglau skrev:Sådan noget bliver aldrig "bekræftet" men flere medier meldte om 2 mio €jernskjorten skrev:Hvor kommer de 15 millioner kroner egentlig fra? Er det bekræftet, at det var prisen AaB var blevet enig om med Nantes før "øje-gate"?
Jeg siger bare hvad en agent ville tænke. Det handler ikke om at være negativ eller positiv, men om hvordan man kan putte flest kroner og euro i lommen på Thomsen over de næste 10 år.AllanPedersen skrev:Eksil.. hvorfor er det den samme svale vi skal høre på hver eneste gang der er en spiller vi som fans gerne ser forlænget.
At vi taler os ned.. som nogle man ikke bør forlænge med, fordi så kan man få en stor signon fee?
Så jeg forstår ikke hvorfor det skulle være så absurd meget mere besværligt heroppe.
Hvis man går til Thomsen og siger 'værsgo du.. ny 3 årig kontrakt.. og et kanon løn bump + en finger i kage dåsen når du bliver solgt'
Og en procent del af hans eget salg kan give meget mere end et muligt signon fee.
hvis han så siger 'jamen min originale kontrakt løber 1½ år.. jeg vil ikke være her 3 år..!!"
så siger man til ham "Thomsen.. hvis du gerne vil væk om 1 år eller 2.. så skal vi nok finde en klub til dig.
Det kan du stole på.
Er det ikke pointen med vi netop i årtier har solgt spillere når de vil sælges?.. for at spillerne
Man bliver simpelthen så træt af.. at ligemeget hvem dælen det er vi har snarligt kontrakt udløb med.
Så har vi som fans allerede givet op på forhånd overhovedet at tilbyde ham en ny.
AaB kan ikke betale mere end hvad en udenlandsk klub af den type vi snakker han. Dertil kommer skatten (dog er Holland/Belgien langt tungere beskattet på løn). Det er kun i Thomsens interesse at tiden går lige nu. Mit bud er, at han bliver skud af sent i vinduet. Så håber jeg bare, at Gaarde har holdt telefonen varm, så den erstatning kan hentes i en helvedes fart.
Jeg er da ked at, at jeg har en taber mentalitet. Så bliver den kontrakt med FCM nok ikke til noget. Heldigvis betyder hvad du og jeg skriver intet for selve forhandlingerne.
-
AllanPedersen
- Allstar

Forza.. andre klubber.. gør det.Forza skrev:
Er du ikke snart færdig med at spamme samtlige tråde med den sædvanlige argumentation for det samme hver evig eneste dag!? du laver jo seriøst ikke andet end at sidde og spamme denne side.
Men din Football Manager logik er ikke altid så lige til som du gør den til. Hvis Thomsen nærmer sig kontraktudløb bliver flere agenter rundt omkring i Europa interesseret i ham. Samtidig kan han score et skyhøjt signon fee for en ung dansker.
Tænk nu rationelt (for en gangs skyld).
Jonas Knudsen blev forlænget.. og solgt et år senere.
Hvad er det du tror han får i signon fee?
Hvis vi giver ham en løn forhøjelse, og eks tilbyder 25% af sit eget salg... det kan sagtens matche et signon fee.
Et signon fee.. som han på INGEN MÅDE er garanteret..
Det kan godt være du synes jeg bruger football manager logik, men jeg lover dig din rationalisering er lige så dum i mine ører..
-
AllanPedersen
- Allstar

Alexis skrev:Du kan mene han er 10, 15, 20 eller 50 millioner værd hvis du vil, men blot fordi du syntes det er det ikke en sandhed. Sandheden er at han er det værd som klubber vil give for ham, og jeg tror ikke der er nogen som vil give 15. Vi har allerede været den igennem en gang Allan, du ved intet om der har været interesse fra Guingkamp, det eneste vi ved er at Thomsen ugen efter medier bragte den historie selv udtaler han aldrig nogensinde har hørt noget til det. Nantes var tæt på og det var sikkert 13-15 mil. Men det vil de ikke give mere. Og der er absolut INTET der tyder på andre seriøse bejlere, så spørgmålet er om vi vil gå ned til de 8-9 som Nantes sikkert vil give, eller lade være med at sælgeAllanPedersen skrev:Alexis bare fordi du ikke synes han er 10 mill værd..
så betyder det ikke at det er en sandhed.
Nantes og Guingkamp har vist interesse.. og nok til han blev sendt til lægetjek,
hvis de byder 7 millioner når vi siger 15... så bliver han ikke sendt til lægetjek dernede .. Det siger sig selv
vi har været tæt på..
Han har haft 2 dårlige kampe i denne sæson, men det bedømmer du ham ud fra og siger han ikke er bedre, og det er godt nok unfair
når man tænker på hvor god og vigtig han har været for os.. vi snakker om en af de få spillere der fik alle minutter på u21 landsholdet til EM.
Men hvad er det du ved om det.. hvad ved du om hvad Nantes vil give, eller andre klubber ikke er interesseret?
Hvorfor er mit forkert, men dit en sandhed?
Jeg ved intet. Mit er ren spekulation, ligesom dit er. Jeg nævner på intet tidspunkt at det du siger er forkert, men blot at vi ikke kan bekræfte det som en sandhed. Alle herinde spekulerer, men det er som om du har en fornemmelse af at dine spekulationer er 100 gange mere sande end mine er. Jeg siger blot at jeg på ingen måde kan forestille mig at der på Gaarde bord ligger er bud fra Nantes på 13 mil, og 5 andre bud på 11 mil fra andre klubber. Jeg tror simpelthen ikke der er særlig stor interesse for Thomsen, fordi så havde han været solgtAllanPedersen skrev:Alexis skrev:Du kan mene han er 10, 15, 20 eller 50 millioner værd hvis du vil, men blot fordi du syntes det er det ikke en sandhed. Sandheden er at han er det værd som klubber vil give for ham, og jeg tror ikke der er nogen som vil give 15. Vi har allerede været den igennem en gang Allan, du ved intet om der har været interesse fra Guingkamp, det eneste vi ved er at Thomsen ugen efter medier bragte den historie selv udtaler han aldrig nogensinde har hørt noget til det. Nantes var tæt på og det var sikkert 13-15 mil. Men det vil de ikke give mere. Og der er absolut INTET der tyder på andre seriøse bejlere, så spørgmålet er om vi vil gå ned til de 8-9 som Nantes sikkert vil give, eller lade være med at sælgeAllanPedersen skrev:Alexis bare fordi du ikke synes han er 10 mill værd..
så betyder det ikke at det er en sandhed.
Nantes og Guingkamp har vist interesse.. og nok til han blev sendt til lægetjek,
hvis de byder 7 millioner når vi siger 15... så bliver han ikke sendt til lægetjek dernede .. Det siger sig selv
vi har været tæt på..
Han har haft 2 dårlige kampe i denne sæson, men det bedømmer du ham ud fra og siger han ikke er bedre, og det er godt nok unfair
når man tænker på hvor god og vigtig han har været for os.. vi snakker om en af de få spillere der fik alle minutter på u21 landsholdet til EM.
Men hvad er det du ved om det.. hvad ved du om hvad Nantes vil give, eller andre klubber ikke er interesseret?
Hvorfor er mit forkert, men dit en sandhed?
Jamen du har ret Allan. Et signon fee om 1½ er på ingen måde givet, så naturligvis er det et gamle. Ryger der et korsbånd (7-9-13), så har han tabt det gamble. Spiller han strålende, så har han vundet det gamble. Det er et spørgsmål om hvor risikoaverse Thomsen og hans agtent er.
-
AllanPedersen
- Allstar

Men Eksil du får det til at lyde som om det er decideret dumt at skulle forlænge.Eksil skrev:Jamen du har ret Allan. Et signon fee om 1½ er på ingen måde givet, så naturligvis er det et gamle. Ryger der et korsbånd (7-9-13), så har han tabt det gamble. Spiller han strålende, så har han vundet det gamble. Det er et spørgsmål om hvor risikoaverse Thomsen og hans agtent er.
Nu hiver jeg et rent teoretisk eksempel op her.
lad os sige han får 140k i løn om måneden .. og vi nu står og vil tilbyde ham 220k i stedet. og 25% af eget salg.
det er næsten 1 million mere om året. og kun fantasien sætter grænser for hvad de procenter kan blive.
Det kan da alle dage sagtens matche et signon fee... PLUS! han får sikkerheden...
Der er også mange der ikke forstår dem som betaler fagforenings gebyr.. eller ulykkesforsikringer.
men det er der da en grund til.. Thomsen kan da ikke vide om der står 40 klubber og vil kæmpe om ham om 1½ år.
Men ved en ny AaB kontrakt kan han komme i nærheden af hvad sådan et signon fee ville give ham.
og hvis han samtidig stadig stoler på vi vil sælge ham når han vil afsted.. så synes jeg virkelig ikke det skulle være så urealistisk som det bliver gjort til her.
p.s. ift til Gamble.. så det er også hvad der slår mig, jeg synes tit jeg argumentere mod så mange herinde som slet ikke vil have AaB skal gamble på noget som helst, men være på den sikre side. Samtidig forventer folk at spillerne gerne vil gamble deres fremtid, og synes de bør.
Ja og nej - jeg ved ikke hvad de får konkret i signon fee gør du - men det skulle undre mig meget om ikke hans del bliver betragtelig større jo mindre AaB skal have.AllanPedersen skrev:Tror du Thomsen får en signon fee på 8 millioner?Maglau skrev:Hvis jeg var Thomsens agent ville jeg da fraråde ham at skrive under på en forlængelse, mm AaB dukkede op med en så stor ny kontrakt at han blev blandt superligaens bedst betalte - og det sker nok næppe. For hver transfervindue der går frem mod kontraktudløb, jo større del af den totale transfers sum går i Thomsens kasse - vi taler ved 3-5 mio DKK pr. vindue. 12 mio nu 8 til vinter og 4 næste sommer. Så næste sommer stikker Thomsen, alt andet lige, en stor del af de 8 mio han er faldet i pris i egen lomme.AllanPedersen skrev:Eksil.. hvorfor er det den samme svale vi skal høre på hver eneste gang der er en spiller vi som fans gerne ser forlænget.
Det kan du stole på.
Hvis AaB skal matche det, skal de frem med den helt store pung og jeg ser ikke lige for mig at AaB smider et par 100 af den store om måneden oven i en ny kontrakt for at binde ham yderligere et par år. Det er risikoen simpelthen for stor ved.
Du tror ikke hvis vi giver ham en lønforhøjelse.. og 25% af et salg vi kan nærme os hvad en signon fee havde givet.. alt i alt?
Det er et retorisk spørgsmål.. for hvis du tror han får 8mill i singon.. så nej .. så kan vi ikke
Kender jeg godt nok ikke til mange spillere der skulle have fået.. fik Helenius ikke 1 mill i Villa?
Et meget simpelt regnestykke
Hvis en udenlandsk klub sidder med et samlet budget på Thomsen på 25 mio over en 4 årig kontrakt periode, så hedder den i dag måske 13 til AaB og 3 mio om året til Thomsen over de næste 4 år .
Du er naiv hvis du tror regnestykket om 12 mdr hedder: 4 til AaB og 3 mio om året til Thomsen over de næste 4 år. altså 16 mio.
De 9 mio AaB mister kommer den købende klub for en stor dels vedkommende til at hoste op med på en eller anden måde; kald det signon, mere i lønningsposen whatever.
AaB - BIF 13/4 2014
Hvis du er transferfri og er en dygtig ung spiller så skal du ikke være i tvivl om at et signon fee ER garanteret.AllanPedersen skrev:Forza.. andre klubber.. gør det.Forza skrev:
Er du ikke snart færdig med at spamme samtlige tråde med den sædvanlige argumentation for det samme hver evig eneste dag!? du laver jo seriøst ikke andet end at sidde og spamme denne side.
Men din Football Manager logik er ikke altid så lige til som du gør den til. Hvis Thomsen nærmer sig kontraktudløb bliver flere agenter rundt omkring i Europa interesseret i ham. Samtidig kan han score et skyhøjt signon fee for en ung dansker.
Tænk nu rationelt (for en gangs skyld).
Jonas Knudsen blev forlænget.. og solgt et år senere.
Hvad er det du tror han får i signon fee?
Hvis vi giver ham en løn forhøjelse, og eks tilbyder 25% af sit eget salg... det kan sagtens matche et signon fee.
Et signon fee.. som han på INGEN MÅDE er garanteret..
Det kan godt være du synes jeg bruger football manager logik, men jeg lover dig din rationalisering er lige så dum i mine ører..
om 25% af et salg kan matche et signon fee det har jeg ikke nogen viden om og det har du bestemt heller ikke.
Selvfølgelig lykkes det for nogen klubber men det er jo netop Football Manager tankegang at sammenligne det? Spillerne/personerne er forskellige og ønsker Thomsen at skulle afsted indenfor det næste år, er det jo åndssvagt at skrive under på en ny kontrakt. Jo tættere han kommer på kontraktudløb, jo bedre kort har han på hånden. Både til at score en guldrandet kontrakt men også til at kunne vælge og vrage mellem alle klubber uden at skulle involvere AaB skal involveres.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
AllanPedersen
- Allstar

Men det er jo netop det de IKKE gør..Maglau skrev:Ja og nej - jeg ved ikke hvad de får konkret i signon fee gør du - men det skulle undre mig meget om ikke hans del bliver betragtelig større jo mindre AaB skal have.AllanPedersen skrev:Tror du Thomsen får en signon fee på 8 millioner?Maglau skrev:Hvis jeg var Thomsens agent ville jeg da fraråde ham at skrive under på en forlængelse, mm AaB dukkede op med en så stor ny kontrakt at han blev blandt superligaens bedst betalte - og det sker nok næppe. For hver transfervindue der går frem mod kontraktudløb, jo større del af den totale transfers sum går i Thomsens kasse - vi taler ved 3-5 mio DKK pr. vindue. 12 mio nu 8 til vinter og 4 næste sommer. Så næste sommer stikker Thomsen, alt andet lige, en stor del af de 8 mio han er faldet i pris i egen lomme.AllanPedersen skrev:Eksil.. hvorfor er det den samme svale vi skal høre på hver eneste gang der er en spiller vi som fans gerne ser forlænget.
Det kan du stole på.
Et meget simpelt regnestykke
Hvis en udenlandsk klub sidder med et samlet budget på Thomsen på 25 mio over en 4 årig kontrakt periode, så hedder den i dag måske 13 til AaB og 3 mio om året til Thomsen over de næste 4 år .
Du er naiv hvis du tror regnestykket om 12 mdr hedder: 4 til AaB og 3 mio om året til Thomsen over de næste 4 år. altså 16 mio.
De 9 mio AaB mister kommer den købende klub for en stor dels vedkommende til at hoste op med på en eller anden måde; kald det signon, mere i lønningsposen whatever.
Der er intet en Nordjyde ved bedre end rejemadder og transferfrie fodboldspillere.. har du hørt det før?
Transferfrie koster nemlig ikke det samme i signon fee som man ellers skulle have betalt en klub.
Jamen du har da ret, hvis(1) Thomsen ikke har en udlængsel der trækker i ham, (2) hvis han ikke tror han kan få mere i udlandet (efter skat) (3) hvis han vægter sikkerhed højere en potentiel gevinst.AllanPedersen skrev:Men Eksil du får det til at lyde som om det er decideret dumt at skulle forlænge.Eksil skrev:Jamen du har ret Allan. Et signon fee om 1½ er på ingen måde givet, så naturligvis er det et gamle. Ryger der et korsbånd (7-9-13), så har han tabt det gamble. Spiller han strålende, så har han vundet det gamble. Det er et spørgsmål om hvor risikoaverse Thomsen og hans agtent er.
lad os sige han får 140k i løn om måneden .. og vi nu står og vil tilbyde ham 220k i stedet. og 25% af eget salg.
det er næsten 1 million mere om året. og kun fantasien sætter grænser for hvad de procenter kan blive.
Det kan da alle dage sagtens matche et signon fee... PLUS! han får sikkerheden...
Der er også mange der ikke forstår dem som betaler fagforenings gebyr.. eller ulykkesforsikringer.
men det er der da en grund til.. Thomsen kan da ikke vide om der står 40 klubber og vil kæmpe om ham om 1½ år.
Men ved en ny AaB kontrakt kan han komme i nærheden af hvad sådan et signon fee ville give ham.
og hvis han samtidig stadig stoler på vi vil sælge ham når han vil afsted.. så synes jeg virkelig ikke det skulle være så urealistisk som det bliver gjort til her.
Jeg siger ikke, at det er skrevet i sten, at Thomsen ikke ville lægge et år mere på når vinduet er lukket igen. Mit argument er bare, at var jeg agtent så havde Gaarde et helvedes arbejde foran sig.
-
AllanPedersen
- Allstar

Forza du er ikke til at diskutere med altså seriøst.
Jeg skriver jeg synes vi bør ofre os for at forlænge med Thomsen, og du skriver det er fodbold manager logik.
Det er en barnagtig påstand at bare skyde ud med..
Det med at alle vores spillere skal gamble deres fremtid og lade kontrakter løbe ud og så håbe på mange klubber står i kø med signon.
Det er i mine øjne lige så stor fodbold manager snak.
Det kan godt være du ikke synes det giver mening at forlænge hvis man har kontrakt udløb om 1½ år.. men der er nogle ting ved det som giver mening.
For det første er man sikret arbejde i 3 år, også selvom man bliver skadet.. man er ikke pisket til at skulle vælge den første og bedste klub (heller ikke Thomsen)..
og i den tid han vælger at blive... så tjener han mere..
Det er præcis hvad der skete med Jonas Knudsen.. han ville afsted om 1 år.. men skrev alligevel en ny kontrakt, og lavede ekstra penge i de 12 måneder han blev der.
Jeg skriver jeg synes vi bør ofre os for at forlænge med Thomsen, og du skriver det er fodbold manager logik.
Det med at alle vores spillere skal gamble deres fremtid og lade kontrakter løbe ud og så håbe på mange klubber står i kø med signon.
Det kan godt være du ikke synes det giver mening at forlænge hvis man har kontrakt udløb om 1½ år.. men der er nogle ting ved det som giver mening.
For det første er man sikret arbejde i 3 år, også selvom man bliver skadet.. man er ikke pisket til at skulle vælge den første og bedste klub (heller ikke Thomsen)..
Det er præcis hvad der skete med Jonas Knudsen.. han ville afsted om 1 år.. men skrev alligevel en ny kontrakt, og lavede ekstra penge i de 12 måneder han blev der.
-
AllanPedersen
- Allstar

Eksil skrev:Jamen du har da ret, hvis(1) Thomsen ikke har en udlængsel der trækker i ham, (2) hvis han ikke tror han kan få mere i udlandet (efter skat) (3) hvis han vægter sikkerhed højere en potentiel gevinst.AllanPedersen skrev:Men Eksil du får det til at lyde som om det er decideret dumt at skulle forlænge.Eksil skrev:Jamen du har ret Allan. Et signon fee om 1½ er på ingen måde givet, så naturligvis er det et gamle. Ryger der et korsbånd (7-9-13), så har han tabt det gamble. Spiller han strålende, så har han vundet det gamble. Det er et spørgsmål om hvor risikoaverse Thomsen og hans agtent er.
Jeg siger ikke, at det er skrevet i sten, at Thomsen ikke ville lægge et år mere på når vinduet er lukket igen. Mit argument er bare, at var jeg agtent så havde Gaarde et helvedes arbejde foran sig.
Vi pryder os med.. ja vi næste oser af lykke over hvilken klub vi er .. set i forhold til FCM.
Hvis Thomsen vil afsted næste år, og stoler på os som samarbejds partnere.
Så kan han sagtens skrive et år mere.. og IKKE blot få mere løn de næste 12 måneder.
men også få udarbejdet en klausul der giver ham en del af salget.
Så er han sikret lige nu!... lige nu og her... og ja så til næste sommer kan det godt være han kun får 3 millioner
men kunne have fået 5 millioner i singon i stedet.
Men større forskel er der da ikke.. og han kan gå på banen velvidende at selvom han brækker benet.. tjener han kassen nu i 3 år.
plus han har en større løn bag sig han kan forhandle op.
men den ene hånd skriver flere at han ikke er mere end 7-8mill værd.. og med den anden hånd,
omtaler i hans signon muligheder som release af Iphone 7.
Jamen selvfølgelig skal vi da forsøge at forlænge med Thomsen. Jeg siger bare at logikken siger at det ikke er lige så let som du tror det.AllanPedersen skrev:Forza du er ikke til at diskutere med altså seriøst.
At du kan pege på et eksempel på en spiller der har forlænget er fint, men jeg kan ligeså let finde 10 eksempler på spillere der har gjort det modsatte. Du kan jo ikke tvinge manden til at forlænge.
------------------------------------------------
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Thomsen er solgt, eller så har han fødselsdag. Han havde i hvert fald kage med til de andre på stadion i dag 
Det er KEP, ellers får han tævNIN den fromme skrev:Thomsen er solgt, eller så har han fødselsdag. Han havde i hvert fald kage med til de andre på stadion i dag
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Haha, det manglede da bare.Eksil skrev:Det er KEP, ellers får han tævNIN den fromme skrev:Thomsen er solgt, eller så har han fødselsdag. Han havde i hvert fald kage med til de andre på stadion i dag