Nej, det er udtagelserne op til og til denne samling der er håbløse.jonas386 skrev:Jeg synes ikke det er rimeligt, på landsholdet som i AaB, at lægge ansvaret på de nye folk når tingene ikke helt fungerer. Vi har spillet 2 kampe hvor spillet egentlig har været ok, men hvor der ganske enkelt mangler nogen der tager ansvar og får sat chancerne ordentligt op. Det er spillere som Krohn-Dehli, Bendtner, Kvist, og selvfølgelig Eriksen når han er med, der skal tage det offensive ansvar. Det gjorde de ikke tilstrækkeligt, og derfor scorer vi ikke nogen mål. Man kan så efterfølgende se på om de spillere de havde omkring sig (Jørgensen, Sisto, Braithwaite, Poulsen) gjorde det godt nok, men jeg synes ikke Durmisi er den oplagte syndebuk, jeg synes der er minimum 4-5 andre spillere man med rette kan stille spørgsmålstegn ved inden man skyder efter Durmisi.
Selvfølgelig ville vi allesammen da helst have en venstreback med international klasse, men det har vi altså bare ikke, og ifht de alternativer vi har forsøgt os med henover årene synes jeg bestemt Durmisi er en af de forsøg der er sluppet bedst afsted fra sine kampe.
Man spiler med en stamme af fallerede spiller, der ikke spiller meget på deres klubhold, og fylder op med superligaspillere (hvoraf ingen rigtig har været markante i lang tid på klub- eller landsholdet) og meget uprøvede unge spillere. Det er ikke nogen nagelfast opskrift til succes, hvis vi nu skal sige det pænt.