FCN-AaB søndag d. 25. oktober 2015 kl.13.30
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
FCN-AaB søndag d. 25. oktober 2015 kl.13.30
Så er der ikke lang tid til søndag. Herligt med en kamp på Sjælland, hvor vi skal op og kæmpe mod forholdene på plastikbanen.
Forudsigelse: Vi vinder kampen med 2 mål og denne tråd ender med at handle om for/imod PK.
Og så vil jeg ellers lade det være op til jer andre at komme med mere relevant input.
Ses i Farum?
/Bang
Forudsigelse: Vi vinder kampen med 2 mål og denne tråd ender med at handle om for/imod PK.
Og så vil jeg ellers lade det være op til jer andre at komme med mere relevant input.
Ses i Farum?
/Bang
Ska' vi hak'?
Re: FCN-AaB søndag d. 25. oktober 2015 kl.13.30
Jeg tror ikke at det bliver tre sikre point, selvom Fcn har været jammerlige.. På en eller anden mærkværdig måde, så er vi gode til at kickstarte de hold med den elendigste form.. Samt de angriber som normalt ikke scorer..
Jeg tror desværre at vi taber med 1 mål...
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Würtz har karantæne
Generelt må man bare sige, at det er utroligt svært at forudsige, hvilken version af AaB der dukker op til kampene for tiden. Jeg var klar til at sælge for uafgjort i Esbjerg, som jo også lever op til overstående præmis. Heldigvis overraskede holdet positivt. Lad os håbe at vi langt om længe har fået gang i en stime og kan fortsætte denne.Salle17 skrev:Jeg tror ikke at det bliver tre sikre point, selvom Fcn har været jammerlige.. På en eller anden mærkværdig måde, så er vi gode til at kickstarte de hold med den elendigste form.. Samt de angriber som normalt ikke scorer..![]()
Vi har i øvrigt Risgaard og Børsting, der vil få karantæne ved næste gule kort uanset strafpoint... Da vi har Hobro runden efter, ville det måske ikke være så dumt, hvis en af dem kunne hive det gule kort mod FCN.
Jeg håber på genvalg til Jönsson selvom Ene er med igen, der så måske kan tage kanten fra Børsting i stedet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Bliver spændende, hvordan Würtz erstattes. Vi har Augu der er for nedadgående, men på dagen kan han stadig være god. Så har vi Kakeeto og Bust som er to totalte wild cards samt endelig Abildgaard som næppe kan tage en def. midt. Et alternativ kunne være Patrick, men det er vidst mest en fan-ide.
Jeg tror det bliver Abildgaard hvor Risgaard så får en mere defensiv rolle.thomasjn skrev:Bliver spændende, hvordan Würtz erstattes. Vi har Augu der er for nedadgående, men på dagen kan han stadig være god. Så har vi Kakeeto og Bust som er to totalte wild cards samt endelig Abildgaard som næppe kan tage en def. midt. Et alternativ kunne være Patrick, men det er vidst mest en fan-ide.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det bliver 100% hverken Kakeeto eller Bust. Tror det bliver Abildgård. Det er ham der er tillid til som 1. reserve på midten. Så må Risgård tage lidt færre dybdeløb og holde balancen. Det kan han også sagtens. Alternativt kunne Børsting rykkes derind. Så bliver der plads til Ene på kanten. PK og Thomsen på den centrale, ligner ikke noget Lars ser nogen ide i.thomasjn skrev:Bliver spændende, hvordan Würtz erstattes. Vi har Augu der er for nedadgående, men på dagen kan han stadig være god. Så har vi Kakeeto og Bust som er to totalte wild cards samt endelig Abildgaard som næppe kan tage en def. midt. Et alternativ kunne være Patrick, men det er vidst mest en fan-ide.
Er straks mere spændt på om Gilli har overhalet PK, når/hvis Ahlmann sidder over. Vurderet på kampen i Esbjerg, mener jeg ikke der kan være megen tvivl.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg vil ikke blive forbløffet, hvis Ene tager over efter Würtz, men tror mest på Augu.
- FlæskeFrank
Ville være rimelig nervøs hvis det heder Gilli (eller hvad han hedder nu) og PK imod Brunhio og John.
-
seamann
Hvilket har været kendt i snart et par uger.frederikshavneren skrev:Würtz har karantæne
Er det sådan en slags OBS?
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Det vil godt nok komme meget bag på mig, hvis Dalsgaard og Ahlmann ikke er tilbage på backpladserne. Derudover tager Abildgaard pladsen på den centrale midtbane, og vi vinder en stensikker 3-2 sejr.Eksil skrev:Ville være rimelig nervøs hvis det heder Gilli (eller hvad han hedder nu) og PK imod Brunhio og John.
Jesper Schmidt skrev:Det vil godt nok komme meget bag på mig, hvis Dalsgaard og Ahlmann ikke er tilbage på backpladserne. Derudover tager Abildgaard pladsen på den centrale midtbane, og vi vinder en stensikker 3-2 sejr.Eksil skrev:Ville være rimelig nervøs hvis det heder Gilli (eller hvad han hedder nu) og PK imod Brunhio og John.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Vil en mere defensiv forsvarsspiller som PK ikke være mere påpasselig overfor John end Dalsgaard ?
Hvis der er nogle kampe, som er svære at spå om så er det AaB-FCN kampene. Der er ingen systematik i resultater, man kan ikke bruge formkurver, statistikker til noget som helst.
Hvis der er nogle kampe, som er svære at spå om så er det AaB-FCN kampene. Der er ingen systematik i resultater, man kan ikke bruge formkurver, statistikker til noget som helst.
- FlæskeFrank
-
frederikshavneren
- Allstar

Det eneste som jeg anser som sikkert er at det bliver en målrig kamp hvor begge hold netter.FlæskeFrank skrev:Vil en mere defensiv forsvarsspiller som PK ikke være mere påpasselig overfor John end Dalsgaard ?
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Av, den havde jeg ikke set.Eksil skrev:Jesper Schmidt skrev:Det vil godt nok komme meget bag på mig, hvis Dalsgaard og Ahlmann ikke er tilbage på backpladserne. Derudover tager Abildgaard pladsen på den centrale midtbane, og vi vinder en stensikker 3-2 sejr.Eksil skrev:Ville være rimelig nervøs hvis det heder Gilli (eller hvad han hedder nu) og PK imod Brunhio og John.
Anyways, FCN burde være i en forfatning hvor de er til at tøjle, og det er i hvert fald ikke svært at finde en spiller som der skal holdes mere øje med end resten, når én mand har scoret over halvdelen af deres få mål.
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Havde det været en fysisk stærk modstander vi skulle op imod havde jeg nok satset på Augo fra start. Men mod lige netop FCN tror jeg det bliver med Risgård og Thomsen centralt.Hanga skrev:Jeg tror det bliver Abildgaard hvor Risgaard så får en mere defensiv rolle.thomasjn skrev:Bliver spændende, hvordan Würtz erstattes. Vi har Augu der er for nedadgående, men på dagen kan han stadig være god. Så har vi Kakeeto og Bust som er to totalte wild cards samt endelig Abildgaard som næppe kan tage en def. midt. Et alternativ kunne være Patrick, men det er vidst mest en fan-ide.
Vi skal bare spille på vores styrker mod FCK, og være mere offensive end de selv er. Vores fordel pt er at vi scorer mange mål, og når det først kører kan vi også sagtens score 3-4 gange, og mod en defensiv der bestemt er til at tale med er det vel også vejen frem.
Jeg så gerne følgende
Larsen
PK-KEP-Kasper P-Raitala
Jönsson-Risgaard-Thomsen-Ene
Spalvis-Helenius
Det burde være en opstilling med mål i, og her er det nok heller ikke ligeså vigtigt at PK kommer frem som det er med Børsting på kanten.
Alternativt kan man bruge Børsting/Bruhn på kanten og skubbe Jönsson helt frem.
Jeg så gerne følgende
Larsen
PK-KEP-Kasper P-Raitala
Jönsson-Risgaard-Thomsen-Ene
Spalvis-Helenius
Det burde være en opstilling med mål i, og her er det nok heller ikke ligeså vigtigt at PK kommer frem som det er med Børsting på kanten.
Alternativt kan man bruge Børsting/Bruhn på kanten og skubbe Jönsson helt frem.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
frederikshavneren
- Allstar

Nordjyske skriver at Børsting og Ahlmann ikke bliver klar til kampen. Dalsgaard derimod skulle blive klar.
Dalsgaard nok tilbage - http://nordjyske.dk/sport/AaB-uden-boer ... 6c/24/1547
Ville gætte på, at det skubber PK ud på venstrebacken og The-færring-formly-know-as-Gilli ud på bænken.
Ville gætte på, at det skubber PK ud på venstrebacken og The-færring-formly-know-as-Gilli ud på bænken.
Bekymrende, at Ahlmann end ikke er i spil til et indhop trods 3 ugers kamppause; ikke bare i forhold til søndagens kamp, men i forhold til hans karriere som sådan. AaB bør operere med tanker om at hente en permanent afløser til venstre back - positionen, som har været et åbent sår i snart halvandet år nu.frederikshavneren skrev:Nordjyske skriver at Børsting og Ahlmann ikke bliver klar til kampen. Dalsgaard derimod skulle blive klar.
Vi er i det hele taget ret svækkede til det opgør på sårbare positioner; vi har slet ikke samme niveau blandt afløserne til spillere som Würtz, Ahlmann og potentielt Dalsgaard, der under alle omstændigheder mangler form som følge af et længere sygdomsforløb. Mit bud er 1-0 til FCN - men jeg håber, at AaB kan nosse sig til en uafgjort; det har vi generelt været dårlige til i kampe, hvor det ikke helt har fungeret. I øvrigt bemærkelsesværdigt, at vi nu har spillet 11 kampe i træk uden at spille uafgjort - det må være tæt på rekord.