Hvorfor hade FCM 2
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Re: Hvorfor hade FCM 2
Man kunne med god ret også påstå at Steinlein har begået så mange karakterselvmord helt egenhændigt, at det er omsonst han nu angiveligt karaktermyrdes af andre...
Jeg er enig i, at historien om FCM ikke er helt så endimensional, som nogle vil gøre den til. De har immervæk formået at skabe et stabilt tophold, der jo også eksisterede før Bentham og alle hans millioner og KPIer. Klubben var jo mesterskabskandidat indtil næstsidste runde i 2014 og kun helt groteske omstændigheder sendte dem ned på 3. pladsen i sidste spillerunde. Trods en økonomi, der var næsten ligeså vingeskudt som vores egen, formåede FCM altså at skabe sig en platform, ud fra hvilken de mange Benthammillioner kunne skabe et stabilt tophold, der sågar har præsteret europæisk.
Lige præcis dér adskiller klubben sig fra Brøndby, der frataget sugardaddymillioner ikke er andet end varm luft og utvivlsomt ville forsvinde op i samme, såfremt Jan Bech trak stikket. Her er der ingen sammenhængende strategi overhovedet.
Jeg skal ikke gøre mig klog på de interne problemer i FCM, men som en anden skribent påpeger herinde, vil det være potentielt problematisk for FCM, hvis klubben fjerner sig for meget fra talentudviklingsstrategien og opfører sig som om, Benthammillionerne er en konstant og permanent størrelse. Dermed risikerer klubben, at fundamentet skrider under dem.
Lige præcis dér adskiller klubben sig fra Brøndby, der frataget sugardaddymillioner ikke er andet end varm luft og utvivlsomt ville forsvinde op i samme, såfremt Jan Bech trak stikket. Her er der ingen sammenhængende strategi overhovedet.
Jeg skal ikke gøre mig klog på de interne problemer i FCM, men som en anden skribent påpeger herinde, vil det være potentielt problematisk for FCM, hvis klubben fjerner sig for meget fra talentudviklingsstrategien og opfører sig som om, Benthammillionerne er en konstant og permanent størrelse. Dermed risikerer klubben, at fundamentet skrider under dem.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Noget har Ankersen da fået ud af sit angreb i dagspressen:
- Jeg ville lyve, hvis jeg sagde, at det ikke påvirker mig. I udgangspunktet er det ikke noget, som jeg kender så meget til, for det var jo før min tid i klubben, så jeg holder mig også så langt væk som muligt.
- Men jeg er ærgerlig over, at der er nogle ting fra fortiden, som stadig hænger ved, og at vi ikke bare kan kigge fremad og glæde os over, at det går så godt for tiden, siger Jess Thorup til BT.
- Jeg ville lyve, hvis jeg sagde, at det ikke påvirker mig. I udgangspunktet er det ikke noget, som jeg kender så meget til, for det var jo før min tid i klubben, så jeg holder mig også så langt væk som muligt.
- Men jeg er ærgerlig over, at der er nogle ting fra fortiden, som stadig hænger ved, og at vi ikke bare kan kigge fremad og glæde os over, at det går så godt for tiden, siger Jess Thorup til BT.
Jeg venter bare på at Glen får en hjerneblødning og går ud i et stort interview og fastholder at FCM kun er hvor de er idag pga ham, og hvordan Thorup bare arbejder videre udfra den vinderkultur som Glen har skabt. Det kommer måske ikke idag, eller i morgen, men det skal nok komme når sagen igen falder ned og han mangler opmærksomheden. Alene alt det her "Jeg har en hemmelighed, men ingen får det at vide", og hans ageren mens han var i midtjylland viser at det bare er et spørgsmål om tid.NIN skrev:Noget har Ankersen da fået ud af sit angreb i dagspressen:
Hvis man spekulerer lidt kan det jo også være pointen med Ankersens angreb, han var vist også rimelig opsat på at Glen endelig bare skulle åbne skuffen og udstille sig selv som den tosse han er.
Iøvrigt sjovt at se hvordan FCM fansenes forsvar tidligere var "i er bare misundelige" til nu at være den samme kritik som har hersket herinde hele hans FCM tid. Men okay, sådan er der jo så meget.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Elvis lever
- Superliga

- Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten
Jeg er mere spændt på om Jess Thorup får kørt FCM i sænk lige så hurtigt, som det skete med U21 landsholdet, der gik fra at være " det bedste danske U21 hold nogensinde" til fantasiløs middelmådighed.jonas386 skrev:Jeg venter bare på at Glen får en hjerneblødning og går ud i et stort interview og fastholder at FCM kun er hvor de er idag pga ham, og hvordan Thorup bare arbejder videre udfra den vinderkultur som Glen har skabt. Det kommer måske ikke idag, eller i morgen, men det skal nok komme når sagen igen falder ned og han mangler opmærksomheden. Alene alt det her "Jeg har en hemmelighed, men ingen får det at vide", og hans ageren mens han var i midtjylland viser at det bare er et spørgsmål om tid.NIN skrev:Noget har Ankersen da fået ud af sit angreb i dagspressen:
Hvis man spekulerer lidt kan det jo også være pointen med Ankersens angreb, han var vist også rimelig opsat på at Glen endelig bare skulle åbne skuffen og udstille sig selv som den tosse han er.
Iøvrigt sjovt at se hvordan FCM fansenes forsvar tidligere var "i er bare misundelige" til nu at være den samme kritik som har hersket herinde hele hans FCM tid. Men okay, sådan er der jo så meget.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Har han ikke allerede været ude med noget i den retning? Jeg så ham citeret for et eller andet i den stil, da han gjorde FCM til DM-favoritter foran FCK. (Apropos at være ukollegial over for sin efterfølger).jonas386 skrev:Jeg venter bare på at Glen får en hjerneblødning og går ud i et stort interview og fastholder at FCM kun er hvor de er idag pga ham, og hvordan Thorup bare arbejder videre udfra den vinderkultur som Glen har skabt.
Ja, der er sgu komisk. Men jeg skal da love for, at Glen får med janteloven dernede. Nu kan han pludselig ikke længere tillade sig at se sig selv som større end klubben. Ja, selv hans fotostunt med gulddragten vrænger de af. Ren jantelov, anderledes kan det ikke være.jonas386 skrev:Det kommer måske ikke idag, eller i morgen, men det skal nok komme når sagen igen falder ned og han mangler opmærksomheden. Alene alt det her "Jeg har en hemmelighed, men ingen får det at vide", og hans ageren mens han var i midtjylland viser at det bare er et spørgsmål om tid.Hvis man spekulerer lidt kan det jo også være pointen med Ankersens angreb, han var vist også rimelig opsat på at Glen endelig bare skulle åbne skuffen og udstille sig selv som den tosse han er.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Alle ved, at Midtjylland og ikke mindst Herning- og Ikastområdet er jantelovens højborg.sulakvelidze skrev:Ren jantelov, anderledes kan det ikke være.
FCM spiller altså en gang god europæisk bold. De spiller langt bedre i Europa end i ligaen. Og så er de godt nok pivfarlige på dødbolde.
Det hjælper selvfølgelig også på det, at Napoli af uransaglige årsager endnu ikke har opfattet, at FCM har maxpoint i puljen, og derfor skal tages seriøst. FCM skal udnytte denne halvleg, fordi Napoli må vågne op i pausen
EDIT: Nå, psykomål til Napoli. Fedt!
Det hjælper selvfølgelig også på det, at Napoli af uransaglige årsager endnu ikke har opfattet, at FCM har maxpoint i puljen, og derfor skal tages seriøst. FCM skal udnytte denne halvleg, fordi Napoli må vågne op i pausen
EDIT: Nå, psykomål til Napoli. Fedt!
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Åh nej - Herning får annulleret et mål. Nu raser Thorup, Steinlein og Ankersen vel mod dommerne om, at de har noget imod spillere med langt hår eller lignende.
1-3 og så går FCMs stadionkoncept amok med effekter, som om de fører 3-1. Det er sgu kikset.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: 9610
Jeg hader ikke FCM...bliver nødt til at springe ud af skabet.
...nu suser jeg mod afgrunden...
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Der er tre acceptable tilgange til FCM her: had, ligegyldighed... og den tredje behøver jeg ikke nævne udover at den altid involverer en klistret bornholmer, en tissemand der lugter af komøg, og kronisk ondt i bagenden. Du vælger selv.KlaskmyggenNoah skrev:Jeg hader ikke FCM...bliver nødt til at springe ud af skabet....nu suser jeg mod afgrunden...
(han er parat)"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
JUNTA!!! Livstids-ban????KlaskmyggenNoah skrev:Jeg hader ikke FCM...bliver nødt til at springe ud af skabet....nu suser jeg mod afgrunden...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Kontakt:
FC Møgspreder ude af pokalen 
Ham der verdens største talent fra Australien var satme ikke imponerende.
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

Bliver nødt til at forklare: når jeg er færdig med at hade FCK er der simpelthen ikke mere had tilbage i min lille spinkle krople Cid skrev:JUNTA!!! Livstids-ban????KlaskmyggenNoah skrev:Jeg hader ikke FCM...bliver nødt til at springe ud af skabet....nu suser jeg mod afgrunden...
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

Jeg tager ligegyldighed...Buzz Killington skrev:Der er tre acceptable tilgange til FCM her: had, ligegyldighed... og den tredje behøver jeg ikke nævne udover at den altid involverer en klistret bornholmer, en tissemand der lugter af komøg, og kronisk ondt i bagenden. Du vælger selv.KlaskmyggenNoah skrev:Jeg hader ikke FCM...bliver nødt til at springe ud af skabet....nu suser jeg mod afgrunden...
(han er parat)
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Jeg har varmet op hele formiddagen. På ulvegraven er kamptråden endda helt oppe på to sider, på trods af, at den blev startet for kun en uge side.white splash skrev:Er i klar til HADETS kamp?!
Interessant er det også at flere FCM fans giver udtryk for at Viborg ikke fylder det store i deres verden. Her er kampe mod FCK, os og sikkert også BIF mere vigtige.
Tilsyneladende ikke alle der hopper med på bullshit vognen.
Tilsyneladende ikke alle der hopper med på bullshit vognen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE